AnonymBruker Skrevet 28. februar #21 Del Skrevet 28. februar 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor bor du som opplever disse tingene? Er dette i Norge? Kjenner flere med Downs Syndrom, og de opplever ikke slike ting som du selv om de ser litt annerledes ut. Joda, de kjenner sikkert på et utenforskap noen ganger - men ingen kaster egg på de, ler, dundrer på ruta eller forsøker å kjøre de ned. Folk kan være stygge, for all del, men folk har jo også som regel nok med seg selv. Folk flest bryr seg ikke om fremmede de møter på gata - og de har i alle fall ikke lyst til å skade dem. Det er rett og slett vanskelig å tro på at tilfeldige mennesker på gata skal være så fæle. En og annen idiot er jo der ute, men du opplever slike ting daglig?! Blir du angrepet eller forsøkt overkjørt må du ringe politiet. Med en gang. Har du gjort det? Jeg støtter ellers de andre her som sier at du trenger å snakke med psykolog. Du trenger jo hjelp til å håndtere dette, når du har det så vondt og opplever så mye stygt. Du sier du har vitner, er du sikker på at vitnene forstår de situasjonen? Eller er de påvirket av at du er så sikker på at det skjedde og at det var ment stygt, slik at de er enig med deg på grunn av det? Anonymkode: ef6ee...9b6 Rakk ikke å skrive ned skiltnr når det skjedde, så fikk ikke anmeldt. Anonymkode: 56e74...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. februar #22 Del Skrevet 28. februar (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Venner, altså den ene vennen jeg har, og familie. Har kommer hjem dekt av eggeskall og eggeplommer over hele meg, klær rivd i stykker og har flere ganger knekt sammen og vist familie meldingene jeg har mottatt. Så det er ikke bare i hodet mitt, selv om det hadde vært en fin tanke. Anonymkode: 56e74...0d5 Er du sikker på at det ikke er disse vitnene det heller er noe galt med? Du sier de ikke er så greie. Kan det være en måte de trykker deg ned på? Beklager å si det men det høres mer sannsynlig ut. Vet du resten tror jeg du troller om. Endret 28. februar av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. februar #23 Del Skrevet 28. februar Fant80 skrev (7 timer siden): Men i alle dager da. Føler det er next level å faktisk angripe noen med egg? Hvor i Norges land er det dette foregår? Virker for meg som folk har mistet vettet,og lovløse tilstander. Det er et troll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #24 Del Skrevet 28. februar 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har den tankegangen at man skal behandle andre som man selv vil bli behandla, men jeg Jar aldri blitt behandla bra av andre igjengjeld. Og før noen sier det bare er i hodet mitt, nei, jeg har vitner. Når jeg går på gata og for eksempel smiler til fremmede og sier hei for å være hyggelig, har folk ledd eller peka og gjort narr i gjengjeld. Folk har kasta egg på meg, prøvd å kjøre over meg. Trodde alt dette hadde gitt seg men i dag når jeg bare sto utenfor et bygg, satt det godt voksne mennesker og peka, banka på rutene og flirte av meg. Har fått meldinger om at jeg bør henge meg, at jeg er en taper og fortjener ingenting godt i livet. Det gir seg aldri. Folk snakker hele tiden om hvor viktig sosiale relasjoner er, men det er ikke lett å bli kjent med folk om man aldri blir godtatt for den man er. Jeg SER hvordan folk ser på meg når jeg møter blikket deres, det er avsky. Jeg forstår ikke hva jeg Jar gjort for å fortjene dette. Er så møkka lei av folk generelt. Har aldri blitt behandla bra av noen. Vet ikke hvordan jeg en gang skal klare p snu dette, for det har pågått i årevis nå. Anonymkode: 56e74...0d5 Ikke vondt ment men psykolog er nok løsningen for dette. Virker som du tilegner folk egenskaper og ting de ikke har. Anonymkode: d6090...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #25 Del Skrevet 28. februar 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke vondt ment men psykolog er nok løsningen for dette. Virker som du tilegner folk egenskaper og ting de ikke har. Anonymkode: d6090...a1d Mår har jeg gjort det? Jeg har fortalt hvordan folk har behandla meg. Om det er det at jeg blir møtt med avsky du ikke tror på så får du velge å ikke tro det. Men folk har bokstavligtalt laga brekkelyder når jeg har møtt øyenkontakt med de, slengt ekle kommentarer og spredd rykter om meg som ikke stemmer. Sist jeg turte å gå skole, ble det spredd rykter rundt på skolen om at jeg hadde downs. Alle på den linja jeg gikk spredde det videre til de andre Linjene. Til slutt endte det med at folk ripte etter meg i gangene. Og flere elever kom og spurte «unnskyld, men er det slik at du har downs? Det et noe jeg har mange vitner på, hele klassen min visste om disse ryktene. Så det at du velger å ikke tro det er helt greit for min del men jeg vet hva jeg har vært gjennom. Anonymkode: 56e74...0d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #26 Del Skrevet 28. februar 21 minutter siden, Maleficenta said: Det er et troll Du får tro det, men om du virkelig ikke tror at folk er i stand til slikt er du jævlig ignorant. Anonymkode: 56e74...0d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #27 Del Skrevet 28. februar 24 minutter siden, Maleficenta said: Er du sikker på at det ikke er disse vitnene det heller er noe galt med? Du sier de ikke er så greie. Kan det være en måte de trykker deg ned på? Beklager å si det men det høres mer sannsynlig ut. Vet du resten tror jeg du troller om. Du får bare tro det, men det er ikke trolling i det hele tatt. Dette er ting som faktisk har skjedd. Anonymkode: 56e74...0d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #28 Del Skrevet 28. februar Jeg har et veldig annerledes utseende selv og det verste jeg har opplevd noen gang er tenåringer som fniser eller barn som stirrer. At det finnes et par raringer eller mobbere som kan plage andre på en plass kan skje, men ikke i en sånn grad som det her. Det virker som om du ser fiender hvor enn du snur deg. Hva sier psykologen din når du forteller om dette? Anonymkode: 82e90...987 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #29 Del Skrevet 28. februar 17 minutter siden, AnonymBruker said: Mår har jeg gjort det? Jeg har fortalt hvordan folk har behandla meg. Om det er det at jeg blir møtt med avsky du ikke tror på så får du velge å ikke tro det. Men folk har bokstavligtalt laga brekkelyder når jeg har møtt øyenkontakt med de, slengt ekle kommentarer og spredd rykter om meg som ikke stemmer. Sist jeg turte å gå skole, ble det spredd rykter rundt på skolen om at jeg hadde downs. Alle på den linja jeg gikk spredde det videre til de andre Linjene. Til slutt endte det med at folk ripte etter meg i gangene. Og flere elever kom og spurte «unnskyld, men er det slik at du har downs? Det et noe jeg har mange vitner på, hele klassen min visste om disse ryktene. Så det at du velger å ikke tro det er helt greit for min del men jeg vet hva jeg har vært gjennom. Anonymkode: 56e74...0d5 Søk hjelp. Bare innlegget her viser at du trenger det. Ingen her på kg kan hjelpe deg. Snakk med fastlege få henvisning. Vi hadde ei som var slik paranoid på jobb. Hver eneste gang noen stod og snakket sammen trodde hun det var henne det ble snakket om. Utrolig mange timer bortkastet med verneombud, tillitsvalgt og ledere. Før hun faktisk fikk hjelp.. Anonymkode: d6090...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #30 Del Skrevet 28. februar 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har et veldig annerledes utseende selv og det verste jeg har opplevd noen gang er tenåringer som fniser eller barn som stirrer. At det finnes et par raringer eller mobbere som kan plage andre på en plass kan skje, men ikke i en sånn grad som det her. Det virker som om du ser fiender hvor enn du snur deg. Hva sier psykologen din når du forteller om dette? Anonymkode: 82e90...987 Nei jeg ser ikke fiender hvor enn jeg snur meg. 90% av tiden når slike ting har skjedd hag jeg gått midt på gata og ant fred og ingen fare, går ikke å tror folk er ute etter meg. Men dette har skjedd. Tror du meg ikke er det ditt valg. Men dette HAR skjedd. Jeg går til psykolog. Og hele familien min vet at dette er ting jeg har opplevd. Til og med fremmede har observert det, og blitt såpass forbanna at de har skrivd innlegg på sosiale medier hvor de snakker om hvor dårlig jeg har blitt behandla oppigjennom åra. Det har jeg faktisk bevis på, men da må du sende meg pm, for jeg vil ikke vise navn offentlig her. Anonymkode: 56e74...0d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #31 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg ser ikke fiender hvor enn jeg snur meg. 90% av tiden når slike ting har skjedd hag jeg gått midt på gata og ant fred og ingen fare, går ikke å tror folk er ute etter meg. Men dette har skjedd. Tror du meg ikke er det ditt valg. Men dette HAR skjedd. Jeg går til psykolog. Og hele familien min vet at dette er ting jeg har opplevd. Til og med fremmede har observert det, og blitt såpass forbanna at de har skrivd innlegg på sosiale medier hvor de snakker om hvor dårlig jeg har blitt behandla oppigjennom åra. Det har jeg faktisk bevis på, men da må du sende meg pm, for jeg vil ikke vise navn offentlig her. Anonymkode: 56e74...0d5 Bor du på et veldig lite sted? Anonymkode: 3080e...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #32 Del Skrevet 28. februar 5 minutter siden, AnonymBruker said: Bor du på et veldig lite sted? Anonymkode: 3080e...2f5 Gjorde det før ja. Bor i en storby nå. Anonymkode: 56e74...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #33 Del Skrevet 28. februar Kaster egg, dundrer på vinduene og peker og gjør narr, kjører over deg, sender melding om at du skal henge deg? Beklager å si det, men du er nok psykotisk. Kan forestille meg at det sikkert startet med eller grunner i noen faktisk kjipe erfaringer, jeg tviler ikke på at du har opplevd ugreie ting i møte med andre, men nå er du blitt syk og opplever nok ting som er litt mer ekstreme enn virkeligheten. Det er ingen skam i det vel og merke, alle kan bli syke. Ta dette opp med fastlegen din så snart som mulig. Er du psykotisk er tidlig oppdagelse og behandling veldig viktig. Ta gjerne med innlegget du har skrevet her og vis til legen din. Masse lykke til og god bedring! Anonymkode: b587c...852 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #34 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjorde det før ja. Bor i en storby nå. Anonymkode: 56e74...0d5 Så du gikk forbi en mcdonalds i en storby, og det var en gruppe med ukjente mennesker som begynte å banke på vinduet og mobbe deg? Anonymkode: 3080e...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 28. februar #35 Del Skrevet 28. februar (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei jeg ser ikke fiender hvor enn jeg snur meg. 90% av tiden når slike ting har skjedd hag jeg gått midt på gata og ant fred og ingen fare, går ikke å tror folk er ute etter meg. Men dette har skjedd. Tror du meg ikke er det ditt valg. Men dette HAR skjedd. Jeg går til psykolog. Og hele familien min vet at dette er ting jeg har opplevd. Til og med fremmede har observert det, og blitt såpass forbanna at de har skrivd innlegg på sosiale medier hvor de snakker om hvor dårlig jeg har blitt behandla oppigjennom åra. Det har jeg faktisk bevis på, men da må du sende meg pm, for jeg vil ikke vise navn offentlig her. Anonymkode: 56e74...0d5 Ble nysgjerrig, jeg. Send gjerne bevis til meg på pm. (Det går ikke an å sende pm til deg ettersom du skriver som anonymbruker, så det er du som må sende det til meg isåfall.) Endret 28. februar av dårligbrukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #36 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei jeg ser ikke fiender hvor enn jeg snur meg. 90% av tiden når slike ting har skjedd hag jeg gått midt på gata og ant fred og ingen fare, går ikke å tror folk er ute etter meg. Men dette har skjedd. Tror du meg ikke er det ditt valg. Men dette HAR skjedd. Jeg går til psykolog. Og hele familien min vet at dette er ting jeg har opplevd. Til og med fremmede har observert det, og blitt såpass forbanna at de har skrivd innlegg på sosiale medier hvor de snakker om hvor dårlig jeg har blitt behandla oppigjennom åra. Det har jeg faktisk bevis på, men da må du sende meg pm, for jeg vil ikke vise navn offentlig her. Anonymkode: 56e74...0d5 Jeg spurte hva psykologen sier når du forteller om det. Anonymkode: 82e90...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #37 Del Skrevet 28. februar Jeg har noen "downsete" trekk, jeg har et rundt ansikt, små runde, tettsittende øyne og er litt butt. Vi tuller med at når jeg smiler så kommer det ekstra kromosonet mitt ut. Because, really, jeg kan se for meg at vi kanskje ser litt like ut. Det blir værre om jeg har mange kilo for ekstra. Og jeg har aldri opplevd lignende, ikke i nærheten. Ikke på byen eller på bygda. Jeg sier ikke at ikke du har det - men jeg sier at dersom du kommer deg gjennom behandling nå, så er det ikke sånn at du for all fremtid er dømt til å bli utstøtt pga utseendet ditt. Anonymkode: 2c17f...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #38 Del Skrevet 28. februar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har noen "downsete" trekk, jeg har et rundt ansikt, små runde, tettsittende øyne og er litt butt. Vi tuller med at når jeg smiler så kommer det ekstra kromosonet mitt ut. Because, really, jeg kan se for meg at vi kanskje ser litt like ut. Det blir værre om jeg har mange kilo for ekstra. Og jeg har aldri opplevd lignende, ikke i nærheten. Ikke på byen eller på bygda. Jeg sier ikke at ikke du har det - men jeg sier at dersom du kommer deg gjennom behandling nå, så er det ikke sånn at du for all fremtid er dømt til å bli utstøtt pga utseendet ditt. Anonymkode: 2c17f...057 Det har foregått hele oppveksten og barndommen min, så litt vanskelig å tro på at det kommer til å gi seg. Anonymkode: 56e74...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #39 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har foregått hele oppveksten og barndommen min, så litt vanskelig å tro på at det kommer til å gi seg. Anonymkode: 56e74...0d5 Men hvordan forklarer du dette? Hvorfor er det så mange som plager, latterliggjør og prøver å drepe deg over alt hvor du drar? Anonymkode: 82e90...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #40 Del Skrevet 28. februar For å være helt ærlig så høres du paranoid ut, jeg tror virkelig du oppfatter situasjonen slik som du gjør. Men du har mest sannsynligvis en helt forvrengt virkelighetsoppfattelse. Selv om man er stygg eller har down så kaster ikke folk egg, ler av folk, dundrer på vinduer og forsøker å kjøre over deg i det daglige. Du høres veldig syk ut, og bør innlegges. Anonymkode: 0bc80...ec8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå