Thea Skrevet 9. november 2002 #1 Del Skrevet 9. november 2002 Jaaaaaaaa, da var det endelig gjort. Etter en mye frem og tilbake angående min seksuelle legning fant jeg endelig den ultimate testen. Er nok ikke håp for meg jenter. Min innovertiss vil nok for alltid være innovertiss og jeg vil nok være Frøken Posh number one for ever. Hva slags mannfolk er du?? http://www.mannfolk.no/mannfolk_test.php3 Her er det søte og meget meget høflige svaret jeg fikk: Vik fra oss, din Judas!! Du er hjernevasket av feministene. Det er direkte kvalmt å se en slik blaut svekling av en myk mann som deg. Pell deg vekk fra denne sida! Gutta kan jaggu få sagt det Anbefaler også den tilhørende siden http://www.mannfolk.no/ Den forklarer myyyyye om hvorfor mannens eksistens er som den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #2 Del Skrevet 9. november 2002 Hihihi!!!! Gjett om jeg lo da jeg så på hvilke kommentarer jeg fikk til svarene. Endte nok opp i samme kategori som deg jeg, Thea :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 9. november 2002 Åh, det var da endelig godt. Om vi blir mange nok vet du Rabalder, kan vi starte opp en innovertiss forening. Så kan Karl I Hagen være æresmedlem han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. november 2002 #4 Del Skrevet 9. november 2002 Var nok en judas jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 9. november 2002 He he, we are getting close babes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #6 Del Skrevet 9. november 2002 Karl kan være medlem nr.1, så er du 2 og jeg 3 og Tilde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. november 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 9. november 2002 Den er grei. Skriver så blekket spruter her...... 1. Karl 2. Thea 3. Rabalder 4 Tilde Flere innovertisser som melder seg eller er du en macho innovertiss?? Kom med noen forslag på motto da jenter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 10. november 2002 #8 Del Skrevet 10. november 2002 Eh.. Det var ikke lett å svare på den gitt. Også fikk jeg streng beskjed om å velge et nytt alternativ: ikke pokker om det ble godtatt å se balett med gutta! endte opp som en Judas jeg også... Puh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2002 #9 Del Skrevet 10. november 2002 Jepps, en Judas til her.... Enda godt jeg ikke ble macho, da.. Vil være en person med innovertiss, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 10. november 2002 #10 Del Skrevet 10. november 2002 Dere, atte ............ jeg står fast på første spørsmål, jeg....... Atte... de spør om atte hvor mange damer jeg har hatt sex med det siste året........ Atte jeg har ikke hatt sex med noen damer dette siste året, jeg, men atte det alternativet har de ikke, så atte hva svarte dere der da? Det minste antallet (som jeg syns var skremmende høyt - 100- 300 var det vel...)???? Vil ta testen jeg ooooog........... men får ikke til..... Hjelp meg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 10. november 2002 Dere renner inn ser jeg. Er kjempe letta jeg da :D Majken må desverre komme gjennom ildprøven først, er ingen vei utenom vennen Jeg og disse andre judasene valgte alternativ 1 (forhåpentligvis ) Tror nok det er det alternativet som ligger meg nærmest. Er da lov til en liten hvit en når nøden er størst ikke sant?? Lykke til Majken Lista so far....... 1. Karl 2. Thea 3. Rabalder 4. Tilde 5. Starya 6. *Lillian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. november 2002 #12 Del Skrevet 10. november 2002 *melder meg* Jeg er en Judas og er stolt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 10. november 2002 Flotters Labella :D 1. Karl 2. Thea 3. Rabalder 4. Tilde 5. Starya 6. *Lillian* 7. Labella You`re in Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. november 2002 #14 Del Skrevet 10. november 2002 Eh - jeg var ikke ønsket på de sidene, jeg........ Lurer på hvorfor...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 10. november 2002 He he, adding you in Bettie 1. Karl 2. Thea 3. Rabalder 4. Tilde 5. Starya 6. *Lillian* 7. Labella 8. Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 10. november 2002 #16 Del Skrevet 10. november 2002 Judas her også *veiver med begge armene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 10. november 2002 Næmennnn, så fiiiiint. Da er du ikke usikker mer da? :D 1. Karl 2. Thea 3. Rabalder 4. Tilde 5. Starya 6. *Lillian* 7. Labella 8. Bettie 9. Usikker Velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 10. november 2002 #18 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg var ingen Judas, men: Din pudding! Du tror kanskje du er noe, men oppfører deg som en guttunge. Du er en myk mann og tror at damene har noe å lære deg. Skjerp deg!! Ooops! Jeg svarte på det første alternativet på det første sp.målet asså - ÆRESORD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 10. november 2002 Upssssss, dette var en interessang problemstilling. Adder deg nok ikke til lista heeeeelt ennda siden du ligger å tipper litt. Vent et par dager, ta en ny test og kom tilbake til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 10. november 2002 #20 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg fikk Judas, jeg fikk Judas!! De to siste gangene fikk jeg Judas!! Da er jeg JUDAS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå