Gå til innhold

Hvorfor er det så få toaletter på Sats?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvertfall her i Oslo. Føles ofte som jeg venter i evigheter og nesten tisser på meg, er helt grusomt. På Colosseum er det kun 2 doer på jentegarderoben, og 2 i gangen nede + 2 oppe. Men de er ALLTID opptatt. Kunne vært litt fler.. Og ja jeg har sagt fra men de sier bare at det er nok og at man må vente. 

Anonymkode: 93d1d...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altfor mye folk her i Oslo som trener. Trangt og jævlig så blir heller ikke effektivt.  Vente På tur er det eneste man gjør. Kjør til ski, Lillestrøm eller andre mindre plasser. Mye bedre hele veien. 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sats leier ofte sine lokaler, det er ikke tilpasset alle de medlemmene som er i storbyer som Oslo.

Husk at det bor over en halv millioner mennekser i Oslo....

Anonymkode: 94be2...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvertfall her i Oslo. Føles ofte som jeg venter i evigheter og nesten tisser på meg, er helt grusomt. På Colosseum er det kun 2 doer på jentegarderoben, og 2 i gangen nede + 2 oppe. Men de er ALLTID opptatt. Kunne vært litt fler.. Og ja jeg har sagt fra men de sier bare at det er nok og at man må vente. 

Anonymkode: 93d1d...328

Det er vel ikke nok hvis det stort sett er opptatt 🤦‍♀️ dårlig svar fra de🙇‍♀️

Anonymkode: 96074...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Sats leier ofte sine lokaler, det er ikke tilpasset alle de medlemmene som er i storbyer som Oslo.

Husk at det bor over en halv millioner mennekser i Oslo....

Anonymkode: 94be2...4fb

Ja, Sats må huske at det bor over en halv million der og leie lokaler tilpasset det 🙄

Anonymkode: 96074...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...