Gå til innhold

Noen som kan spå? Er så forelsket, og lurer veldig på om det er gjensidig

Anbefalte innlegg

Vi har en fantastisk kjemi, og trekkes på en måte mot hverandre. I mange situasjoner. Er han sånn mot alle?  Og kommer det til å bli utrykt noe mer?

Han er på en måte utilgjengelig, samtidig som han er veldig på. 

Anonymkode: 02d7f...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du nesten finne ut av selv. Ta tiden til hjelp. Du vil finne ut av det. Følg hjertet. Du skriver dere trekkes mot hverandre og har en fantastisk kjemi. Det høres ut som langvarig kjærlighet. Han trenger ikke være sånn mot alle eller det er min tanke.

Anonymkode: c8a8a...6c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med han jeg var gira på. Det hjalp veldig.

Anonymkode: bb41f...7ca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han får vite at du tror anonyme på nettet kan spå vil nok en eventuell forelskelse trues..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (7 minutter siden):

Dersom han får vite at du tror anonyme på nettet kan spå vil nok en eventuell forelskelse trues..

Jepp, sånne ting er helt avgjørende for videre forelskelse 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli bedre kjent så får du se om han er den rette for deg? Joda kjemi er viktig men når du er så forelsket så er det vanskelig å se han klart tror jeg. Du må få av de rosa brillene først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (20 minutter siden):

Jepp, sånne ting er helt avgjørende for videre forelskelse 🤣

For meg er det helt avgjørende.

Overtoiske og konspirasjonsteoretikere forelsker de færreste seg i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (19 timer siden):

For meg er det helt avgjørende.

Overtoiske og konspirasjonsteoretikere forelsker de færreste seg i.

Dette må jeg teste. Hadde vært moro å spørre han. For her er veldig mye som praktisk sett tilsier at dette ikke bør bli noe mer. Vi lever for ulike liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 17.42):

Vi har en fantastisk kjemi, og trekkes på en måte mot hverandre. I mange situasjoner. Er han sånn mot alle?  Og kommer det til å bli utrykt noe mer?

Du er hans 8. offer i år. 

Lykke til, eller skal jeg si kondolerer 

Anonymkode: 52452...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som kommer til meg når du skriver er at han er litt på, men utilgjengelig er at han kanskje holder litt tilbake? 
Gjør du det lett for ham å vise det eller står du med armene i kryss forrran ham ? Gi ham åpne armer så vil han vise deg hva han føler :) Men ikke gå bak ryggen hans og lur det ut av ham, vis at du er oppriktig først og tør være sårbar. I værste fall viser han at han ikke er intressert i mer enn et vennskap, dere har jo knapt blitt kjent med hverandre :)

Anonymkode: df26e...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det første som kommer til meg når du skriver er at han er litt på, men utilgjengelig er at han kanskje holder litt tilbake? 
Gjør du det lett for ham å vise det eller står du med armene i kryss forrran ham ? Gi ham åpne armer så vil han vise deg hva han føler :) Men ikke gå bak ryggen hans og lur det ut av ham, vis at du er oppriktig først og tør være sårbar. I værste fall viser han at han ikke er intressert i mer enn et vennskap, dere har jo knapt blitt kjent med hverandre :)

Takk!

Det føles som vi har kommet veldig nære, men du har rett. Vi kjenner ikke hverandre så veldig bra. Tror han er litt forsiktig, i forhold til å by på seg selv. Kom et litt klønete forsøk på fredagen, da han gav meg noe.

Tror vi hadde vært perfekte, i et annet liv. Det føles som vi har noe i kjernen som er samstemt. Men at vi har tatt litt ulike valg, som gjør det vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 17.42):

Ta dette til deg fra en som søkte råd fra klarsynte engang for 20 år siden. 

Jeg var forelsket i en god venn av meg. Vi endte opp til sengs et par ganger i fylla, og klinte et par ganger utenom. Han sa til felles venner at han så på meg som mer enn en venn, og jeg tolket det som at han så på meg som han var interessert i meg som kjæreste. Samtidig sa han til meg at han ikke ville ha noe forhold med meg. Miksende signaler som jeg ikke klarte å la ligge, så for å få svar på fremtiden begynte jeg å ringe spå telefoner. 

Av noen som spådde meg fikk jeg beskjed om at han var interessert, og at om kort tid kom vi til å bli sammen. Andre sa at han ikke var interessert. Fikk jeg et ja, så ringte jeg til neste for å få det bekreftet, fikk jeg nei ringte jeg den tredje. Resultatet ble en regning på et 5 sifret beløp til slutt, absolutt ikke verdt det.

Det ekte svaret fikk jeg først noen mnd etterpå, hvor han ble sammen med en annen i vennegjengen. 

Det jeg prøver å si er at Uansett hvor mye noen påstår at de er klarsynt, så er det ingen garanti for at de har eller 100 % rett i det de forteller deg. Til slutt er det kun fremtiden som avgjør det hele. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tussi84 skrev (19 timer siden):

Jeg var forelsket i en god venn av meg. Vi endte opp til sengs et par ganger i fylla, og klinte et par ganger utenom. Han sa til felles venner at han så på meg som mer enn en venn, og jeg tolket det som at han så på meg som han var interessert i meg som kjæreste. Samtidig sa han til meg at han ikke ville ha noe forhold med meg. Miksende signaler som jeg ikke klarte å la ligge, så for å få svar på fremtiden begynte jeg å ringe spå telefoner. 

Av noen som spådde meg fikk jeg beskjed om at han var interessert, og at om kort tid kom vi til å bli sammen. Andre sa at han ikke var interessert. Fikk jeg et ja, så ringte jeg til neste for å få det bekreftet, fikk jeg nei ringte jeg den tredje. Resultatet ble en regning på et 5 sifret beløp til slutt, absolutt ikke verdt det.

Det ekte svaret fikk jeg først noen mnd etterpå, hvor han ble sammen med en annen i vennegjengen. 

Det jeg prøver å si er at Uansett hvor mye noen påstår at de er klarsynt, så er det ingen garanti for at de har eller 100 % rett i det de forteller deg. Til slutt er det kun fremtiden som avgjør det hele. 

Takk! Jeg er ikke helt så langt ute å kjøre, i denne omgang. Men takker for omtanken. (Forstår jo at det kan være fristende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt takknemlig om noen klarsynte tok seg tid til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hadde blitt takknemlig om noen klarsynte tok seg tid til denne.

Jeg har briller på og ser ganske godt - teller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynner å bli veldig sikker på at det ikke er gjensidig. Han er for bra for meg 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (På 3.3.2024 den 0.09):

Du betalte tusenvis av kroner for å få bekreftet at klarsynte kan vær svindlere. Det var en dyr lærepenge. For meg har det vært helt gratis i all den grad at det er helt opplagt.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke for bra for deg, han har bare følelsene sine et annet sted og ser på deg som en venn. Han er åpen og ærlig som person, noe som gjør han vanskelig å tolke når man er forelsket selv og ønsker svar. Da kan han dreie først i den ene retning, så i den andre. Det at du blir usikker er vanskelig og du vil ha et hint, et forsøk til osv. For å få et endelig svar må du spørre ham rett ut, men da risikerer du at det blir rart mellom dere siden dere ikke har kjent hverandre så lenge.

Du kommer ikke til å spørre rett ut, men jeg ser at du har spurt venner hva de tror. De støtter deg men det gjør de fordi de heier på deg, de vet egentlig ikke selv. Du har også ventet på svar fra ham lenge nå.

Hva mer ser jeg? Jeg ser at han er opptatt med noe annet, noe som tar han bort litt fra virkeligheten. Driver han med noe spill av noe slag? Delte interesser hjelper, da vil han møte deg. Hvis han holder blikket ditt, vet du svaret. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han er ikke for bra for deg, han har bare følelsene sine et annet sted og ser på deg som en venn. Han er åpen og ærlig som person, noe som gjør han vanskelig å tolke når man er forelsket selv og ønsker svar. Da kan han dreie først i den ene retning, så i den andre. Det at du blir usikker er vanskelig og du vil ha et hint, et forsøk til osv. For å få et endelig svar må du spørre ham rett ut, men da risikerer du at det blir rart mellom dere siden dere ikke har kjent hverandre så lenge.

Du kommer ikke til å spørre rett ut, men jeg ser at du har spurt venner hva de tror. De støtter deg men det gjør de fordi de heier på deg, de vet egentlig ikke selv. Du har også ventet på svar fra ham lenge nå.

Hva mer ser jeg? Jeg ser at han er opptatt med noe annet, noe som tar han bort litt fra virkeligheten. Driver han med noe spill av noe slag? Delte interesser hjelper, da vil han møte deg. Hvis han holder blikket ditt, vet du svaret. 

Takk!

Du treffer på alt, med unntak av at jeg har spurt venner. Det har jeg ikke.

Han har en stor interesse, som nok er viktigere enn det meste. Og jeg vet at dette ikke blir. Koser meg bare når noen av solstrålene fra ham lander på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...