AnonymBruker Skrevet 28. februar #21 Del Skrevet 28. februar Skuffen i nattbordet, mine barn pleier ikke akkurat å rote rundt på vårt soverom, så trenger ikke å låse inn leketøyene. Anonymkode: e385e...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #22 Del Skrevet 28. februar Frkego skrev (18 timer siden): Har ikke telling 😄 Moro med leketøy! Høres bra ut!! Anonymkode: 70d5c...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 29. februar #23 Del Skrevet 29. februar Har nattbord med låsbar skuff. Om ble brukt før. Nå har jeg en liten koffert under senga - om jeg hadde hatt behov for et låsbart sted hadde jo en låsbar koffert vært ett alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #24 Del Skrevet 29. februar Besøk av svigermor en dag. En av de unge håpefulle hadde funnet min "Rabbit vibrator" og kom til svigermor og lurte på hva dette er. Kunne sunket ned i jorda på flekken, og svigermor har jeg ikke sett i øynene på lang tid... Lås ned, lås ned! Anonymkode: 9350c...cc8 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #25 Del Skrevet 29. februar Trillekoffert i skapet, og det mest brukte i toalettmappe i nattbordet. Anonymkode: 0f3dd...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne 1979 Skrevet 3. mars #26 Del Skrevet 3. mars De ligger i nattbordsskuffen, noe i min og noe i hans. Det har de alltid gjort. Finner de det, så finner de det. Når jeg var 21 og min bror og en venn kom på besøk, da presterte 3 åringen å komme ned med min røde dildo i hånden og spurte hva det var. Snakk om å bli flau 🙈 Siden har de lagt i nattbordet og noe slikt har heldigvis ikke skjedd igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 5. mars #27 Del Skrevet 5. mars Frkego skrev (På 27.2.2024 den 15.12): Barna roter ikke i klesskapet vårt (eller oppholder seg og snoker på rommet vårt for den saks skyld) og spesielt ikke bak ullundertøyet på øverste hylle Det er ihvertfall det dere tror. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #28 Del Skrevet 5. mars De 3 øverste hyllene i vitrineskapet for barna rekker ikke så høyt. Anonymkode: 64ec5...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 5. mars #29 Del Skrevet 5. mars Doolittle skrev (31 minutter siden): Det er ihvertfall det dere tror. 🤣 Hvis de er så nysgjerrige at de må klatre opp til øverste hylle i klesskapet og plukke ut gammelt ullundertøy så får de skylde seg selv. Blir kleinere for dem enn for oss. Så kanskje lærer de at man ikke snoker i andres ting 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #30 Del Skrevet 5. mars Har et tilsvarende slik, kanskje litt større Der er det plass til 4-5 ting, ikke noen enorme saker Ligger i nattbordsskuffen, nøkkelen ligger i skuffen over, ting fiskes frem på 30 sekunder underveis Anonymkode: 33cf0...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #31 Del Skrevet 5. mars Glemte link: https://www.biltema.no/hjem/sikkerhet-i-hjemmet/oppbevaring-med-las/kassaskrin-2000017561 Anonymkode: 33cf0...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 5. mars #32 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 22.26): Ligger i nattbordet. Barna har aldri fått lov til å gå og rote i sakene våre på rommet. Anonymkode: e42ee...b7b At de ikke får lov betyr ikke at de ikke gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 5. mars #33 Del Skrevet 5. mars Ligger i en stor bag sammen med kofferter og sekker.. så de ligger veldig tilgjengelig men man må bort å rote i baggen for å finne ut at det ikke bare er en av mange reisevesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #34 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Glemte link: https://www.biltema.no/hjem/sikkerhet-i-hjemmet/oppbevaring-med-las/kassaskrin-2000017561 Anonymkode: 33cf0...53a Akkurat et slikt jeg har. Helt glimrende til formålet, og ungene tror bare at jeg har "viktige papirer osv" der 😁 Fint plass til mine to rabbiter og en dildo. Anonymkode: 9350c...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå