Gå til innhold

Kjenner du noen som røyker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. Jeg er ikke fra vestkanten. 

Anonymkode: 70f5e...164

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styreren i barnehagen jeg jobber i, hun er den eneste jeg vet om. Hun hadde sluttet men har startet igjen, er i 40 årene. Sniker seg bak hjørnet flere ganger i løpet av dagen.

Anonymkode: b923b...9a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet i mange år, men ser det begynner å ta seg opp igjen, så festrøyker litt igjen.må bare kutte det ut, men det er GODT! Oppvokst på 80 90 tall, da alle røykte, vi sluttet hele gjengen, men imponeres ikke spesielt av dem som bare byttet ut med snus. Men det er jo et mindre plagsomt produkt da..

Anonymkode: 3858a...c36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 10.04):

Nå går vel tallene på røykere kraftig ned. Kjenner DU noen som fortsatt røyker, og er det isåfall fast eller til fest?

Hvilket alder segment befinner de seg i?

Anonymkode: 80a4e...ecf

Vet om en dame på jobben som røyker, hun er opptatt av trening og kosthold men tenker tydeligvis røyk ikke er så ille?  

Anonymkode: 9e698...73f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

jeg syntes fest røyking er utrolig harry! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to. En på 51 år og en på 30 år.

Anonymkode: d3d9b...15b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere på jobb. Stort sett øst-europeere (Polen og Litauen). Men også mann 45 og mann 65. 
Mamma på 77 røyker også. Har røkt soden hun var 13.. 😳 

Jeg har aldri prøvd. 

78-modell

Anonymkode: 26545...256

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 8.47):

Ja, jeg klarer det. Kona og jeg røyker på sommerferie. Digg å sitte utendørs på en café og røyke sigaretter. I Norge får man ikke lov å røyke på sånne steder, så da gidder vi ikke.

Etter ferien røykes det null. Det klarer vi lett.

Anonymkode: 7969c...bc9

Det er faktisk utrolig deilig å sitte ute i det fri å drikke vin eller pils og røyke:) hva gjør dere med barna da? Vet de at dere røyker på ferie?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (På 9.3.2024 den 6.18):

jeg syntes fest røyking er utrolig harry! 

Det vert oppvege av den gode kjensla av nokre djupe drag. Ein føler stor velvære og ein kan verkeleg nyta augneblinken.

Anonymkode: dffec...daa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ganske mange som røyker. Mine 3 beste venninner røyker fast 10-15 om dagen. Bor et steinkast unna hverandre så vi pleier å møtes å ta 9’ern som vi kaller det. 1-3 røyk og kjas i 21 tiden:) Vi er 26-29 år.

Min lillesøster røyker på fest og i sosiale lag i blant, f eks når hun er på besøk hos meg, hun er 20.

Er flere på jobb som røyker, et par kusiner, en fetter, noen kompiser og noen bekjente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svoger røyker litt (snuser også)og har noen kolleger og bekjentskaper og venner men tipper det er 8-10 stykker og av de som røyker fast. Kanskje 2-3.

Anonymkode: c7960...95e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/6/2024 at 4:53 PM, AnonymBruker said:

Klarer du holde deg kun til ferier og fest da? Har du alltid gjort det? Tenker bare siden det er helt nydelig med røyk. Skulle tro du ville røyke hele tiden da?

klarer fint å holde meg til det. jeg må alltid "røykes inn" hver ferie og fest, fordi den første røyken aldri er så god og kroppen er gjort seg uvant med nikotin. 

tror det bare ligger i hodet på folk som tror man ikke kan holde seg til dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et par som røyker "vanlig røy" på fest. Skeive mennesker som lever en usunn livsstil, men som er veldig hyggelige å ha som venner. Dør antageligvis tidlig og kan koste samfunnet mye penger, og skape en del merarbeid for helsevesenet, men de har ingen planer om å få barn så arven deres går nok tilbake til samfunnet. På den måten går det kanskje opp i opp. Derfor velger jeg å ikke dømme dem for mye

Har en nabo lenger borti gata som røyker hasj, men han har sluttet å røyke i nærheten av borettslaget etter at jeg konfronterte han 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (2 timer siden):

Kjenner et par som røyker "vanlig røy" på fest. Skeive mennesker som lever en usunn livsstil, men som er veldig hyggelige å ha som venner. Dør antageligvis tidlig og kan koste samfunnet mye penger, og skape en del merarbeid for helsevesenet, men de har ingen planer om å få barn så arven deres går nok tilbake til samfunnet. På den måten går det kanskje opp i opp. Derfor velger jeg å ikke dømme dem for mye

Har en nabo lenger borti gata som røyker hasj, men han har sluttet å røyke i nærheten av borettslaget etter at jeg konfronterte han 

Hø? Hva mener du? At folk som bare røyker på fest kommer til å dø tidlig, kommer til å koste samfunnet mye penger og skape merarbeid for helsevesenet? Øh? Er ikke det å overdramatisere veldig..? Det er vel helst de som røyker mer enn bare på fest det gjelder for..?

Anonymkode: 8ba18...0da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hø? Hva mener du? At folk som bare røyker på fest kommer til å dø tidlig, kommer til å koste samfunnet mye penger og skape merarbeid for helsevesenet? Øh? Er ikke det å overdramatisere veldig..? Det er vel helst de som røyker mer enn bare på fest det gjelder for..?

Anonymkode: 8ba18...0da

Nei, men her er det kombinasjonen av sex, alkohol, manglende hpv vaksine, utsvevende sexliv osv. Røyk er bare en av faktorene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelmesett skrev (21 timer siden):

klarer fint å holde meg til det. jeg må alltid "røykes inn" hver ferie og fest, fordi den første røyken aldri er så god og kroppen er gjort seg uvant med nikotin. 

tror det bare ligger i hodet på folk som tror man ikke kan holde seg til dette. 

Viktig å kunne kose seg på tur😄 Nr 1 er kanskje ikke så god, men det kommer en veldig god nr to;) Hva gjør du med barna da? Regner ikke med du røyker foran dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Viktig å kunne kose seg på tur😄 Nr 1 er kanskje ikke så god, men det kommer en veldig god nr to;) Hva gjør du med barna da? Regner ikke med du røyker foran dem.

jeg har ikke barn. hadde jeg hatt barn hadde jeg nok tatt meg en røyk da og  🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et voksent barn som røyker, foreldre, sviger foreldre, og tre søsken som røyker. Selv sluttet jeg for en god stund tilbake..  Er ikke så mange igjen nå nei.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 23.29):

Styreren i barnehagen jeg jobber i, hun er den eneste jeg vet om. Hun hadde sluttet men har startet igjen, er i 40 årene. Sniker seg bak hjørnet flere ganger i løpet av dagen.

Anonymkode: b923b...9a2

Det høres ut som en venninne av meg 😅 Styrer i barnehage, midten av 40-årene, sluttet å røyke i fjor, men begynte igjen for ikke lenge siden.

Anonymkode: f4496...e17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelmesett skrev (5 timer siden):

jeg har ikke barn. hadde jeg hatt barn hadde jeg nok tatt meg en røyk da og  🙂

Ok, ja hvorfor ikke. Røyker de fleste venninnene dine også da eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...