Gå til innhold

Jeg gjorde noe stygt som senket min "energi"/vibrasjoner, og nå straffes jeg for det, hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og angst og offermentalitet senker vibrasjonen veldig. Prøv å kom deg ut av de rollene så går vibrasjonen fint opp :)

Anonymkode: 5ca60...620

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du angret om det ikke ga deg dårlig karma og lavere vibrasjon?

Ja, jeg synes ikke det var snilt gjort, og ikke en god ting. Ikke noe jeg ønsker at alle skal gjøre i tide og utide. Hvis jeg ikke trodde på vibrasjoner så hadde jeg likevel ment at jeg handlet dårlig og lært at dette synes jeg ikke at jeg skal gjøre senere. Selv om vedkommende ikke fikk vondt av det. 

TS

Anonymkode: 3208a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og angst og offermentalitet senker vibrasjonen veldig. Prøv å kom deg ut av de rollene så går vibrasjonen fint opp :)

Angst er å bekymre seg overdrevent, jeg vet ikke om jeg kjenner meg igjen i det. Jeg overtenkte dette forrige helg. Og jeg synes det er bra jeg følte litt på det. Så går man videre. 

Offermentalitet betyr at man tenker "det er synd på meg", "jeg får ingenting til", "jeg får ikke til det andre får til", "ingen andre forstår" osv. Ser ikke hvordan jeg går inn i en offerrolle. 😅 Jeg søker proaktive handlinger, og gjør noe med situasjonene jeg setter meg selv i. Det er ikke offermentalitet. 

TS

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da har jeg ingen fler tips å komme med Til å forhøye vibrasjonen din igjen om alt du gjør er riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten at du spiste en hel kake. Hvis fu virkelig vil få opp vibrasjonen din bør du ikke spise en hel kake. Gå for frukt, bær, visse typer grønnsaker, krydder osv. men det visste du vel sikkert også. Lykke til 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Okei da har jeg ingen fler tips å komme med Til å forhøye vibrasjonen din igjen om alt du gjør er riktig. 

Haha, dette er offermentalitet. Klart jeg ikke gjør alt riktig. Men offermentalitet har jeg ikke. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg så forresten at du spiste en hel kake. Hvis fu virkelig vil få opp vibrasjonen din bør du ikke spise en hel kake. Gå for frukt, bær, visse typer grønnsaker, krydder osv. men det visste du vel sikkert også. Lykke til 

Det fungerte veldig bra skal jeg si deg, anbefales! Ta gjerne ikke en hel oppskrift, du blir veldig kvalm. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, dette er offermentalitet. Klart jeg ikke gjør alt riktig. Men offermentalitet har jeg ikke. 

Det fungerte veldig bra skal jeg si deg, anbefales! Ta gjerne ikke en hel oppskrift, du blir veldig kvalm. 

TS

Hvitt Sukker, mel og overspising har aldri bidratt til å forhøyet vibrasjoner før, så jeg takker for tilbudet men må nok avslå. Håper du føler deg bedre snart 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvitt Sukker, mel og overspising har aldri bidratt til å forhøyet vibrasjoner før, så jeg takker for tilbudet men må nok avslå. Håper du føler deg bedre snart 

Dette skjedde forrige fredag, og jeg skrev her forrige helg. Etter jeg spiste kaken har jeg følt meg helt topp, og føler meg fantastisk. God bedring til deg og din dømmende og nedlatende holdning. 🙈

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette skjedde forrige fredag, og jeg skrev her forrige helg. Etter jeg spiste kaken har jeg følt meg helt topp, og føler meg fantastisk. God bedring til deg og din dømmende og nedlatende holdning. 🙈

TS

Så bra at du føler deg bedre. Du trenger ikke ønske meg god bedring

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så bra at du føler deg bedre. Du trenger ikke ønske meg god bedring

Jeg forstår, da får du bare fortsette med offermentaliteten din, passivaggresjon, dømming og nedlatende holdning og kose deg med det. :D 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår, da får du bare fortsette med offermentaliteten din, passivaggresjon, dømming og nedlatende holdning og kose deg med det. :D 

TS

Du spurte om råd til å få opp vibrasjonen. Jeg ga råd om at angst og offermentalitet kan senke vibrasjonen så om du har det rådet jeg deg til å gå ut av det. Ga også råd om at å gå litt ut av ego også øker vibrasjonen, og at visse matvarer (blant annet hvitt sukker, mel, overspising) senker vibrasjoner og jeg ga også noen råd om matvarer som kan øke den. Hva som trigger deg nå vet jeg ikke. Men du kan søke opp «shadow work». Mulig det er noe her som kan jobbes med. Jeg sier det ikke for å være frekk, så ingen vits å skyte på meg. Det er likt for alle, ikke kun deg eller meg, men for alle. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du spurte om råd til å få opp vibrasjonen. Jeg ga råd om at angst og offermentalitet kan senke vibrasjonen så om du har det rådet jeg deg til å gå ut av det. Ga også råd om at å gå litt ut av ego også øker vibrasjonen, og at visse matvarer (blant annet hvitt sukker, mel, overspising) senker vibrasjoner og jeg ga også noen råd om matvarer som kan øke den. Hva som trigger deg nå vet jeg ikke. Men du kan søke opp «shadow work». Mulig det er noe her som kan jobbes med. Jeg sier det ikke for å være frekk, så ingen vits å skyte på meg. Det er likt for alle, ikke kun deg eller meg, men for alle. 

Trigges jeg? 

Jeg forstod forslaget om angst og offermentalitet som din vurdering av HI. Og når jeg sier "kjenner meg ikke igjen" svarer du med offermentalitet. Og god bedring fra det ville du ikke ha, sa da sier jeg heller "kos deg", hvorfor du trigges og kommer med lange forklaringer nå vet jeg ikke. Men du kan søke opp "shadow work", mulig du har noe å jobbe med. Ikke tro at alle skyter på deg hele tiden. :D 

TS 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Trigges jeg? 

Jeg forstod forslaget om angst og offermentalitet som din vurdering av HI. Og når jeg sier "kjenner meg ikke igjen" svarer du med offermentalitet. Og god bedring fra det ville du ikke ha, sa da sier jeg heller "kos deg", hvorfor du trigges og kommer med lange forklaringer nå vet jeg ikke. Men du kan søke opp "shadow work", mulig du har noe å jobbe med. Ikke tro at alle skyter på deg hele tiden. :D 

TS 

Okei jeg startet med at jeg faktisk ville hjelpe deg men jeg merker at du ikke er mottakelig og er en som drar ned energier og sånt vil jeg holde meg unna, så nå trekker jeg meg ut. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Okei jeg startet med at jeg faktisk ville hjelpe deg men jeg merker at du ikke er mottakelig og er en som drar ned energier og sånt vil jeg holde meg unna, så nå trekker jeg meg ut. 

Da må du nesten sjekke alt du skrev igjen, for den eneste som har dratt ned din egen energi er deg. It's the way it works. 

Takk for hjelpen og god bedring! 

TS

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan faktisk  bli påvirket av andres vibrasjoner/energier. Til og med maten du spiser og rommet/omgivelsene du er i kan påvirke deg. På samme måte kan du påvirke andre :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...