AnonymBruker Skrevet 29. februar #21 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva var poenget med å skrive ‘venninne på S’. Det hang jeg meg mest opp i. Kanskje dere er litt spesielle begge to?🙃 Anonymkode: 770c5...257 Ærlig talt skjønner du ikke det? For å ikke bli gjenkjent. Ts Anonymkode: 4eeed...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #22 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vel... TS ønsker ikke konstruktive innspill fra noen i denne tråden, hun ønsker en klarsynt. Vet hva jeg selv tenker om det. Anonymkode: a0c5c...403 Jeg ønsker innspill fra alle jo. Men ser som innlegget forteller etter en klarsynt en med god intuisjon! Nettopp for å se hva dette dreier seg om. Anonymkode: 4eeed...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #23 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ærlig talt skjønner du ikke det? For å ikke bli gjenkjent. Ts Anonymkode: 4eeed...e48 De fleste skriver bare venninne. Ingen bokstav. Anonymkode: a9807...1f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #24 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste skriver bare venninne. Ingen bokstav. Anonymkode: a9807...1f5 Men hvis det er slik du generelt svarer din venninne også kan det hende hun ikke synes det er så hyggelig å være sammen med deg! Anonymkode: a9807...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #25 Del Skrevet 29. februar Spør henne da. Vi kan jo bare gjette, men vil likevel kun ha den ene siden. Og hadde dette vært min venn, ville jeg hvertfall gitt henne en sjangse til å forklare hva som skjer. Anonymkode: cc146...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #26 Del Skrevet 29. februar Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre, men problemer for venninnen din. Den umiddelbare tanken jeg fikk er at hun kan være redd for hva du tenker eller vil si at derfor vil hun ikke si noe og finner alltid på unnskyldninger fordi det er skamfullt og hun kan bli dømt for det. Anonymkode: ee458...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #27 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre, men problemer for venninnen din. Den umiddelbare tanken jeg fikk er at hun kan være redd for hva du tenker eller vil si at derfor vil hun ikke si noe og finner alltid på unnskyldninger fordi det er skamfullt og hun kan bli dømt for det. Anonymkode: ee458...937 Oki takk for svar. ♥️ Det gir mening. Skamfullt for hva? Har hun gått bak ryggen av noe slag å kontaktet noen? Håper du vil svare på dette og. 🙏 Anonymkode: 4eeed...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #28 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oki takk for svar. ♥️ Det gir mening. Skamfullt for hva? Har hun gått bak ryggen av noe slag å kontaktet noen? Håper du vil svare på dette og. 🙏 Anonymkode: 4eeed...e48 Dette er jeg nødt til å finne ut av. For meg er ikke dette ok om det er tilfelle. Det merkelige er at jeg har en følelse på det du skriver. Men aner ikke hva Anonymkode: 4eeed...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #29 Del Skrevet 29. februar 45 minutter siden, AnonymBruker said: Oki takk for svar. ♥️ Det gir mening. Skamfullt for hva? Har hun gått bak ryggen av noe slag å kontaktet noen? Håper du vil svare på dette og. 🙏 Anonymkode: 4eeed...e48 Hun kan ha det vanskelig økonomisk er det jeg tenkte på. Det er ikke så rart med all pris- og renteøkningen og alt som har skjedd i det siste. Derfor hun krever penger Anonymkode: ee458...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #30 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 17.09): Oki takk for svar. ♥️ Det gir mening. Skamfullt for hva? Har hun gått bak ryggen av noe slag å kontaktet noen? Håper du vil svare på dette og. 🙏 Anonymkode: 4eeed...e48 Her må du jo ha en konkret mistanke tydeligvis. Har du fortalt henne noe du er redd for at hun skal si videre? Spør henne rett ut, ikke lag drama inni deg! Anonymkode: 4f32e...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 7.37): Her må du jo ha en konkret mistanke tydeligvis. Har du fortalt henne noe du er redd for at hun skal si videre? Spør henne rett ut, ikke lag drama inni deg! Anonymkode: 4f32e...805 Det er nok noe jeg kan ha sagt som jeg ikke vil hun skal si videre ja. Men hun kommer aldri til å innrømme det om hun har fått videre med det. Jeg stoler jo på henne eller stolte på henne. Kan hun ha sagt noe videre? og hvorfor skulle hun ha gjort det? Er det derfor hun trekker seg unna. Det er ikke noe alvorlig jeg har sagt. Man regner jo med at man kan stole på sine venner. Hva får du opp? 🙏 Anonymkode: 4eeed...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå