Gå til innhold

Problemer med barbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har også hatt dette problemer, og gjorde som Gjest_ evita.: epilator

Var veldig skeptisk, ettersom ømfintlig hud kan reagere.

Men det gikk kjempebra.

Nå bruker jeg kun epilator på legger og under armene.

Før var jeg plaget med at hårene under armene liksom ikke gikk bort. Det ble alltid små sorte hårstubber igjen, hva enn jeg gjorde. Og ettersom barberingen ble så ofte fikk jeg eksem og inngrodde hår. Men ikke nå mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men epilator er vel helt for j...lig vondt??? Og tar det ikke MYE lenger tid??

Skrevet
Men epilator er vel helt for j...lig vondt??? Og tar det ikke MYE lenger tid??

Jo...men så varer jo resultatet lenger. De som bruker epilator regelmessig sier at det blir mindre vondt etterhvert. Jeg har foreløpig ikke klart å gjøre meg den erfaringen, ettersom det går for lang tid mellom hver gang jeg orker å bruke den, men det er vel mest pga tida det tar. Tanken på å bruke den i nærheten av underlivet frister imidlertid ikke meg... :hår:

Gjest Jalileh
Skrevet
Ja faktisk :ler:

Men kun under armene og på leggene da.

*puh* Trodde det lite øyeblikk at du brukte det der nede.. :ler:

Skrevet

Synes ikke det er så veldig vondt, og ikke tar det no særlig lengre tid enn barbering... og så slipper du å gjøre det så ofte

Skrevet
Synes ikke det er så veldig vondt, og ikke tar det no særlig lengre tid enn barbering... og så slipper du å gjøre det så ofte

Tar ikke noe særlig lenger tid enn barbering??!! Enten er du velsignet med veldig lite hårvekst eller så epilerer du så ofte at det ikke er så mye hår å fjerne hver gang... Jeg synes iallefall at det tar MYE lenger tid enn barbering, men da er vel kanskje noen små pustepauser inkludert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...