AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #21 Del Skrevet 2. mars 2024 imagineme skrev (4 minutter siden): Det har du også helt rett i 🙂 Masse rett i dag du. Se heller på informasjonen jeg la inn som det det er - Informasjon om hva som vil skje dersom man ikke logger seg inn på en epostkonto på over 2 år. 2 år er irrelevant her. Anonymkode: c2a48...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #22 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må virkelig være lost. Det er 5 mnd det er snakk om her. Anonymkode: c2a48...027 Nei, det er du som ikke skjønner det du svarer på. AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter lang tid så vil kontoen bli sperret/slettet på grunn av inaktivitet. Anonymkode: c2e1d...e72 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tull. Anonymkode: c2a48...027 Anonymkode: c2e1d...e72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #23 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg var hans samboer, ikke en fremmed Ts Anonymkode: b5cb7...419 Jeg har også samboer, og har ikke passordene hans. Kontoene forsvinner etterhvert. Anonymkode: fdca9...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #24 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er du som ikke skjønner det du svarer på. Anonymkode: c2e1d...e72 Herregud. Ingen mailkonto stenges etter 5 mnd. Ever. Anonymkode: c2a48...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #25 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 2 år er irrelevant her. Anonymkode: c2a48...027 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud. Ingen mailkonto stenges etter 5 mnd. Ever. Anonymkode: c2a48...027 Hvorfor er du så opphengt i dette med 5 måneder?. TS spør ikke om kontoen blir slettet etter 5 måneder men hva som skjer med kontoen med tiden, det har også blitt besvart og kontoen blir automatisk fjernet etter 2 år med inaktivitet. Anonymkode: c2e1d...e72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #26 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har også samboer, og har ikke passordene hans. Kontoene forsvinner etterhvert. Anonymkode: fdca9...0cd Han visste han skulle dø, derfor ga han meg alle passord. Trenger det etterpå for papirmøllen som kommer, og alle opplysninger som man trenger å få tak i. ts Anonymkode: b5cb7...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #27 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er du så opphengt i dette med 5 måneder?. TS spør ikke om kontoen blir slettet etter 5 måneder men hva som skjer med kontoen med tiden, det har også blitt besvart og kontoen blir automatisk fjernet etter 2 år med inaktivitet. Anonymkode: c2e1d...e72 5 mnd står i HI. Eg dreg meg med dette attende og jekkar meg ei øl. Anonymkode: c2a48...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #28 Del Skrevet 2. mars 2024 Hva skal du innpå der og hva gjør det at de eksisterer? Hva med digitale kjøp? Steam-spill, filmer, musikk osv som er kjøpt på digitale plattformer. Ville vært mer interessert i de, da det kan være store summer. Anonymkode: b6d54...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #29 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal du innpå der og hva gjør det at de eksisterer? Hva med digitale kjøp? Steam-spill, filmer, musikk osv som er kjøpt på digitale plattformer. Ville vært mer interessert i de, da det kan være store summer. Anonymkode: b6d54...418 Hva jeg skal innpå der? Du har tydeligvis ikke erfaring med å rydde opp etter en person som er død. Jeg må jo få avsluttet abonnement og se om det er noen e-poster som skal svares på. Ts Anonymkode: b5cb7...419 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #30 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva jeg skal innpå der? Du har tydeligvis ikke erfaring med å rydde opp etter en person som er død. Jeg må jo få avsluttet abonnement og se om det er noen e-poster som skal svares på. Ts Anonymkode: b5cb7...419 Du trenger ikke svare på e-poster, ingen forventer det når noen er død. Er det noe som haster så vil folk ringe eller begynne å sjekke hva som har skjedd. Regninger kommer på papir osv. Anonymkode: 5ea74...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #31 Del Skrevet 2. mars 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Min mann hadde én privat konto -Outlook/hotmail, og én kommunal e-post konto. Hva skjer med disse? Iallfall den private? Har ikke vært innpå den siden han døde for 5 måneder siden, men må gjøre det nå. Er redd for at det har kommet 10000 spam e poster. Anonymkode: b5cb7...419 Du kan inn å slette outlook/hotmail konto om du ønsker det. Da logger du deg inn, og går på innstillinger. Dette har jeg måtte gjøre med min avdøde fars e-postkonto. Jeg ventet 1 år etter hans død, i tilfellet det kom noen e-poster fra viktige ting. MEN DET VAR MITT VALG. Hva du velger er opp til deg. Kommunal e-postkonto blir slettet i systemet når det blir meldt inn at personen er død. Anonymkode: 2d797...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå