Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i hvert falll aldri ofret tid med barna for tid med en sånn fyr….

Anonymkode: 380d9...76c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en luring ALDRI nevntfor en dame at du spiller, A L D R I. Hilsen en som har vært nerd siden han var 8.

Vis skjult innhold

Disclaimer, ikke incel, har fått min del. Prøv igjen.

Anonymkode: 96aac...82b

Hvorfor ikke? Mye bedre med ærlighet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tviler på om du noensinne vil forstå interessen hans. Du har ikke merket så mye til den tidligere siden han bor så langt unna. 

Hva vil du tenke om prioriteringen hans om dere bor sammen, at gamlingen kommer før deg og dine unger? 

Anonymkode: d43f8...16e

• Liker 2
Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke? Er du ikke interessert? Syntes du kan prøve å late som ialefall. Hvis dette er noe han liker og er en hobby liksom. Det finnes mange værre ting å drive med her i livet enn å game litt. Han kunne jo drivet med rusmidler,festing,prostituerte og lignende. Listen er lang.

Vel, har ikke rukket og spurt om det ennå. Vet det meste han spiller, men full oversikt over spillene har jeg ikke kapasitet til å ha 😅

Anonymkode: 54300...7fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

TS her. Vi er 30 år gamle. 

At han bor såpass langt unna har vi (hittil) ikke sett på som noe problem, da han selv har sagt at han er flyttbar. Jeg er ikke det, siden jeg har barn og er etablert her. 

Ingen andre røde flagg så langt i datinga. Føler ikke det er dødfødt nei, men jeg har ikke "tid" til tull og fjas, liksom. Men skal ikke trekke noen forhastede konklusjoner bare basert på denne helga, men føler det var litt merkelig bare. Men skjønner tankegangen om at han har gledet seg lenge, og han har jo en kompisgjeng han spiller med. 

Da ville jeg ihvertfall tatt en prat med ham neste gang dere møtes. Vis forståelse, samtidig som du uttrykker en viss bekymring over om dette kommer til å bli et problem fremover. 

Nå vet jeg ikke hvordan du ser for deg fremtiden, men personlig ville jeg ikke ønsket en mann som setter av en hel helg til kun spilling, uten å engang kunne endre den planen. Jeg har en sønn, som jeg ikke ønsker skal se slikt av noen som muligens skulle vært et forbilde. Mannen min liker å game, og det gjør jeg selv også, men da er det snakk om et par timer, når det passer. Ingen blir sure om det oppstår noe som gjør at man må avslutte spillingen eller droppe den, og har en av oss lyst til å gjøre noe sammen, så legger den andre fra seg kontrollen med et smil om munnen. Og om sønnen min søker oppmerksomhet, blir det selvsagt avsluttet umiddelbart.

Jeg ser ikke for meg at du kan få det slik med han her dessverre ...

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tviler på om du noensinne vil forstå interessen hans. Du har ikke merket så mye til den tidligere siden han bor så langt unna. 

Hva vil du tenke om prioriteringen hans om dere bor sammen, at gamlingen kommer før deg og dine unger? 

Vi får da håpe at hun har sitt eget liv. Ikke noe er tristere enn en partner uten ett liv. Da tenker jeg på hobby,interesser,trening,venniner.. Hva som helst egentlig. Livet handler ikke bare om barn.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, har ikke rukket og spurt om det ennå. Vet det meste han spiller, men full oversikt over spillene har jeg ikke kapasitet til å ha 😅

Kanskje du skal være så gal å begynne å spille det samme.. Så får dere jo vært sammen på en måte. På feks discord 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, blir det forferdelig mye gaming hadde det jo blitt et "problem", ser jeg for meg. Men har ikke inntrykk av at han spiller hele tiden heller da. Dog er jo mine unger mine unger, hadde ikke forventa at han skulle brukt hvert ledige øyeblikk med oss selv om vi bodde sammen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg vert nr 2 etter et spill, hadde jeg kastet inn håndkledet….😳

Anonymkode: 2c687...9a8

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Han har spilling som sin goto hobby. Jeg antar at du var kjent med det omtrent fra starten?

Godt mulig du ikke visste hvor mye han han spiller på daglig basis, men hvis du har null interesse for data/spill så vil du trolig aldri forstå han og det kommer mest sannsynlig til å irritere deg mer enn det gleder deg at han koser seg med hobbyen sin.

Det er jo bare å spørre hvor mye han spiller i snitt per uke og så kan det tenkes at det spillet han har ventet på er noe han har ventet på veldig lenge.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Vi pleier å ta oss fri og gjerne få barnevakt ei natt når det kommer expansion til spillet vi spiller. 😅

Skjønner han godt, han vil spille på release, ikke helga etter. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
FantasDick skrev (Akkurat nå):

Vi pleier å ta oss fri og gjerne få barnevakt ei natt når det kommer expansion til spillet vi spiller. 😅

Skjønner han godt, han vil spille på release, ikke helga etter. 

Wow?😅

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg forstår at du er skuffet, men spill-release er for mange et ganske stort event (på lik linje som en konsert etc) så jeg hadde bare lagt det på det. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg vert nr 2 etter et spill, hadde jeg kastet inn håndkledet….😳

Anonymkode: 2c687...9a8

Hm, ja. Jeg føler meg jo ikke veldig prioritert akkurat, men skjønner ham jo på en måte. 

Skrevet

Hm, ja. Jeg føler meg jo ikke veldig prioritert akkurat, men skjønner ham jo på en måte. 

Men det er du nok helt sikkert ikke. Kanskje han har planlagt dette i en god stund? Mange av oss tar jo tilogmed ut noen feriedager ifra jobb på relase. Mange av oss er jo også litt opp i alder så dette må planlegges. Gjerne flere måneder i forveien.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

TS her. Så jeg tenker jeg ikke trenger å tenke så mye på dette, denne gangen. Men hvis det skjer igjen og igjen, så er det kanskje noe i det at jeg kommer som nummer to. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei. Han jeg har datet siden like før jul gir meg litt "hot and cold" vibber. Han bor 5 timer unna meg, og vi har pleid å treffes annenhver helg når jeg har barnefri. Til helga har jeg barna, men tenkte å fikse barnevakt for å kjøre til ham, da jeg neste helg (når vi egentlig skulle møtes) har mye jobb og ikke mulighet til å dra. 

Han sier han ikke kan, fordi han skal game. Det kommer nemlig ut et nytt spill som han har sett frem til. Og avslutter med at han ikke har energi til å gjøre noe i helga. 

Altså. Jeg overdriver kanskje, men kan han ikke game en annen helg? Nå blir det jo faktisk tre uker til neste mulighet for og treffes. Jeg orker ikke bruke tiden på noe som er dødfødt. Men overdriver jeg eller ikke?

Altså, ikke velg han over tiden med barna! 

Han får spille han. At han prioriterer det framfor kjæresten, sier sitt. At han i tillegg har et  varm/kald-opplegg, gjør at du nok med fordel skygge banen her. 

Forholdet blir nok ikke bedre enn hva det er nå, det sier sitt. 

Anonymkode: ba92e...25e

• Liker 2
Skrevet

Han er i alle fall ikke forelsket, det er helt sikkert.

Anonymkode: 2180d...093

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja, det kan godt være. Kjæresten hadde jo visst at jeg hadde gaming som hobby, og jeg hadde nok også pratet om hvor mye jeg gledet meg til spillet som kom ut neste helg og at jeg da ville stenge av verden og bare spille. Så han hadde visst om det på forhånd.

Anonymkode: e443c...1a6

Da kan man ikke ha noe særlig behov for sex hvis man velger en måned i sølibat bare for å game. 

Anonymkode: e883f...de5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har planer den "vanlige" helga, og han har lagt planer en helg han egentlig ikke skal treffe deg. Og han velger å holde avtalen han har med kompiser. Synes det er veldig ryddig av ham å ikke dumpe kompisene fordi du plutselig ønsker å treffe ham da....

Skjønner at du synes det er kjipt altså, men i mine øyne er ikke dette noen røde lys i det hele tatt.

Anonymkode: aaafa...ea9

• Liker 16
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...