Teardrop Skrevet 29. februar 2024 #1 Del Skrevet 29. februar 2024 Fornøyd med denne? https://www.blivakker.no/product/3120339/sensai-lash-volumiser-38ºc-10ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 29. februar 2024 #2 Del Skrevet 29. februar 2024 Jeg syns den er ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 29. februar 2024 #3 Del Skrevet 29. februar 2024 Jeg syntes den er litt sånn blææh.. gjør ingenting for mine vipper, bare kollapser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinny Skrevet 29. februar 2024 #4 Del Skrevet 29. februar 2024 Jeg liker den godt😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #5 Del Skrevet 29. februar 2024 Jeg liker den godt. Foretrekker 38g mascaraer, man blir ikke sort under øynene, samtidig som de er lette å fjerne. Anonymkode: 68d04...b04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #6 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg liker den godt. Foretrekker 38g mascaraer, man blir ikke sort under øynene, samtidig som de er lette å fjerne. Anonymkode: 68d04...b04 Dette! Jeg har brukt ulike varianter av disse i sikkert 20 år; blir fristet til å prøve noe nytt innimellom, men går alltid tilbake til Sensai 38g. Ingenting annet holder seg like bra gjennom dagen, og de nyere variantene gir jo også volum/lengde. Den du linker til, TS, er kanskje min favoritt - veldig bra! Anonymkode: cd20b...49b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #7 Del Skrevet 29. februar 2024 Den er både bra og helt ok. Den smitter ikke av, og det er vel derfor mange av oss kjøper den. Volum og slikt er ikke så mye å skryte av. Neste gang vil jeg prøve tubemaskara fra Tind som apoteket selger Anonymkode: 2fc71...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #8 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den er både bra og helt ok. Den smitter ikke av, og det er vel derfor mange av oss kjøper den. Volum og slikt er ikke så mye å skryte av. Neste gang vil jeg prøve tubemaskara fra Tind som apoteket selger Anonymkode: 2fc71...cb0 Jeg har prøvd alle 38 grader-maskaraene / tubemaskaraene. Den fra Sensai er mye bedre enn de fra Tind, etter min mening. Bare ment som et tips Anonymkode: 6c6b8...350 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå