Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #21 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har også hatt dette problemer, og gjorde som Gjest_ evita.: epilator Var veldig skeptisk, ettersom ømfintlig hud kan reagere. Men det gikk kjempebra. Nå bruker jeg kun epilator på legger og under armene. Før var jeg plaget med at hårene under armene liksom ikke gikk bort. Det ble alltid små sorte hårstubber igjen, hva enn jeg gjorde. Og ettersom barberingen ble så ofte fikk jeg eksem og inngrodde hår. Men ikke nå mer
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #22 Skrevet 4. februar 2006 Men epilator er vel helt for j...lig vondt??? Og tar det ikke MYE lenger tid??
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #23 Skrevet 4. februar 2006 Men epilator er vel helt for j...lig vondt??? Og tar det ikke MYE lenger tid?? ← Jo...men så varer jo resultatet lenger. De som bruker epilator regelmessig sier at det blir mindre vondt etterhvert. Jeg har foreløpig ikke klart å gjøre meg den erfaringen, ettersom det går for lang tid mellom hver gang jeg orker å bruke den, men det er vel mest pga tida det tar. Tanken på å bruke den i nærheten av underlivet frister imidlertid ikke meg... :hår:
Gjest Jalileh Skrevet 4. februar 2006 #24 Skrevet 4. februar 2006 Ja faktisk Men kun under armene og på leggene da. ← *puh* Trodde det lite øyeblikk at du brukte det der nede..
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #25 Skrevet 4. februar 2006 Synes ikke det er så veldig vondt, og ikke tar det no særlig lengre tid enn barbering... og så slipper du å gjøre det så ofte
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #26 Skrevet 4. februar 2006 Synes ikke det er så veldig vondt, og ikke tar det no særlig lengre tid enn barbering... og så slipper du å gjøre det så ofte ← Tar ikke noe særlig lenger tid enn barbering??!! Enten er du velsignet med veldig lite hårvekst eller så epilerer du så ofte at det ikke er så mye hår å fjerne hver gang... Jeg synes iallefall at det tar MYE lenger tid enn barbering, men da er vel kanskje noen små pustepauser inkludert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå