AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Nå går vel tallene på røykere kraftig ned. Kjenner DU noen som fortsatt røyker, og er det isåfall fast eller til fest? Hvilket alder segment befinner de seg i? Anonymkode: 80a4e...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars En på IT avdelingen på jobben, han er eneste som tar seg runder ut. Vi er ca 250 stykker. Eneste utover det var en eldre slektning som døde for noen år siden. Og har ei venninne som fortsatt tar seg en røyk om vi er ute og drikker vin, men står nå ute alene, der flere ble med for noen år siden. Anonymkode: b2fe5...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Har en kvinnelig kollega som røyker daglig, og mye. Hun er over 60. Eneste på arbeidsplassen som røyker daglig. Anonymkode: 7da7a...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Svigermor. Hun er over 60. Anonymkode: 0ab42...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Ja svigerfar. Ikke så ofte lenger. Men tar seg noen pr dag ja. Over 70 år. Men jeg kjenner ikke noen som er på min alder nei Anonymkode: 941da...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Ja, naboen min røyker og så har jeg et par venninner som er "festrøykere" og det er vel det. Det er litt morsomt å se hvordan det har gått fra at "alle" tok seg en røyk til at så og si ingen gjør det. Jeg liker det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars Det er nok flest eldre som fortsatt røyker. Jeg røyker fast og er 66. Jeg klarer ikke å slutte, men har forsøkt mange ganger, både med og uten hjelpemidler. Det er selvfølgelig både dumt og bortkastet, men sitter vel psykisk på en måte. Jeg var også altfor glad i alkohol, men det kuttet jeg bare tvert for et par år siden. Anonymkode: e26d8...c44 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars Jeg røyka daglig frem til midten av januar, nå røyker jeg i sosiale lag. Anonymkode: 6326a...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #9 Del Skrevet 2. mars Min mor på 80. Anonymkode: f01f5...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #10 Del Skrevet 2. mars Jeg røyker fast, er i 40-årene. Kjenner ikke så mange som røyker lenger, men de er i alle aldre, fra 17-75 år. Anonymkode: 9654e...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2. mars #11 Del Skrevet 2. mars Kjenner flere som røyker i alle aldersgrupper fra 17 år og oppover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #12 Del Skrevet 2. mars Naboen min. Han er tidlig i 30-årene og lukta siver inn soveromsvinduet mitt. To tidligere kolleger (ca 45 år og ca 60 år). Og hybelutleieren min, hvis han fremdeles lever. Han er 75+ Ingen i familien min, og ingen på jobben jeg har nå. Anonymkode: 1d287...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #13 Del Skrevet 2. mars Fast for alle. Mange røykepauser. Anonymkode: 1d287...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #14 Del Skrevet 2. mars Ja, en nabo. Synes hun er ung til å røyke (36). Føler det er som oftest unge menn fra Midtøsten (sier seg selv, de har ikke vokst opp med snus) og de på 60+ som røyker nå til dags. Men spør meg hvor mange under 25-30 som ikke snuser, så er tallet lavt. Anonymkode: 3672e...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #15 Del Skrevet 2. mars En nabo og 2 venninner. De er i aldrern 40-50 år. De eneste jeg kjenner. Så svært få som røyker. Mange som damper da Anonymkode: 24083...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #16 Del Skrevet 2. mars Kjenner et par som vaper, men ingen som røyker. Anonymkode: 9d993...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 2. mars #17 Del Skrevet 2. mars Ja, en kollega som er 38/39 år. Og min eks svigermor på slutten av 70 årene. Men mange ungdommer festrøyker vet jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 2. mars #18 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg røyker fast, er i 40-årene. Kjenner ikke så mange som røyker lenger, men de er i alle aldre, fra 17-75 år. Anonymkode: 9654e...b07 Føler du at du burde gi deg med det? At røyking ikke passer så godt inn i hverdagen blant mange, og i jobb. Evt kollektivtransport. For du er jo fortsatt ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #19 Del Skrevet 2. mars Jeg sluttet tvert 01 januar, har aldri sett meg tilbake. Overraskende lett å slutte, jeg ble så utrolig LEI og irritert av å røyke, følte nesten på skam og angst tilslutt, røykt i 20 år. Anonymkode: da125...c4e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #20 Del Skrevet 2. mars Har mange bekjente på egen alder (tidlig 30-årene) fra Os utenfor Bergen som røyker mye og fast. Føler det nesten er en greie der. Anonymkode: 90c55...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå