17.11 Skrevet 5. april 2024 #21 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg trener før jobb, og syns jeg får mer energi av det. Hadde aldri orket å trene etter jobb, da hadde jeg nok blitt trøtt etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #22 Del Skrevet 6. april 2024 Jeg våkner av trening og dusj, så jeg trener aldri etter kl 18. Anonymkode: fe570...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #23 Del Skrevet 6. april 2024 Det første halvåret etter jeg begynte å trene, ja. Ble trøtt og sliten av trening. Nå; får masse energi av trening. Men sover mye bedre likevel. Anonymkode: 50514...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 7. april 2024 #24 Del Skrevet 7. april 2024 Morgentrening gir energi. Kveldstrening gjør meg avslappet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 7. april 2024 #25 Del Skrevet 7. april 2024 Hører noen nevner kveldstrening, det er digg det, men kan være vanskelig å sove pga økt kroppstemperatur flere timer etter trening. Føler meg opplagt etter trening så samt kcal er der, allså jeg spiser rundt 1000 kcal kanskje i timen rett etterpå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 7. april 2024 #26 Del Skrevet 7. april 2024 Nei, føler meg opplagt og "godsliten" etter trening. Mer ro i kroppen og humøret stiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #27 Del Skrevet 8. april 2024 Blir skikkelig trett av en tung styrkeøkt, men sliter med å sovne om jeg trener cardio for sent på kvelden. Anonymkode: 91597...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #28 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 16.14): Jeg må ofte sove en time i etterkant av en treningsøkt for å gjenvinne energi. Det er årsaken til at jeg aldri trener før Jobb Anonymkode: 2412e...989 Ja. Etter trening stuper jeg i seng. Har aldri så lite overskudd og energi som når jeg har mine beste treningsperioder. Anonymkode: af357...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #29 Del Skrevet 8. april 2024 Ja jeg blir helt utslitt. Sover gjerne en time etterpå, men som regel går jeg rett på jobb. Det har blitt verre med alderen, pusher 50. Anonymkode: ee952...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 8. april 2024 #30 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja jeg blir helt utslitt. Sover gjerne en time etterpå, men som regel går jeg rett på jobb. Det har blitt verre med alderen, pusher 50. Anonymkode: ee952...766 Hør på kroppen er gull i den alderen der, du trenger det sikkert, husk volum tar deg når man blir eldre , undersøk minimalt effektivt volum å hold intensiteten ( eller kvaliteten høy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå