Gå til innhold

Hvor lenge ligger du i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våkner kl 08-09, står opp innen kl 1130. Jeg er så gammel at jeg våkner tidlig, det er 40 år siden jeg kunne sove til 12-13 om dagen. 

Anonymkode: 5563c...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å sove til rundt 12. Legger meg seint, er nattmenneske.

Anonymkode: dad7a...611

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Våkner kl 08-09, står opp innen kl 1130. Jeg er så gammel at jeg våkner tidlig, det er 40 år siden jeg kunne sove til 12-13 om dagen. 

Anonymkode: 5563c...88d

Er 45 år her, sover lett til 12 eller senere. Man blir ikke for gammel for det. 🤜

Anonymkode: dad7a...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer. Om vi ikke skal ut som familie På formiddagen den dagen, og jeg ikke skal stå opp med barn så sover jeg til 11 tiden. Jeg er utpreget b menneske som liker å sitte oppe lenge. Mitt ideele våken tid er fra 10/11 - 01/02/03.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er 45 år her, sover lett til 12 eller senere. Man blir ikke for gammel for det. 🤜

Anonymkode: dad7a...611

Enig, jeg er 42 og kan lett sove til langt ut på dagen lurte på om dette mennesket er 80? Eller mer... 

Anonymkode: b05c8...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor gode intensjoner jeg har eller hvor tidlig jeg legger meg så sovner jeg aldri før etter 2. I natt tror jeg klokken var halv fem før jeg sovnet, til tross for lite søvn natten før. Hadde klokken på 10.40, slumret til elleve, daffet i sengen en time til. Jeg er så utrolig misunnelig på A-mennesker og de som faktisk føler seg uthvilt etter søvn. 

Anonymkode: e6c2b...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bestandig opp 06,full blære og kaffe tørst....

Har jeg skjeietut og sett på TV til 24. Så kanskje til 07,men sjelden. 

Er arbeidsliten,så er som regel stup trøtt kl 22.

Anonymkode: 86614...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våkned jeg 4, forrige helg 11-12. Livet med søvnproblemer 🫠

Anonymkode: 7f0a0...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 45 år her, sover lett til 12 eller senere. Man blir ikke for gammel for det. 🤜

Anonymkode: dad7a...611

Har en kollega som er over 60, og hun sier hun sover til 12-13 i helgene. Svigermor er over 70 og hun sover alltid til rundt 10. 

Anonymkode: a2ccb...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har en kollega som er over 60, og hun sier hun sover til 12-13 i helgene. Svigermor er over 70 og hun sover alltid til rundt 10. 

Anonymkode: a2ccb...0e5

Heldige livsnytere. 

Anonymkode: 86614...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har barnefri uke kan vi fint sove til 12-13. Vi legger oss ganske sent. Når vi har mitt stebarn er det ofte opp mellom 5 og 7. Samboer lar som oftest meg sove, skal sies. Så legger vi oss sammen igjen for dagsovingen, slik at vi får hvilt ut. Ofte står jeg da opp med barnet når det våkner og far får sove ut midt på dagen. 

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp 13:30 ca i dag 😅 Det varierer veldig

Anonymkode: 983c9...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett mellom 6 og 7 ufrivillig på lørdag (1 åringen er våken da). Rundt 9 på søndag, som er perfekt (pappaen sin dag til å ta ungen).  

Anonymkode: 9cf50...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 45 år her, sover lett til 12 eller senere. Man blir ikke for gammel for det. 🤜

Anonymkode: dad7a...611

Veldig mange blir det. Søvnrutiner og rytmer forandrer seg hos mange. Da er du unntaket da. 

Anonymkode: 5563c...88d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kunne velge ville jeg sovet ni timer og ligget til kl 10. Men jeg har søvnvansker og sover bare fire timer. Står opp kl 05.30 hverdag som helg. 

Anonymkode: 3decd...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står opp før 0630 hele uka. Selv om jeg er ufør, og noen vil ha det til at vi sover til langt på dag 🙃

Anonymkode: a0bef...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner automatisk i 7 - 8 tiden, men er ferdig med småbarn, så får fred og vi kan draaa oss til langt på dag. Min kjære er i koma til 9 - 10. Kaffi på senga, avissurfing og kanskje et aldri så lite nummer. ☺️ Eller to. Så står vi opp i 11 tiden, spiser frokost og begynner dagen. Elsker søndager! 

Anonymkode: 46ea2...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner vel oftest ved 8 tida. Så blir det stort sett litt puling før vi står opp.

 

Anonymkode: e4a78...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner i 4-tiden, står opp og drar på trening rundt kl 5😅 Kroppen min liker ikke søvn og gjør ikke forskjell på hverdag og helg.

Anonymkode: 905ba...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...