Gå til innhold

Jeg gjorde noe stygt som senket min "energi"/vibrasjoner, og nå straffes jeg for det, hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Oki, jeg bare tenkte på at da måtte jeg vente til den ble kald. Men jeg får bare stå i det. Og gjøre gode gjerninger i mens jeg venter. 

TS

Anonymkode: 3208a...650

Jeg pleier å skjære av kantene, så kan jeg spise dem mens jeg venter på at resten av kaka blir kald. Bruk energien din på noe fornuftig, har du tatt oppvasken etter kakebaksten?

Anonymkode: fec10...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg pleier å skjære av kantene, så kan jeg spise dem mens jeg venter på at resten av kaka blir kald. Bruk energien din på noe fornuftig, har du tatt oppvasken etter kakebaksten?

Nei, den lot jeg stå. Hehe, føler du er positive vibrasjoner, føler at du sender meg god energi. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nei, den lot jeg stå. Hehe, føler du er positive vibrasjoner, føler at du sender meg god energi. 

TS

Jeg tror dessverre mer på sjokoladekake, fastlege og vop :) Nå legger jeg meg, kos deg med kaka om du faktisk har bakt den!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg tror dessverre mer på sjokoladekake, fastlege og vop :) Nå legger jeg meg, kos deg med kaka om du faktisk har bakt den!

Fant til og med litt pynt. Problemet med å skjære av kantene var at det smuldret litt da jeg tok på glasuren. Så det ble ikke så pent. Sa meg fornøyd med det siden jeg ikke skulle vise den til noen andre. (Så beklgaer at det ikke er så estetisk vakkert til dere som ser) 

Takk for det, takk for tipset og god natt! Spent på å smake! 

tS

20240226_001250.thumb.jpg.24d2207ecd7155d56f20f75ab4e8e15a.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er disse "vibrasjonene" folk snakker om? Står man og rister, eller...?

Anonymkode: bfcc4...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er disse "vibrasjonene" folk snakker om? Står man og rister, eller...?

Anonymkode: bfcc4...713

Det er "energi" vibrasjoner, sånn hva din mentale diett er, hvor god aura du har, om du er et godt menneske. Om du har lave vibrasjoner så tenker du dårlige tanker, fyller deg med dårlige følelser, om du har høye vibrasjoner så har du positive og oppløftende tanker, er fylt med kjærlighet og glede. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nå har jeg nesten spist opp kaken, og du hadde helt rett, det funker! Har følt energien stige gjennom hele natten! ❤️ Jeg er så takknemlig. Nå er jeg bare spent på om jeg vil erfare at det har reparert nok de gode gjerningene jeg har gjort i natt, med tanke på situasjonene i morgen (eller senere). Jeg er så takknemlig, jeg sender også masse varme tanker til den fremmede jeg forulempet. Og dessuten var kaken veldig saftig som du sa, og god! Ble litt mye sukker etter hvert da, men virkelig energien har blitt bedre time for time! ❤️ 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Anonymkode: 22c0b...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være helt en fremmed person. Hvordan vet du om den personen og har kommet over til atdu gjorde noe nedrig? Er mange ubesvarte spørsmål.

Anonymkode: 10820...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg nesten spist opp kaken, og du hadde helt rett, det funker! Har følt energien stige gjennom hele natten! ❤️ Jeg er så takknemlig. Nå er jeg bare spent på om jeg vil erfare at det har reparert nok de gode gjerningene jeg har gjort i natt, med tanke på situasjonene i morgen (eller senere). Jeg er så takknemlig, jeg sender også masse varme tanker til den fremmede jeg forulempet. Og dessuten var kaken veldig saftig som du sa, og god! Ble litt mye sukker etter hvert da, men virkelig energien har blitt bedre time for time! ❤️ 

TS

Det var en flott kake :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 23.17):

Hva kan jeg gjøre for å kvitte meg med den dårlige energien og komme tilbake til mine høye vibrasjoner? Noen som kan noe om dette? 

Bytte batterier på vibratoren?

Anonymkode: 80728...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 23.17):

Jeg gjorde denne uken noe slemt, jeg angrer, og det er ingen måte kan jeg kan beklage til de det gjelder. Det er fremmede. Jeg tenkte ikke der og da at det var stygt men jeg ser i ettertid at jeg burde ikke gjort det. Jeg angrer, og vil reparere med å aldri gjøre det bra igjen i fremtiden. 

MEN jeg merker at min energi har sunket veldig, og jeg tiltrekker meg negative opplevelser. Til pass for meg, kan du si! 

Hva kan jeg gjøre for å kvitte meg med den dårlige energien og komme tilbake til mine høye vibrasjoner? Noen som kan noe om dette? 

Fred og kjærlighet ❤️ 

Det du gjør nå, så lenge det handler om han/hun og ikke deg så er  det fra rett sted, bare lær og gå videre🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 23.35):

Dessverre finnes det ingen mulighet til å be om unnskyldning til vedkommende jeg var slem mot. Men jeg forsøkte å si det høyt ut i lufta. Jeg har funnet ut hvorfor, og bestemt meg for at dette er noe jeg ikke skal gjøre igjen, lært av det. 

Jeg lurer på hvor lenge jeg vil tiltrekke meg negative ting på grunn av at jeg gjorde dette. 

TS

Don’t mess with an earth Angel er det noe som heter. Ikke sikkert det vil rette seg for deg.

Anonymkode: 85878...0bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komplisert måte å si man har dårlig samvittighet på....

Anonymkode: 3f037...c74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Don’t mess with an earth Angel er det noe som heter. Ikke sikkert det vil rette seg for deg.

Anonymkode: 85878...0bd

Hehe, liksom. Du må ta en kikk på dine egne vibrasjoner, dette er ikke bra. Nå har jeg vært våken stort sett hele natten, og straks spist opp den kaka, og jeg føler allerede at det endres. Du derimot med slik tullete skremsel. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det her er jo veldig magisk tenking da, TS. Du tenker at siden du var slem med noen, så sitter Gud å straffer deg for at du skal lære? Ikke la sånne tanker overkjøre deg. Det skjer kjipe ting med folk som gjør gode ting og. 

Men du kan jo ta det som lærdom og bestemme fra nå av hvem du vil være og hvordan du vil påvirke andre. Vi tråkker alle i salaten av og til. 

Og jeg tror også litt på dette med gode vibrasjoner, og angst og frykt er ikke "gode vibes" Det du kan gjøre er å akseptere at sånn er det akkurat nå, og så velge å påvirke folk rundt deg så godt du kan fra nå av. Fortvilelse og stress og sinne = bad vibves. Aksept, takknemlighet, fred og glede = gode Vibes. 

Anonymkode: 623ea...25f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):
  Vis skjult innhold

Anonymkode: 22c0b...8ed

TAkk, likte særlig den siste! 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (7 minutter siden):

Oppsøk hjelp. Type psykiatri. Det finnes, ikke dårlige vibrasjoner. 

Jeg kan faktisk kjenne noen dårlige energier. Sinne, kontrollbehov, feks, er ting jeg kan kjenne i kroppen som uro. Frem til det sier pang og noen som er sint har en utblåsning. Etter dette blir jeg rolig..

Anonymkode: 623ea...25f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det var en flott kake :) 

Takk! Og god! 

Blåmonster skrev (13 minutter siden):

Det du gjør nå, så lenge det handler om han/hun og ikke deg så er  det fra rett sted, bare lær og gå videre🫠

Takk, ja, jeg hadde noen vanskelige runder der jeg var mer opptatt av min kosmiske energi enn å sende positive tanker til vedkommende jeg forulempet. 

Ebbeliten skrev (8 minutter siden):

Oppsøk hjelp. Type psykiatri. Det finnes, ikke dårlige vibrasjoner. 

Fått mye god hjelp her. ❤️ 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...