AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Del Skrevet 1. mars Jeg falt for clickbaiten "én tydelig vinner": https://www.elbil24.no/pro/test-volvo-ex30-eller-mg4-xpower/81036765 Jåsa, hvem da? Anonymkode: 8db68...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Del Skrevet 1. mars Nei, men feks motor har tester og elbilforumet er bra. Slike saker er bare clickbait. Generelt vil jeg si at Tesla 3/Y fortsatt er beste elbil for pengene. Finnes bedre men de koster ofte 2-3 ganger mer ny. Anonymkode: e7a8d...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Del Skrevet 1. mars Ja, vi hadde kjøpt MG4 - eneste MG med god plass i baksetet og oppvarma ratt, to av våre ufravikelige krav - om ikke min partner hadde lagt ned veto mot kinesisk bil. Så vi endte opp med en 199000 kroners Leaf Visia. Men jeg synes den sammenlikningen er litt spennende. Polestar/Volvo sine elbiler har jo så langt vært pisseelendige - og likevel har de solgt godt. Dette er den første av en ny generasjon som jeg så inderlig håper er bedre. Anonymkode: 8db68...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men feks motor har tester og elbilforumet er bra. Slike saker er bare clickbait. Generelt vil jeg si at Tesla 3/Y fortsatt er beste elbil for pengene. Finnes bedre men de koster ofte 2-3 ganger mer ny. Anonymkode: e7a8d...0e0 Pris og kvalitet har alltid hatt en sammenheng😆 Anonymkode: 92fd2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Del Skrevet 1. mars 2 hours ago, AnonymBruker said: Pris og kvalitet har alltid hatt en sammenheng😆 Anonymkode: 92fd2...7cc Tesla 3/Y har bra nok kvalitet. De andre merkene koster kanskje dobbelt så mye og har også problemer. Hva er poenget? Anonymkode: e7a8d...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå