Gå til innhold

Kompis som har begynt å sende slibrige meldinger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det slutter aldri å overraske meg hvor forskjellige menn og kvinner er. Mine vennskap med damer har inneholdt både  tilnærmelser og tafsing på meg. Men så har det ikke blitt noe mer. Så er man fortsatt venner, etter 30 år, med partner og barn på hver sin kant. Jeg har ikke noe problemer med dette som mann, men føler at det er fullt drama og krise den andre veien. Kan noen forklare?

Anonymkode: dac1a...3e9

Det går nok på at du som kvinne faktisk er den svake part, og hvis du skal omgås menn må du kunne stole på dem. Men du som mann må jo også kunne sette foten ned hvis oppmerksomheten er uønsket?

Anonymkode: ad134...077

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er så utrolig trist i dette samfunnet at om en mann legger ut samme video, så blir han hyllet og folk ser opp til han for egen treningsprogresjon.

Så fort en kvinne legger ut samme video så må hun tåle å bli seksualisert, spesielt hvis det er feil klær eller vinkel, da "ba hun om det og burde tenkt seg om før hun la video ut i feil vinkel/klær, for det er synd på andre menn som blir tent og ikke vet bedre enn å kommentere kroppen din på en seksuell måte".

Ber og håper om at jeg ikke får en datter den dagen jeg blir mor...

Anonymkode: 84920...cad

Nope, ikke hva jeg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå oppfører han seg normalt igjen og ønsker å treffes, men jeg kjenner at noe har forandret seg hos meg? At de slibrige kommentarene muligens ødela vennskapet litt. Samtidig var han oppriktig lei seg, så jeg får litt vondt av han og vet ikke om det er jeg som overreagerer og bare burde legge det bak meg? Kjenner jeg går litt på tåhev - litt usikker på han etter dette. Samtidig som jeg ikke vil kaste bort et vennskap.

Noen som har innspill?

Sikker på at han var lei seg eller om han var "lei seg" ? 

Det høres unektelig ut som at han har et seksualisert syn på deg. At han kanskje fantaserer om deg og ønsker deg. Han brukte tross alt en hel dag på å beundre kroppen din, og ønsket å være vitne til treningen din neste gang.
Dette er ikke et syn han bare legger ifra seg over natta ved å si "beklager". 

Spørsmålet er om du kan gå videre med dette om du ikke er interessert i slik. 

Det er fullt forståelig at vennskapet har fått seg en såpass stor ripe i lakken at det beste er å ta avtand til det for øyeblikket, og så heller se hva fremtiden bringer. Å møte han nå tror jeg er litt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Wow! Har du sett videoen siden du vet detaljene? Lite treningstøy? Jeg har kjæreste, og kler meg anstendig når slikt legges ut. Er ikke halvnaken som innlegget ditt oser av fordommer av. Hva som er poenget? Jeg som mange andre liker å dele av livene våres med våre nærmeste. Lever du engang i 2024?

TS

Ja, og nei. Jeg har blitt sendt tilbake i tid for å advare om den overdrevne narsissistiske oppførselen som har utviklet seg i samfunnet. Hvor mennesker er av avhengig av å bli iakttatt og beundret i nærmest alle situasjoner. ;) 

Nei, men seriøst. Hvorfor legger du ut en treningsvideo av markløft? Kan du ikke forestille deg at en kropp med fokus på rumpemuskel kan være sexy for en heteroseksuell mann? 

Enig at han ikke burde sendt en slik melding, det var unødvendig av han. Men jeg kan love deg at mange av dine følgere vil synes den er sexy. Eller bruker du store posete klær istedenfor typisk tights? Om så, tør jeg påstå meldingen var ment som en spøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...