Helene Skrevet 29. februar 2024 #1 Del Skrevet 29. februar 2024 Neglene mine blir lange. Helt naturlig. Har aldri hatt fake negler. Men de sprekker noen ganger. Får en sprekk i tommelen. Ikke noe skjært. Tror bare de blir spø. Noen tips underveis? Eller noen tips for å unngå? I dag har jeg plaster på fingeren. Sprekken i fingeren oppsto for 2 mnd siden. Har brukt plaster hele denne tiden. Den er snart klar til å klippes. Kan noen gi meg gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg bruker Trind nail balsam. Den gir overraskende mye fuktighet til neglene. Jeg merker stor forskjell på når jeg er flink og bruker den hver dag og når jeg glemmer det i perioder. Anonymkode: 3b7fa...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 1. mars 2024 #3 Del Skrevet 1. mars 2024 Får du i deg nok vitaminer? Spesielt b-vitaminer? Hvordan steller du neglene dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå