AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Jeg skjønner ikke. Jeg er visst sjalu på noen. Vi er begge kvinner. Fikk vite det fra en annen kvinne. Jeg synes dette er flaut. Jeg synes hun er ganske spesiell i oppførselen, nærtakende, blir fort fornærmet, innpåsliten. Bare skjønner ikke hvordan hun klarer dette, mentalt sett. Et mysterium for meg. 😅 jeg blir satt ut. Klarer ikke å se for meg at jeg klarer å kommunisere med noe slikt? Et utgangspunkt hvor jeg er sjalu liksom 😅 altså, hjelp? 😅😅😅😅 Anonymkode: ace98...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Jeg tror oppriktig at hvis du hadde følt at du hadde det helt flott så hadde du ikke hatt dette behovet for å søke bekreftelse på KG. Det er helt naturlig å gjøre det, men om du var trygg på deg selv, og overhodet ikke sjalu på noe, hvorfor latterliggjøre henne her? Jeg forstår godt at du oppfattes sånn, fordi på emoji-bruken din og latterliggjøringen så virker det jo som at du har sterkt behov for å ta avstand fra dette. Om det skjedde meg så hadde jeg jo bare sagt "åja, det var jo rart" og gått videre med dagen min. Hva tenker du? Anonymkode: 4be62...d5c 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar Tja, som den over her så får du en ganske voldsom reaksjon🤷🏻♀️ Sjalusi handler om egen usikkerhet og selvbilde og reaksjonen din lyser ikke akkurat selvsikkerhet og høyt selvbilde så kanskje det er en sannhet i det? At hun oppfatter noe med energien din som hun reagerer på👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg skjønner ikke. Jeg er visst sjalu på noen. Vi er begge kvinner. Fikk vite det fra en annen kvinne. Jeg synes dette er flaut. Jeg synes hun er ganske spesiell i oppførselen, nærtakende, blir fort fornærmet, innpåsliten. Bare skjønner ikke hvordan hun klarer dette, mentalt sett. Et mysterium for meg. 😅 jeg blir satt ut. Klarer ikke å se for meg at jeg klarer å kommunisere med noe slikt? Et utgangspunkt hvor jeg er sjalu liksom 😅 altså, hjelp? 😅😅😅😅 Anonymkode: ace98...e4e Jeg hadde latt henne forklare og fortelle. Og så lytte. Og så hadde jeg sett henne i øynene og sagt tydelig og rolig med et smil at du lover henne at du er ikke sjalu, og at du absolutt ikke har noen andre vanskelige følelser ovenfor henne i det hele tatt. Men at du er glad hun sa ifra, slik at du fikk muligheten til å oppklare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar Jeg synes det var litt vanskelig å forstå hva som skjer. Du lurer på hvordan hun klarer hva? Anonymkode: 36155...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg synes det var litt vanskelig å forstå hva som skjer. Du lurer på hvordan hun klarer hva? Anonymkode: 36155...04d Det umulige. Når ingenting tilsier at det er en potensiell mulighet, hvordan er det mulig da? la oss si at X person stjeler bilen din. Du vil ha bilen din tilbake. X sier at du er sjalu på henne. altså, ja? 🤦♀️ Hva er dette for noe? Det må være en forstyrrelse av noe slag? Dum? Til og med den største tullingen klarer ikke dette her. Anonymkode: ace98...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det umulige. Når ingenting tilsier at det er en potensiell mulighet, hvordan er det mulig da? la oss si at X person stjeler bilen din. Du vil ha bilen din tilbake. X sier at du er sjalu på henne. altså, ja? 🤦♀️ Hva er dette for noe? Det må være en forstyrrelse av noe slag? Dum? Til og med den største tullingen klarer ikke dette her. Anonymkode: ace98...e4e Vel, du virker sjalu nok på henne i dette svarer hvertfall. Kanskje du bare er veldig sjalu som menneske? Anonymkode: 4be62...d5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det umulige. Når ingenting tilsier at det er en potensiell mulighet, hvordan er det mulig da? la oss si at X person stjeler bilen din. Du vil ha bilen din tilbake. X sier at du er sjalu på henne. altså, ja? 🤦♀️ Hva er dette for noe? Det må være en forstyrrelse av noe slag? Dum? Til og med den største tullingen klarer ikke dette her. Anonymkode: ace98...e4e Er du full? Anonymkode: 684a3...aeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar Jeg tror at mange mennesker leser egne tankemåter inn i andres oppførsel. Er du sjalu som type selv, tror du gjerne at andre er slik også. Og veldig mange tolker også det at man er negativ eller kritisk til noe egentlig handler om misunnelse. Godt eksempel er en prat på jobben om å ha hytte. Jeg sa at jeg ikke har lyst på hytte selv, for for meg blir det bare enda et sted som skal vedlikeholdes og jeg ønsker heller å reise og se nye steder. En kollega mente jeg bare er misunnelig på de som har hytte. 🙄 Nei, jeg har bare ikke lyst på hytte. (Pappa har hytte og han holder på med noe der hele tiden. Han elsker det, mens jeg har null interesse å drive med mer vedlikehold ut over det jeg må hjemme.) Anonymkode: 4f4fb...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar Det er litt leit, dette. Det er vanskelig å få bekreftelse på at man er kul og avslappet nok, når man kun kan vise hvor kul og avslappet man er ved å ikke si noe 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå