Ullvott Skrevet 2. mars #21 Del Skrevet 2. mars Jeg har ei venninne på 50 og en kollega på 35 som røyker fast. 35-åringen er den eneste av omtrent 40 personer på jobben. Og så kjenner jeg noen i alle aldre som festrøyker. Men jeg kjenner desto flere som snuser, og slik har det vært helt siden den store endringen i røykeloven for 20 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #22 Del Skrevet 2. mars Kjenner maaange som røyker, i alle aldre. Bortsett fra tenåringer, kjenner ikke noen av de. Anonymkode: 2f1bf...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #23 Del Skrevet 2. mars Samboer en gang i blant selv om han påstår at han ikke gjør det. Han får skikkelig tyn for det både pga helse og at jeg hater røyk. Faren min gikk bort pga røyking. Svigers røyker, men det kan jeg dessverre ikke si noe på. Det er heldigvis kun ute, men hadde det vært inne hadde jeg nektet å dra dit. Anonymkode: e2e53...1dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #24 Del Skrevet 2. mars Ikke så lenge siden det var en nyhetsreportasje der det kom fram at røyking var på frammarsj igjen, spesielt festrøyking. Jeg festrøyker selv, gjerne 10 på en kveld på byen/fest. Det koster altså godt under 100kr per gang, egentlig utrolig billig når man tenker på at det koster mer for en enkelt halvliter de fleste steder. Anonymkode: 7b4e0...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #25 Del Skrevet 2. mars Kjenner to som røyker Anonymkode: cf2dc...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #26 Del Skrevet 4. mars kjenner ingen som røyker... Anonymkode: 28793...f58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #27 Del Skrevet 5. mars Jeg og flere av mine venninner festrøyker. 💃 Anonymkode: 612f3...cd0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #28 Del Skrevet 5. mars Ja, både på min egen alder og de eldre. Mange familiemedlemmer over 30 røyker. Både kvinner og menn. vi snakker 30-80 år. Anonymkode: 8a08f...ed5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #29 Del Skrevet 5. mars Sjefen min er vel i starten av 50årene og røyker. En kollega av meg på 35+ røyker også, og vet av kretsen til den kollegaen røyker en del. Sånne 30+ folk som drikker/fester/drar på byen 3 ganger i uken. Anonymkode: 47e5f...a0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. mars #30 Del Skrevet 5. mars Kjenner en del som fremdeles røyker. I de fleste aldre faktisk, men kanskje flest fra 40+, mennesker med alle typer jobber og utdannelsesnivå. Det har blitt færre de siste årene, men veldig mange av de som har sluttet har begynt å snuse istede. Og de fleste festrøyker enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #31 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og flere av mine venninner festrøyker. 💃 Anonymkode: 612f3...cd0 Hvilken alder er dere i da? Røyket fast før eller kun begynt å festrøyke og holdt dere til det? Anonymkode: 80a4e...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #32 Del Skrevet 5. mars Eg røykjer gjerne både 10 og 12 dagleg. Ein kjenner velvære med dette. Gjerne i kombinasjon med ein god kaffikopp. Anonymkode: dffec...daa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 5. mars #33 Del Skrevet 5. mars Bare folk over 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHermansen Skrevet 5. mars #34 Del Skrevet 5. mars Alle i familien- bortsett fra meg selv og min mor - røyker og har gjort det så lenge jeg kan huske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #35 Del Skrevet 5. mars Kjenner bare til unge voksne i tidlig 20 årene som røyker. 90 tallet er visst inn igjen. Anonymkode: 86e7b...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #36 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 10.04): Nå går vel tallene på røykere kraftig ned. Kjenner DU noen som fortsatt røyker, og er det isåfall fast eller til fest? Hvilket alder segment befinner de seg i? Anonymkode: 80a4e...ecf Samboer, hans bror, legen min, ei i barnehagen, et par stykker på jobb, 10 stk fra området her som er i 20 åra, mormoren min. Ganske mange. Anonymkode: e100d...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 5. mars #37 Del Skrevet 5. mars røyker selv på ferier eller fest. 33 år Røyk er helt nydelig. Spess på sommeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #38 Del Skrevet 5. mars Røyking er på vei in igjen. Jeg er født i 1999. Desse kjenner jeg som røyker fast: Tidligere klassevenninne. En som gikk to trinn over meg. Hun røyker enormt mye. En venninne av en venninne av meg To av tantene mine røyker. 2 venninner av moren min Søskenbarnet mitt røyker og det gjør to av sønnene hans også. De er rundt min alder. Hun som bodde i huset jeg bor i nå røyker Mine foreldre har tre naboer som røyker To av kompisene til broren min En venninne av søsteren min Anonymkode: 3315d...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 6. mars #39 Del Skrevet 6. mars (endret) Jeg har en tante som røyker, men ellers er det bare kolleger, og ganske mange kolleger faktisk også! Ganske ironisk med tanke på at jeg jobber i helsevesenet... Alle kollegene som røyker er over 45 år, ingen av de yngre gjør det. Endret 6. mars av princeofithilien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #40 Del Skrevet 6. mars Min mor og far. Bror min, et parr onkler og tanter. En del arbeidskollegaer et parr kompiser. Kjenner mange jeg, og har heller ikke noe problem med at folk røyker ved siden av meg selv om jeg ikke røyker selv 😋. Anonymkode: fb663...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå