Gå til innhold

Hvor lenge ligger du i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når foretrekker du å våkne? 

Anonymkode: 012b1...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkner tidlig. Altså 8. men står ikke opp før 10-11 tiden. Før så sov jeg mye lenger. Men begynner å bli så gammel at jeg våkner tidlig. 

Anonymkode: b42a2...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å våkne tidlig og uthvilt(før 10), men sover lett til 12-13 uten dårlig samvittighet om jeg er barnløs.

Anonymkode: 6270e...801

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når foretrekker du å våkne? 

Anonymkode: 012b1...214

Har ikke på alarm og sover ut , sjekker diff mellom hvor lenge jeg sover i helgen og hverdag for å finne ut om jeg sover tilstrekkeleg med alarm..sover ut i helgen på 7,5 time og sover i hverdag med 6-7 timer.. så sikkert et veldig lite søvn underskudd da. Man kan ikke hente igjen søvn så bruker helgen som måling på hva som er opptimalt, jobber aktivt på å matche det i en travel hverdag , slik man levere lenge og godt💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De helgene jeg har fri, sover jeg til jeg våkner av meg selv, pleier å være mellom klokken 8 0g 9. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tid som alle andre dager, sover til jeg våkner av meg selv. 

Anonymkode: 5fc61...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som hverdager; opp kl 06-07. 
ufør dame uten barn! 

Anonymkode: 59e4f...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner vanligvis mellom 8 og 9 i helgene. Sover til jeg våkner av meg selv. Står ikke nødvendigvis opp dag, blir gjerne liggende en time eller mer for å lese nyheter, eller lese en bok. 

Anonymkode: 88190...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. I dag våknet jeg klokken 11.15.

Anonymkode: db303...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å våkne i 10-tiden, men våkner flere timer før pga alder :(

Anonymkode: d3ebf...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover til jeg våkner, hvis jeg ikke skal noe spesielt. I dag våkna jeg kl. 11. 

Anonymkode: c59d3...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig, i og med at jeg ikke bruker vekkerklokke på helg. Jeg foretrekker ingenting, annet enn at jeg helst bør våkne uthvilt. 

Anonymkode: ffea4...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkner mellom 10-11. Står opp klokka 12. Leser nyheter og surrer rundt på KG før jeg står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å våkne tidlig for å "gripe dagen", er det skjeldent jeg gjør med mindre det er noe spesielt. Det er helg, jeg griper ingenting før i lønsj tider.

Evig B menneske og våkner stortsett av meg selv sånn i 10-11 tiden. Kanskje i 12 og 13 tiden og viss jeg har gjort noe som var engasjerende kvelden før og det ble litt seint. Når jeg først våkner er det kaffeslumring, scrolling på mobilen, bok lesing eller litt serie på sengen en stund før dagens er i gang. Hater å våkne og bare stå rett opp fordi en ikke har tid til den "våkne" tiden

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å sove til 09 i helgene og da har jeg sovet helt ut :) Pleier ikke å ligge veldig lenge siden jeg helst vil opp og lufte hundene. 
 

Helgemorgener er favoritten min🥰
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme som resten av uka, ca 6.30. Går ikke med søvnunderskudd resten av uka. 

Anonymkode: a2f28...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag står jeg opp innen 9, pleier å orge og stikke ut for å handle/møte folk. Søndager våkner jeg tidlig, men står opp seint. Liker å slenge noen timer i seng med podcast eller nyheter, oppdatering på some og planlegging av uka. Så stå opp til brunching rundt 12 engang. 

Anonymkode: ea07c...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner stort sett mellom 5.30 og 7.00. Står opp med det samme jeg våkner, jeg har aldri vært glad i å "ligge og dra meg", men jeg har gooood tid når jeg tar den første kaffekoppen for å  våkne helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dessverre aldri sovet lenge i helgen pgr. en gammel nabo kjerring som dunker å lager lyder fra 08.00 hele helgen. 

Anonymkode: 012b1...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...