AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Del Skrevet 26. februar 2024 når jeg har lagt ut en anorakk til 100 kroner, og det kommer et bud på 80, eller en høyttaler til 150 og det kommer et bud på 100 - hva ER det folk tror? kan jo like gjerne bare gi det vekk. Tidligere tenkte jeg at det er ikke verd tiden og energien det krever å svare, så jeg bare godkjente. Nå tenker jeg fortsatt at det er ikke verd tiden og energien, så jeg bare avslår av prinsipp, fordi jeg blir så irritert. Anonymkode: 7720d...c76 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg byr det jeg føler tingen er verdt for meg. Vil ikke vedkommende selge til den prisen kjøper jeg av noen som vil det. Det ligger så mye ute til salgs av alt mulig at det generelt er kjøpers marked. Anonymkode: acdd5...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg byr det jeg føler tingen er verdt for meg. Vil ikke vedkommende selge til den prisen kjøper jeg av noen som vil det. Det ligger så mye ute til salgs av alt mulig at det generelt er kjøpers marked. Anonymkode: acdd5...ec8 det forstår jeg, men 20 kroner? virkelig? det er seriøst bare irriterende. Er ikke din egen mer verd enn å jakte på samme tingen videre, bare for å spare de 20 kronene? Anonymkode: 7720d...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det forstår jeg, men 20 kroner? virkelig? det er seriøst bare irriterende. Er ikke din egen mer verd enn å jakte på samme tingen videre, bare for å spare de 20 kronene? Anonymkode: 7720d...c76 din egen tid skulle det stå. Er ikke din egen tid mer verd? Anonymkode: 7720d...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg også har fått bud med så lite som 20-30 kr under prisantydning. Jeg godtar. Prøvde meg selv på det en gang og det også ble godtatt. Regner med de gjør det fordi de tar med frakt og betalingsløsning i beregningen. Anonymkode: 5d58d...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #6 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det forstår jeg, men 20 kroner? virkelig? det er seriøst bare irriterende. Er ikke din egen mer verd enn å jakte på samme tingen videre, bare for å spare de 20 kronene? Anonymkode: 7720d...c76 Jeg jakter ikke. Jeg surfer bare rundt og så legger jeg inn et bud. Tar meg da ikke noe tid. Som sagt, det er store mengder av alt mulig til salgs. Er de 20 kronene verdt det for deg å vente og vente på en kjøper så må du jo bare gjøre det. Anonymkode: acdd5...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #7 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg jakter ikke. Jeg surfer bare rundt og så legger jeg inn et bud. Tar meg da ikke noe tid. Som sagt, det er store mengder av alt mulig til salgs. Er de 20 kronene verdt det for deg å vente og vente på en kjøper så må du jo bare gjøre det. Anonymkode: acdd5...ec8 jeg synes det er så respektløst at jeg avslår - driter i de kronene, eller om jeg må vente. Gidder ikke å gå ned i det rommet der jeg lagrer pakketeipen for å sende noe til å så gjerrige folk. Anonymkode: 7720d...c76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #8 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg også har fått bud med så lite som 20-30 kr under prisantydning. Jeg godtar. Prøvde meg selv på det en gang og det også ble godtatt. Regner med de gjør det fordi de tar med frakt og betalingsløsning i beregningen. Anonymkode: 5d58d...821 så det de egentlig sier, er at de synes selgeren skal kompensere for fraktkostnader? Anonymkode: 7720d...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #9 Del Skrevet 26. februar 2024 Fordi det tar 5 sekunder å sende en melding. Sier de nei, så sier de nei. Det skader ikke prøve. Om det irriterer selger kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Anonymkode: bdc22...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #10 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg synes det er så respektløst at jeg avslår - driter i de kronene, eller om jeg må vente. Gidder ikke å gå ned i det rommet der jeg lagrer pakketeipen for å sende noe til å så gjerrige folk. Anonymkode: 7720d...c76 Så du har fasiten på hva ting er verdt og å ha en annen mening enn deg er respektløst? Anonymkode: acdd5...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #11 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du har fasiten på hva ting er verdt og å ha en annen mening enn deg er respektløst? Anonymkode: acdd5...ec8 jeg selger mye på finn, så jeg opplever ikke at jeg egentlig bommer på de prisene jeg setter. Pleier å sjekke hva tilsvarende ting blir solgt for på finn, samt hva ny koster ny i butikk, så jeg opplever at jeg gjør en grundig jobb med prissettingen. Jeg tar aldri utgangspunkt i hva jeg betalte selv - jeg tar utgangspunkt i hva en tilsvarende ting koster nå. Jeg får som regel solgt til den prisen jeg har satt. Så ja, jeg opplever at folk gir fullstendig f. i hva ting er verd, og byr under av rent prinsipp. Dermed avslår jeg, av rent prinsipp. Anonymkode: 7720d...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå