Gå til innhold

Ville du hatt 1 million kroner eller 1 dag med Donald Trump?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Isambard skrev (Akkurat nå):

Hva innebærer en dag med Trump? Golf?

Hvis han ble tvunget til å snakke om politikk med meg ville jeg valgt en dag med Trump. Hvis det var 0.1% sjanse for å nå gjennom med noe ville det vært verd hver krone.

Jeg ville satt meg på kjeppen hans og ridd i vei :) Donald Trump er SÅ kjekk! 

Anonymkode: 46660...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uavhengig av pengene prøver jeg å finne grunner til å takke ja til en dag med Donald Trump. Jeg ønsker ikke bli en morder, og sjansen for at jeg kunne fått noe klokt inn i hodet hans anser jeg som ikke-eksisterende. 

Men det kunne kanskje vært lærerikt, å se hvordan livet hans er. Snakke med ham. Han vil jo være en nokså viktig historisk person i framtida, enten man liker det eller ei.

Men nei, jeg hadde tatt pengene. 

Anonymkode: c7509...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

aha en trolletråd med andre ord

Anonymkode: 7cf16...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den hersketeknikken din kan du kutte ut med en gang. Hvis du sliter med psykelig paranoia, så kan du sikkert får hjelp av legen din med det. Folk har forskjellige preferanser vet du, tenk det! 

Er du sånn som skriker TROOOOOLL hvis noen forteller deg noe trist? "Jeg ble banket opp av mannen min i går." Så kommer du og bare NEEEEI DET HAAAR DU IKKEEEEEEE. TROOOOOOOOOOOOOLL. Det er så fette slitsomt med sånne patetiske hersketeknikker. Slutt! Håper ikke du jobber innen noe omsorgsyrke, ser for meg at du skriker TROOOOOLLL dagen lang. Går det bra? Hvordan var barndommen din? Fikk du nok kjærlighet som barn, ble du sett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2024 at 11:10 AM, AnonymBruker said:

Hva er reglene rundt den dagen med Trump? Det jeg egentlig spør om er, hadde jeg kunne sørge for at verden ble kvitt et problem, uten at det fikk negative konsekvenser for meg personlig? I så fall hadde jeg tatt den dagen med Trump. Hvis ikke, penger. Hver dag.

Anonymkode: f95be...797

Reglene er de samme som reglene i virkeligheten. I virkeligheten hadde du selvsagt ikke fått sluppet negative konsekvenser om du drepte eller forsøkte å drepe Donald Trump. Trolig hadde du blitt stoppet av sikkerhetsvaktene og om du hadde klart å drepe han så hadde du risikert dødsstraff/livstid i amerikansk fengsel. 

TS

Anonymkode: bc930...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump er en av verdens merkeligste mennesker, en gåte at folk kan bli så gærne! Nettopp derfor hadde det vært interessant å være en dag med han og prøve å forstå litt hva som egentlig foregår i hodet hans. Jeg er på ingen måte enig i hans valg og uttalelser, men å fått et lite innblikk i galskapen hadde vært interessant. Og jeg forstår ikke hvorfor ikke flere her har ønske om kunnskap! 

Anonymkode: b4d61...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville valgt Trump. Så ville jeg brukt hele dagen på å pushe på social media at jeg henger med Trump. Videre ville jeg brukt det til å bli en "right wing grifter" som spyr ut hat for penger. Selv om jeg ikke trur på noe av det, slik mange ikke gjør. Kan bli mangemillionær av sånt.

Anonymkode: 2468a...fab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

God idé. Med litt flaks hadde det kommet en ny generasjon små Donalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Personen du siterer er ikke trådstarter. Så hva hun skriver er ikke relevant for om dette er en trolletråd. Dette er ikke en trolletråd. Men tråden er  underforumet "Skråblikk og generaliseringer", her skal det være litt takhøyde for hva man diskuterer.  

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dilemmaet her, er tanken at man på en dag med Trump hadde klart å lure ham til å gi oss en milliard  istedenfor en million? Hvorfor skulle man ellers velge Trump, om man ikke ustraffet kunne kverke ham?

Anonymkode: 453e0...349

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor er dilemmaet her, er tanken at man på en dag med Trump hadde klart å lure ham til å gi oss en milliard  istedenfor en million? Hvorfor skulle man ellers velge Trump, om man ikke ustraffet kunne kverke ham?

Noen ville nok betalt en million for å ha en dag med Donald Trump.  Da Obama kom til Norge for nåen år siden betalte publikum 22 millioner kroner for å høre på foredrag av Obama. De fikk ikke engang mulighet til å si ett ord til Obama. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen ville nok betalt en million for å ha en dag med Donald Trump.  Da Obama kom til Norge for nåen år siden betalte publikum 22 millioner kroner for å høre på foredrag av Obama. De fikk ikke engang mulighet til å si ett ord til Obama. 

TS

Til sammen, antageligvis? Eller var det enkeltpersoner som betalte 22 mill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh, hva er det for en deal da? Regner med absolutt alle velger pengene foran den ekle fyren. 

Anonymkode: 35530...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Til sammen, antageligvis? Eller var det enkeltpersoner som betalte 22 mill? 

Ja, var til sammen. Var ikke 1 person som betalte 22 millioner, det var 3000 personer som  betalte til sammen 22 millioner kroner. 

Men med Donald Trump-tilbudet jeg har i åpningsinnlegget får man både mulighet til å snakke en dag med en tidligere president og å snakke en dag med en fremtidig president. Med Obama fikk man jo kun muligheten til å høre en tidligere president holde et foredrag. 

Skjønner veldig godt at de færreste ville valgt Donald Trump over en million kroner, men jeg tror på at noen ville valgt en dag med Donald Trump. Har man mye penger fra før og ikke får noe ut av en ekstra million så kan det være man verdsetter den unike muligheten til å få snakke med en tidligere og fremtidig amerikansk president.  Jagland ga som kjent Obama fredsprisen kun for å kunne få møte Obama. Så mange  er villig til å gi mye for å få møte en amerikansk president. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...