Gå til innhold

Jeg trenger noen gode råd.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en tenåring i hus, så for å gjøre lang historie kort så bor han fast hos meg fordi tenåringen og faren ikke kommer overens.

Har tidligere hatt 50/50 samvær.

Jeg har prøvd å gi bf gode råd på veien når dette stod på som verst men ble møtt med lukkede ører, i denne perioden hadde jeg og bf god dialog.

Så etter 5 måneder søkte jeg barnebidrag og da gikk vår kommunikasjon til....... nada, han vil aldri prate med meg igjen...

Bf har lite og ingen kommunikasjon med ungdommen og jeg har en kjæreste ( sammen i 4 år, ikke samboere) og han begynner å fylle inn plassen til "far" og de har nesten daglig kommunikasjon.

Jeg forteller ungdommen hele tiden at pappaen er veldig glad i han men desverre så viser ikke handlingene til far dette og det er utrolig sårende.

Jeg vet at det ikke er min oppgave å rydde opp i dette men er så fryktelig redd at det skal gå for langt for tenåringen begynner å vise mer og mer "hat" mot far og jeg vil gjerne se de på rett vei før det går skikkelig gale.

Har dere noen gode råd til hvordan jeg kan gå frem for å få dem til å ordne opp.

Anonymkode: 4d9c7...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...