AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Del Skrevet 28. februar 2024 Hei, Om jeg ringer med min samsung så kommer det ingen varsel om andre innkommende samtaler. Er det noen som vet hva slags innstillinger på samsung jeg kan få det til å varsle? Anonymkode: 8ba84...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Del Skrevet 28. februar 2024 Innkommende når du er i en annen samtale? Dette setter du opp hos mobil leverandør på min side eller noe slikt. (Hos telenor heter det samtale venter). Har ikke noe med hvilken telefon du har. Anonymkode: 6c07b...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg tror jeg skrev det litt vanskelig å forstå hva jeg mente 😊 og jeg tror dette kan ordnes på mobilen: Hvis jeg sitter i en telefonsamtale med min søster, og så prøver legen å ringe meg. Er det noen mulighet for meg å kunne få varsel på telefonen at legen ringer slik at jeg kan velge å ta det anropet? Det bør vel være en innstilling på dette? Ts Anonymkode: 8ba84...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tror jeg skrev det litt vanskelig å forstå hva jeg mente 😊 og jeg tror dette kan ordnes på mobilen: Hvis jeg sitter i en telefonsamtale med min søster, og så prøver legen å ringe meg. Er det noen mulighet for meg å kunne få varsel på telefonen at legen ringer slik at jeg kan velge å ta det anropet? Det bør vel være en innstilling på dette? Ts Anonymkode: 8ba84...b02 Det er akkurat det samtale venter er for. Anonymkode: 6c07b...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 28. februar 2024 #5 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det bør vel være en innstilling på dette? Åpne ringeappen, trykk på 3 prikker på kontakter, innstillinger, tilleggstjenester, samtale venter, dette er på samsung s23 ultra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Del Skrevet 28. februar 2024 Wedding skrev (37 minutter siden): Åpne ringeappen, trykk på 3 prikker på kontakter, innstillinger, tilleggstjenester, samtale venter, dette er på samsung s23 ultra. Takk ❤️ Sjekket, "samtale venter" var skrudd på, så endret det til av. Legger med et bilde der den var på, for det er riktig at denne skal være "av" da? Anonymkode: 8ba84...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #7 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk ❤️ Sjekket, "samtale venter" var skrudd på, så endret det til av. Legger med et bilde der den var på, for det er riktig at denne skal være "av" da? Anonymkode: 8ba84...b02 Den skal stå på. Anonymkode: d4589...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 28. februar 2024 #8 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Wedding skrev (44 minutter siden): Takk ❤️ Sjekket, "samtale venter" var skrudd på, så endret det til av. Legger med et bilde der den var på, for det er Den er på hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Del Skrevet 28. februar 2024 Hm, det har den gjort hele tiden. Men det som er rart som du kan se på bildet er at den ikke er grønn, men grå... Vet ikke om det er noe defekt med mobilen min da? Anonymkode: 8ba84...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 28. februar 2024 #10 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hm, det har den gjort hele tiden. Men det som er rart som du kan se på bildet er at den ikke er grønn, men grå... Vet ikke om det er noe defekt med mobilen min da? Anonymkode: 8ba84...b02 Den skal være grønn, har du prøvd å oppdatere programvare på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hm, det har den gjort hele tiden. Men det som er rart som du kan se på bildet er at den ikke er grønn, men grå... Vet ikke om det er noe defekt med mobilen min da? Anonymkode: 8ba84...b02 Da må det aktiveres hos mobiloppratør Anonymkode: 6c07b...d39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå