AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #61 Del Skrevet 27. februar 2024 Tenk at folk er så korka. Selvsagt ville jeg valgt en dag med Trump. Anonymkode: c4ee7...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #62 Del Skrevet 27. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ville valgt Trump. Så ville jeg brukt hele dagen på å pushe på social media at jeg henger med Trump. Videre ville jeg brukt det til å bli en "right wing grifter" som spyr ut hat for penger. Selv om jeg ikke trur på noe av det, slik mange ikke gjør. Kan bli mangemillionær av sånt. Anonymkode: 2468a...fab Du kunne sikkert også tjent 1 million på å bli intervjuet etter møtet med Donald Trump. Se og Hør har betalt over hundretusen for intervjuet med norske B-kjendiser. TS Anonymkode: bc930...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 27. februar 2024 #63 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 3.37): Om du fikk tilbud mellom å få 1 million kroner og få en hel dag med Donald Trump hva ville du valgt? Anonymkode: bc930...5d8 Hva var det andre alternativet 🙂? Trump er amerikansk nok, men jeg kjenner han ikke privat. Hva journalister forteller meg hverken tror jeg på eller bryr meg om. Norske politikere kjenner jeg bedre, og de er mye verre for meg. Trump er åpenlys og direkte, norske politikere trakasserer på en ekstremt slu og kynisk måte som en ikke kan forsvare seg mot. Trump veiver i løse luften, mens norske politikere kveler deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #64 Del Skrevet 27. februar 2024 Jeg ville valgt pengene. Ikke så interessert i å være med han. Men stusser mest på dere som ville betalt en million for å slippe. Har dere virkelig en million til overs? Jeg hadde ikke kunnet ta meg råd til det. Anonymkode: 156e3...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. februar 2024 #65 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 11.39): Hvorfor skulle noen har lyst til å tilbringe tid med Trump? Anonymkode: 7cf16...077 Kanskje for å ødelegg litt for han? Hvem trenger fiender når man har venner som han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 28. februar 2024 #66 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg kunne betalt 1 mill kroner for å slippe 1 dag med Trump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 28. februar 2024 #67 Del Skrevet 28. februar 2024 Hvorfor skulle jeg ønske en dag med Donald Trump? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 28. februar 2024 #68 Del Skrevet 28. februar 2024 1000x skrev (På 27.2.2024 den 13.36): Hva var det andre alternativet 🙂? Trump er amerikansk nok, men jeg kjenner han ikke privat. Hva journalister forteller meg hverken tror jeg på eller bryr meg om. Norske politikere kjenner jeg bedre, og de er mye verre for meg. Trump er åpenlys og direkte, norske politikere trakasserer på en ekstremt slu og kynisk måte som en ikke kan forsvare seg mot. Trump veiver i løse luften, mens norske politikere kveler deg. Hva er Trump sin væremåte er det som ikke vitner om en slu og kynisk personlighet? Mannen er narsissist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. februar 2024 #69 Del Skrevet 28. februar 2024 Bombasi skrev (9 minutter siden): Jeg kunne betalt 1 mill kroner for å slippe 1 dag med Trump Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 28. februar 2024 #70 Del Skrevet 28. februar 2024 MorTil2 skrev (2 minutter siden): Hva er Trump sin væremåte er det som ikke vitner om en slu og kynisk personlighet? Mannen er narsissist. Han er amerikansk, en bølle med stort ego. Han er handlekraftig og får ting gjort. Sluhet og kynisme er noe annet, det er dekkende for de som seiler under falsk flagg og hykler til seg fordeler. En beskrivelse som passer godt for politikere, spesielt de som aldri har drevet med annet enn politikk. De er skolerte i kunsten å snike seg opp og fram. Trump er en forretningsmann som er lei av politisk ubesluttsomhet og fjas. Det er derfor han blander seg inn i politikken. Vi skulle hatt slik personer i Norge også, men her mobbes de unna av media. Da sitter vi igjen med de som er sleipe som åler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 28. februar 2024 #71 Del Skrevet 28. februar 2024 1000x skrev (3 minutter siden): Han er amerikansk, en bølle med stort ego. Han er handlekraftig og får ting gjort. Sluhet og kynisme er noe annet, det er dekkende for de som seiler under falsk flagg og hykler til seg fordeler. En beskrivelse som passer godt for politikere, spesielt de som aldri har drevet med annet enn politikk. De er skolerte i kunsten å snike seg opp og fram. Trump er en forretningsmann som er lei av politisk ubesluttsomhet og fjas. Det er derfor han blander seg inn i politikken. Vi skulle hatt slik personer i Norge også, men her mobbes de unna av media. Da sitter vi igjen med de som er sleipe som åler. Ja Trumpen er iallefall ikke sleip, tror det krever en IQ over 95.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 28. februar 2024 #72 Del Skrevet 28. februar 2024 On 2/27/2024 at 11:57 AM, AnonymBruker said: Trump er en av verdens merkeligste mennesker, en gåte at folk kan bli så gærne! Nettopp derfor hadde det vært interessant å være en dag med han og prøve å forstå litt hva som egentlig foregår i hodet hans. Jeg er på ingen måte enig i hans valg og uttalelser, men å fått et lite innblikk i galskapen hadde vært interessant. Og jeg forstår ikke hvorfor ikke flere her har ønske om kunnskap! Anonymkode: b4d61...3a3 Jeg tipper han er langt mindre komplisert enn du ser for deg, og omtrent like dyp som et plaskebasseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 28. februar 2024 #73 Del Skrevet 28. februar 2024 Føler jeg helst vil slippe å anerkjenne mannens eksistens, så pengene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 28. februar 2024 #74 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg er ingen fan av Trump, men misliker enda mer de, som er dopet på norsk venstrevridd propaganda, hvor alt handler om å framstille mannen som en klovn og en idiot. Amerikanere er en egen rase. De er en skapende og kreativ rase. Mens vi er en stakkarslig og misunnelig rase som ikke takler andres suksess, og elsker å håne andre i fellesskap. Det krever liten IQ for å være papegøye etter norske medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 29. februar 2024 #75 Del Skrevet 29. februar 2024 1000x skrev (14 timer siden): Han er amerikansk, en bølle med stort ego. Han er handlekraftig og får ting gjort. Sluhet og kynisme er noe annet, det er dekkende for de som seiler under falsk flagg og hykler til seg fordeler. En beskrivelse som passer godt for politikere, spesielt de som aldri har drevet med annet enn politikk. De er skolerte i kunsten å snike seg opp og fram. Trump er en forretningsmann som er lei av politisk ubesluttsomhet og fjas. Det er derfor han blander seg inn i politikken. Vi skulle hatt slik personer i Norge også, men her mobbes de unna av media. Da sitter vi igjen med de som er sleipe som åler. Jeg er totalt uenig. Trump er kanskje handlekraftig, men det er når handlingen medfører en fordel for han. Han er ikke opptatt av landet, folkene han skal representere eller hvordan USA fungerer som del av en helhet i resten av verden. Han er opptatt av hvordan "Mr President" gir han muligheter til å fremme sin person og sine agendaer. Helt uten tanke for hva dette betyr for andre. Så jo, han er slu, kynisk og noe av det mest skremmende å få i en slik topposisjon jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 29. februar 2024 #76 Del Skrevet 29. februar 2024 Jeg tar pengene.Tror ikke jeg har så mye å prate med Donald om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 29. februar 2024 #77 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) MorTil2 skrev (4 timer siden): Jeg er totalt uenig. Trump er kanskje handlekraftig, men det er når handlingen medfører en fordel for han. Han er ikke opptatt av landet, folkene han skal representere eller hvordan USA fungerer som del av en helhet i resten av verden. Han er opptatt av hvordan "Mr President" gir han muligheter til å fremme sin person og sine agendaer. Helt uten tanke for hva dette betyr for andre. Så jo, han er slu, kynisk og noe av det mest skremmende å få i en slik topposisjon jeg kan tenke meg. Du har sikkert litt rett, men det som er riktig gjelder alle presidenter og alle politikere. Han er mindre slu og kynisk enn andre, han er åpenlys og direkte, synlig for alle. At du ikke klarer å se det samme i andre gir meg rett. Du blir ikke president i USA dersom du sitter stille og moralsk i en bortgjemt krok. Du blir ikke dyttet fram til en slik posisjon, du må bruke albuene. Å tro på at andre er snille trauste landsfadere er å tro på julenissen. Tror du ikke det ligger like mange lik i veikanten etter disse? Eneste forskjell er at de er godt pakket inn. Trump skremmer ikke meg. Han skremmer Putin, og Nord-Korea. Fordi han bøyer ikke av. Det er godt nok for meg. Verden trenger et sterkt USA. Da må det være en sterk president på plass. En annen sak er at USA ikke har bedre kandidater. Det burde de virkelig hatt. Men ikke tørre seriøse "statsmenn" som er ledere fordi de ser ansvarlige og sympatiske ut. Verden trenger flere av typer som Trump, Yngve Hågensen, Torbjørn Berntsen og Nils Arne Eggen. Slike menn tar knekken på typer som Putin. Uten dialog eller krig, de gir dem rett og slett ikke plass. Putin er et produkt av et slapt USA, og et slapt Europa, og slappe ledere som sitter der som et asylmottak for all nød og gru. Endret 29. februar 2024 av 1000x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå