Ellie Italia Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars (endret) Er det scheisse-papier? Endret 2. mars av Ellie Italia Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Klopapier Anonymkode: 0b45a...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Klopapier Anonymkode: 70ee7...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Klopapier. Hørt om ordbok? Google Translate? Anonymkode: 5ba86...a10 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Die dasspapieren. Anonymkode: 57bee...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Ellie Italia skrev (3 minutter siden): Er det scheisse-papier? Nå betyr vel scheisse faen om jeg ikke husker helt feil, åsså finnes det jo google translate eller google generelt, så er ikke vanskelig å finne ut av selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 2. mars Forfatter #7 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klopapier. Hørt om ordbok? Google Translate? Anonymkode: 5ba86...a10 Ok ok, ikke bli så sint da! Det kunne være at det var et artig uttrykk for dette. Har aldri hørt om klopapier, men da vet jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars 11 minutter siden, AnonymBruker said: Klopapier. Hørt om ordbok? Google Translate? Anonymkode: 5ba86...a10 Man kan skrive toilettenpapier også. Det er vel det mer normale. Anonymkode: 0a78b...b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #9 Del Skrevet 2. mars Lokuspapier, klosettpapier, klopapier, toilettenpapier Anonymkode: b2012...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 2. mars Forfatter #10 Del Skrevet 2. mars Flott, takk for svar! Jeg så på Das Boot og mente han ene sa "Ich muss gehen auf der scheisser" eller noe sånt. Nå er ikke jeg veldig god i tysk Det var hvertfall oversatt til "Jeg må på toalettet". Derfor lurte jeg på om de sa scheisse-papier og, men da vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #11 Del Skrevet 2. mars 41 minutter siden, AnonymBruker said: Klopapier. Hørt om ordbok? Google Translate? Anonymkode: 5ba86...a10 Du bist ein surpompf Anonymkode: 33eda...29d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #12 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bist ein surpompf Anonymkode: 33eda...29d Du bist eine rompekanale 🙈 Anonymkode: 57bee...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #13 Del Skrevet 2. mars Kacke Papier Anonymkode: 1e386...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #14 Del Skrevet 3. mars enhjørningfis skrev (23 timer siden): Nå betyr vel scheisse faen om jeg ikke husker helt feil, åsså finnes det jo google translate eller google generelt, så er ikke vanskelig å finne ut av selv! Scheiße betyr dritt, men som banneord brukes det slik vi bruker faen. Ellie Italia skrev (23 timer siden): Flott, takk for svar! Jeg så på Das Boot og mente han ene sa "Ich muss gehen auf der scheisser" eller noe sånt. Nå er ikke jeg veldig god i tysk Det var hvertfall oversatt til "Jeg må på toalettet". Derfor lurte jeg på om de sa scheisse-papier og, men da vet jeg. Det høres ut som den tyske versjonen av "Jeg må på driter'n". Anonymkode: 18df5...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 3. mars Forfatter #15 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det høres ut som den tyske versjonen av "Jeg må på driter'n". Anonymkode: 18df5...53f Haha, ja det var derfor jeg ble ganske overrasket, trodde ikke tyskere var så vulgære i språket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #16 Del Skrevet 3. mars Das dossenpapiren. Anonymkode: 699bd...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå