AnonymBruker Skrevet 6. mars #61 Del Skrevet 6. mars Kjenner flere som røyker weed, men tobakk så er det vel kun svigermor 😅 Litt fascinerende hvor mange som har sluttet siste 5-10 årene, hadde ikke forventet det, men det hadde nok ikke skjedd uten snus på markedet, for veldig mange har erstattet med det, og fortsatt avhengig av nikotin, men det er da et mye bedre alternativ Anonymkode: 70773...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. mars #62 Del Skrevet 6. mars Svigerfar på 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #63 Del Skrevet 7. mars Ser hvor bra et forbud var. Nå røyker omtrent ingen lenger, og vi slipper å plages med dette. I "gamle dager" var det massevis av folk jeg kjente som røyket, i dag kommer jeg ikke på noen jeg kjenner som gjør det. Anonymkode: 65926...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #64 Del Skrevet 7. mars Min mor røyker, nærmest kjederøyker enda, og har gjort det siden hun var 11 år. Hun er i 60-årene. Har vel en venninne som røyker fast, hun er i 40-årene. Ellers kun noen venninner som festrøyker iblant vel. Har en venninne og et par kompiser som røyker hasj (i varierende grad), om det teller. For eget vedkommende er det sikreste tegnet på at jeg er overstadig beruset at jeg røyker. Da burde jeg allerede vært hjemme igjen altså. Røyker altså ikke med mindre jeg er seriøst dritings. Anonymkode: 8ba18...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 7. mars #65 Del Skrevet 7. mars Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #66 Del Skrevet 7. mars tussi84 skrev (11 timer siden): Mange. Onkel min, svigermor, tanta til mannen min og mannen hennes, ca 1/3 av vennene mine. En del kolleger. Alle daglig. Også meg selv. Har bare en pause nå i forbindelse med svangerskap. Forrige gang jeg var gravid tok det ikke lang tid før jeg begynte igjen etter fødsel. Får se hvordan det går denne gang. Du tar en røykepause på 9mnd? Har du ikke da egentlig sluttet? Hva er grunnen til at du da begynner igjen? Anonymkode: 80a4e...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #67 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): En felles venn av meg og samboer røyker hver dag og han er i slutten av 20 årene. Selv så røyker både jeg og samboer både på fest og av og til ellers når vi får lyst på en røyk (vi er i midten av 20 årene begge to). Anonymkode: 37ff9...b33 Så koselig å kunne ta seg en røyk sammen en gang i blant da:) er det ikke vanskelig å bare gjøre det en gang i blant?😅 snuser dere ellers? Anonymkode: 80a4e...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #68 Del Skrevet 7. mars 15 hours ago, AnonymBruker said: Klarer du holde deg kun til ferier og fest da? Har du alltid gjort det? Tenker bare siden det er helt nydelig med røyk. Skulle tro du ville røyke hele tiden da? Anonymkode: 80a4e...ecf Ja, jeg klarer det. Kona og jeg røyker på sommerferie. Digg å sitte utendørs på en café og røyke sigaretter. I Norge får man ikke lov å røyke på sånne steder, så da gidder vi ikke. Etter ferien røykes det null. Det klarer vi lett. Anonymkode: 7969c...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 7. mars #69 Del Skrevet 7. mars Hadde besøk av en bekjent for noen uker siden. Talte 11 sneiper før frokost. Nå ligger han i respirator . . . . Har ellers også et par andre bekjente oppe i årene som ikke har greid å slutte. Sluttet selv for mer enn 50 år siden . . . kommer aldri til å ta et drag mer. Snus er også bannlyst . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #70 Del Skrevet 7. mars Kjenner en dame som er 48 år og røyker fast. Hun har fått beskjed av legen sin om å slutte så hun snuser mer nå. Da jeg jobbet i Cairo så satt alle mannfolka og røyka på kontoret haha. Klærne mine stinka! Der bruker de sigaretter som valuta, tenk det. Du kan bestikke politiet med sigaretter til og med. Anonymkode: cdcf6...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #71 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor det? Anonymkode: 3315d...5a3 For å utdype litt. Anonymkode: dffec...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #72 Del Skrevet 7. mars Ja, familie. Rundt 45-67 år. Prøvd røyk to ganger i livet. Ikke noe for meg. Lukter og smaker pyton. Anonymkode: 59af0...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. mars #73 Del Skrevet 7. mars Ca 70% på jobben. Jeg er ikke en av de. 90% snuser også. Fortsatt ikke en av de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #74 Del Skrevet 8. mars I min omgangskrets en det faktisk ingen som røyker lengre. Siste slutta for noen år siden. På jobb er det en som røyker, vi er ca 30 ansatte. Anonymkode: 5533b...5c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 8. mars #75 Del Skrevet 8. mars Kjenner vel en og det er moren min i 60-årene. Har også en perifer bekjent/tidligere nabo i 30-årene som røyker. Bortsett fra det kjenne rjeg ingen røykere. Kjenner noen få snusere, men også der er det stadig færre i min krets. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 8. mars #76 Del Skrevet 8. mars Kjæresten røyker, etter oppfordring fra meg. Er så fornøyd med det. Ikke mye selvsagt, bare akkurat passe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #77 Del Skrevet 8. mars Gått over til hvit snus og vape istedet. Anonymkode: 39dc8...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #78 Del Skrevet 8. mars Er 57, og røyker 10 sigaretter daglig. Har ikke røyket innendørs på 30 år, og bor i enebolig, så plager ingen. Har bare en nær venninne som røyker. Vet om mange på min alder som har sluttet de siste 15 årene. Anonymkode: 2150a...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #79 Del Skrevet 8. mars 1000x skrev (38 minutter siden): Kjæresten røyker, etter oppfordring fra meg. Er så fornøyd med det. Ikke mye selvsagt, bare akkurat passe. Oppskriften på hvordan gjøre deg upopulær på KG😘 Anonymkode: f0e9f...0a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 8. mars #80 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppskriften på hvordan gjøre deg upopulær på KG😘 Anonymkode: f0e9f...0a4 Dersom jeg veier det ene opp mot det andre så er jeg likevel veldig happy😉. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå