AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Del Skrevet 1. mars Har begynt med proteintilskudd og holdt på 1-2 uker nå. Trenger og få tilført proteiner fordi jeg ikke klarer og spise nok. Ønsker også effekten av muskelvekst siden jeg trener styrke jevnlig. Opplever at jeg er veldig oppblåst, følelsen av å være mett hele tiden (orker ikke å spise noe særlig), og til tider kvalm. Noen som har samme erfaring og eventuelt råd? Går dette over? Hvorfor oppstår dette? Anonymkode: a9e77...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Del Skrevet 1. mars er det kunstig søtningsmiddel i det der tilskuddet? Det hadde vært noe som ville gjort meg oppblåst ihvertfall Anonymkode: fd792...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 1. mars #3 Del Skrevet 1. mars Vel når det viser seg at toppidrettsutøvere i alle grener klarer seg uten tipper jeg du klarer deg uten også;) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Del Skrevet 1. mars Til første kommentar: Det er kunstig søtningsmiddel i det, men aldri reagert på dette før. Takk for tips likevel. 😊 Til andre kommentar (Loff77): 1) Jeg er ikke en toppidrettsutøver (lenger), det er åpenbart ikke du heller. 2) Hvis du har leseferdigheter og normale kognitive evner, så leste du kanskje hva jeg skrev i HELE innlegget, hvor det står at jeg eksplisitt "ikke klarer å spise nok". 3) Svar på spørsmålet eller hold kjeft. Anonymkode: a9e77...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til første kommentar: Det er kunstig søtningsmiddel i det, men aldri reagert på dette før. Takk for tips likevel. 😊 Til andre kommentar (Loff77): 1) Jeg er ikke en toppidrettsutøver (lenger), det er åpenbart ikke du heller. 2) Hvis du har leseferdigheter og normale kognitive evner, så leste du kanskje hva jeg skrev i HELE innlegget, hvor det står at jeg eksplisitt "ikke klarer å spise nok". 3) Svar på spørsmålet eller hold kjeft. Anonymkode: a9e77...2d9 Burde ta litt positivitetspulver med det andre du tar.. Anonymkode: 93f86...590 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6 Del Skrevet 1. mars Skal du ha mer muskler må du uansett spise nok som jeg regner med at du vet. Så like greit å venne seg til vanlig mat nå først som sist. Anonymkode: 93f86...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Til første kommentar: Det er kunstig søtningsmiddel i det, men aldri reagert på dette før. Takk for tips likevel. 😊 Til andre kommentar (Loff77): 1) Jeg er ikke en toppidrettsutøver (lenger), det er åpenbart ikke du heller. 2) Hvis du har leseferdigheter og normale kognitive evner, så leste du kanskje hva jeg skrev i HELE innlegget, hvor det står at jeg eksplisitt "ikke klarer å spise nok". 3) Svar på spørsmålet eller hold kjeft. Anonymkode: a9e77...2d9 Skjønner, du klarer altså ikke å spise et helt vanlig kosthold og opprettholde vekten? I så fall tror jeg pulver er en veldig dårlig erstattning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå