AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #41 Skrevet 28. februar 2024 Absolutt ikke, aldri hatt, vil ikke ha. De samler bare støv. Har ikke tepper heller. Har solskjerming der det trengs. Plissegardin på badet som brukes ved dusjing/skifting, og lystette rullgardiner på soverom. Anonymkode: 67217...ec9
Peanut Skrevet 29. februar 2024 #42 Skrevet 29. februar 2024 Javisst! ^^, Gardiner og liftgardiner på soverommet, persienner på det ene vinduet på badet, gardiner på Butters rom, liftgardiner på kjøkkenvinduet, gardiner i spisestue og gardiner i stue til pynt. Skal over tid ha gardiner i kjellerstue og, men enn så lenge så trengs det ikke. 2
mingus Skrevet 29. februar 2024 #43 Skrevet 29. februar 2024 Ja for å unngå trekk, ekko, innsyn osv og det er fint. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #44 Skrevet 29. februar 2024 Nei, vi har ingen gardiner i huset. Men, vi har plissegardiner på alle vinduer på soverom, kjøkken og stue. I stue og på kjøkkenet er det nesten aldri i bruk, kun i stuen en sjelden gang. Vi har hatt gardiner tidligere, men ikke i det huset vi bor i nå. Skal ikke si at i aldri kommer til å få gardiner igjen, men pt har jeg ikke savnet det i det hele tatt Anonymkode: ee815...240 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #45 Skrevet 29. februar 2024 Nei vi har ikke gardiner, men vi har heller ingen innsyn fra naboer(har ikke naboer), og vinduene i første etasje ligger såpass høyt at man ikke ser så godt inn uansett. Har skjerming på bad og kjøkken, og mørkleggende gardiner på soverom. Så egentlig har vi noe i alle rom utenom stue 🤣 Anonymkode: 9878b...72d
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #46 Skrevet 29. februar 2024 Ja, synes det ser nakent og trist ut uten. Anonymkode: 93a01...745 1
Gine Skrevet 29. februar 2024 #47 Skrevet 29. februar 2024 Ja her har vi gardiner i alle rom. Føler det er så nakent uten gardiner. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #48 Skrevet 29. februar 2024 Har gardiner i alle rom. stue, spisestue, kjøkken og soverom. Bytter ut etter årstid, så kaldt uten og blir gjerne ekko i rommene også uten gardiner. Treker aldri for gardinene, har solskjerming i alle rom Anonymkode: 0a714...832 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #49 Skrevet 3. mars 2024 Vi bor i en ny og stram leilighet, så den kunne nok kledd å være gardinløs. Men det er veldig mye ekko her og det oppleves veldig kaldt her, samt at det ser uferdig ut uten gardiner. Så jeg venter på at gardinene jeg har skal bli ferdig sydd, og jeg gleder meg til å få de opp. Vi skal ha gardiner fra tak til gulv i to lag på stue og to soverom. Og på det siste soverommet blir det plissegardin. Jeg har ikke hatt gardiner på mange år, så blir spennende å se om jeg vil bli fornøyd. Anonymkode: d2945...13d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå