Gå til innhold

Norge har 10 timer


hecuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jalileh

Men hvis vi ikke sier unnskyld, er det krig da altså?

har ikke lest så nøye... :forvirret:

Endret av Seniorita_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nevner Nostradamus så tror jeg vist jeg ikke husker feil har jeg lest at etter en spå dom av Nostradamus spådom om 3 verdenskrig vil starte en gang i peropden 2005 til 2007 innen 2008 og den vil starte i midtøsten..Så kanskje dette er begynneslen på 3 verdenskrig.

Å ja vist denne spådommen blir sann vil den vare til 2030.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Biemannen

"

Dette var en gyllen mulighet for mange å få fokuset vekk fra de virkelig store problemene, slippe litt intern uro, og rette søkelyset mot en ekstern fiende: vesten og deres avsky mot islam. Det finnes ikke noe mer samlende enn en farlig ekstern fiende. Konstruert eller ei. "

Var en interessant tanke det der. Tenker ofte at slike ting som dette er effektive politiske virkemidler for å kunne styre folk i "riktig" retning. Og som du sier slipper man da fokus på interene problemer de måtte ha.

Endret av Biemannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"

Og bare se hvem som protesterer på Gaza. Valgets tapere. Og se hvem som ikke protesterer, selv om de er islamistiske, valgets vinner: Hamas. Den første satser på at dette fører til økte problemer for Hamas, og den siste forsøker å oppnå sympati fra vesten ved å ikke si noe som helst.

Dette er politikk. Religion der nede har alltid vært et maktmiddel for å kue folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Når du nevner Nostradamus så tror jeg vist jeg ikke husker feil har jeg lest at etter en spå dom av Nostradamus spådom om 3 verdenskrig vil starte en gang i peropden 2005 til 2007 innen 2008 og den vil starte i midtøsten..Så kanskje dette er begynneslen på 3 verdenskrig.

Å ja vist denne spådommen blir sann vil den vare til 2030.

Uff... Jeg hater slike spådommer. Sant eller ikke. Det er ekkelt... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og husk Nostradamus hadde rett på de to første så odsene er jo egentlig ganske gode til at det vil bli det.

Men la oss håpe at Nostradamus tar feil denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nevner Nostradamus så tror jeg vist jeg ikke husker feil har jeg lest at etter en spå dom av Nostradamus spådom om 3 verdenskrig vil starte en gang i peropden 2005 til 2007 innen 2008 og den vil starte i midtøsten..Så kanskje dette er begynneslen på 3 verdenskrig.

Å ja vist denne spådommen blir sann vil den vare til 2030.

De lærde strides nok om årstallet, men de er enige om at Nostradamus mener at to supermakter (USA og tidl. Sovjet) inngår en allianse mot Østen...

Nostradamus gir oss en "presis" dato for konflikten som enkelte oppfatter som en forutsigelse av verdens undergang: År 1999. den syvende måned.

En viss Ærkebiskop Usher (etter omhyggelige studier av bibelens forskjellige tidsangivelser) har kommet frem til at det skulle inntreffe i 1995... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...