AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Del Skrevet 27. februar 2024 Hei. Den ene ungen min at klart å fjerne de fleste apper fra både start og hjemskjermen, men jeg finner de igjen når jeg søker de opp i søkemotoren... Likevel så har jeg ikke lyst til å måtte søke de opp hvergang jeg skal finne f. Eks fb, spill eller andre apper. Noen som vet hvor jeg kan finne de igjen, og få lagt mappene på start/hjem skjermen igjen? Andorid foressten Appene er hverken skjult, eller avinstallert. De er bare ikke synlig på min enhet, kun i søkemotoren.. Anonymkode: 4d47a...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Del Skrevet 27. februar 2024 Og når jeg installerer en. Aapp, så legger den segg ikke på hverken start eller hjem knappen.. Men finner den i døkemotoren Anonymkode: 4d47a...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Del Skrevet 27. februar 2024 Regner med at det er en mobiltelefon det er snakk om? Applikasjonene er nok ikke fjernet, det er bare selve ikonet som er fjernet fra hjemskjermen. Hva mener du med søkemotor? Søker du i Google etter programmene? På min mobiltelefon kan jeg "sveipe" opp og da får jeg oversikt over de forskjellige programmene som er installert på telefonen. Trykker jeg på et av ikonene og holder fingeren nede, får jeg flere valgmuligheter; bl.a. om å legge ikonet på start/hjemskjermen. Anonymkode: 479ef...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Del Skrevet 27. februar 2024 Har du prøvd å trykke lenge på hjemskjermen og sett om det kommer opp et valg om å legge til ting på den? Anonymkode: c9355...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Del Skrevet 27. februar 2024 Du må mest sannsynligvis legge inn en og en app på startskjemen og hjemskjermen, for ikonene er fjernet. Anonymkode: daba7...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 27. februar 2024 #6 Del Skrevet 27. februar 2024 Når du søker på appene, ikke gå inn på dem, men trykk og hold inne. Hos meg får jeg da opp «legg til på start». Dette er en Samsung-mobil. Godt mulig likt hos deg. Da får ihvertfall jeg det jeg vil ha av apper i eget ikon på startskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #7 Del Skrevet 29. februar 2024 Ikke la ungen din leke med mobilen din så er jo problemet løst fremover. 🙄 Anonymkode: 5a09e...88f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå