Gå til innhold

Jeg gjorde noe stygt som senket min "energi"/vibrasjoner, og nå straffes jeg for det, hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde denne uken noe slemt, jeg angrer, og det er ingen måte kan jeg kan beklage til de det gjelder. Det er fremmede. Jeg tenkte ikke der og da at det var stygt men jeg ser i ettertid at jeg burde ikke gjort det. Jeg angrer, og vil reparere med å aldri gjøre det bra igjen i fremtiden. 

MEN jeg merker at min energi har sunket veldig, og jeg tiltrekker meg negative opplevelser. Til pass for meg, kan du si! 

Hva kan jeg gjøre for å kvitte meg med den dårlige energien og komme tilbake til mine høye vibrasjoner? Noen som kan noe om dette? 

Fred og kjærlighet ❤️ 

Anonymkode: 3208a...650

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden til hjelp, du og pass på å fylle deg med mat, drikke, søvn og frisk luft. Be om unnskyldning om du kan eller tør og husk at du ikke er den eneste som har gjort ting du angrer på. Se på det som en verdifull efaring og lær av det og ikke se på det som noe som definerer deg.

Forandret på siste linje siden den kom ut motsatt av hva jeg mente å si først.

Endret av Lawyam
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det var en skrivefeil der. Jeg mente å skrive "og vil reparere med å aldri gjøre det igjen i fremtiden". 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser det var en skrivefeil der. Jeg mente å skrive "og vil reparere med å aldri gjøre det igjen i fremtiden". 

TS

Ja, det er vel det viktigste. :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Ta tiden til hjelp, du og pass på å fylle deg med mat, drikke, søvn og frisk luft. Be om unnskyldning om du kan eller tør og husk at du ikke er den eneste som har gjort ting du angrer på. Se på det som en verdifull efaring og lær av det og ikke noe som ikke definerer deg.

Dessverre finnes det ingen mulighet til å be om unnskyldning til vedkommende jeg var slem mot. Men jeg forsøkte å si det høyt ut i lufta. Jeg har funnet ut hvorfor, og bestemt meg for at dette er noe jeg ikke skal gjøre igjen, lært av det. 

Jeg lurer på hvor lenge jeg vil tiltrekke meg negative ting på grunn av at jeg gjorde dette. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Ja, det er vel det viktigste. :)

Takk for tips om å ta godt vare på meg selv. Jeg har lett for å tenke at jeg gjør opp for meg med å straffe meg selv. Men det senker nok energien enda mer. Du er snill! 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dessverre finnes det ingen mulighet til å be om unnskyldning til vedkommende jeg var slem mot. Men jeg forsøkte å si det høyt ut i lufta. Jeg har funnet ut hvorfor, og bestemt meg for at dette er noe jeg ikke skal gjøre igjen, lært av det. 

Jeg lurer på hvor lenge jeg vil tiltrekke meg negative ting på grunn av at jeg gjorde dette. 

TS

Det er ingen hevn fra universet. Det er du som ser det som 'tegn' eller setter det i sammenheng, så rist det av deg snarest slik at du ikke roter noe til for deg pga det som hendte.  Få konsentrert deg om noe annet.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for tips om å ta godt vare på meg selv. Jeg har lett for å tenke at jeg gjør opp for meg med å straffe meg selv. Men det senker nok energien enda mer. Du er snill! 

TS

Du er menneskelig! Vi feiler dessverre noen ganger. ❤️ Jeg pleier å gjøre denne tilgivelsespraksisen. Den er veldig sterk. 

Anonymkode: a4026...319

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også ta en tur i kirka og gå til nattverd, dersom det er noe for deg. :) 

Lys og kjærlighet til deg ❤️ 

Anonymkode: a4026...319

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn går det. Jeg kastet en forbannelse over naboen for fire år siden, og sliter enda med konsekvensene av at det slo tilbake på meg selv.

Anonymkode: 20f4a...948

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tilgi deg selv. Du straffer deg selv. Du har gjort noe dumt, du angrer, kjenner skyld, har lært - da er det på tide å tilgi deg selv! 

Anonymkode: 53d47...c82

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gjorde denne uken noe slemt, jeg angrer, og det er ingen måte kan jeg kan beklage til de det gjelder. Det er fremmede. Jeg tenkte ikke der og da at det var stygt men jeg ser i ettertid at jeg burde ikke gjort det. Jeg angrer, og vil reparere med å aldri gjøre det bra igjen i fremtiden. 

MEN jeg merker at min energi har sunket veldig, og jeg tiltrekker meg negative opplevelser. Til pass for meg, kan du si! 

Hva kan jeg gjøre for å kvitte meg med den dårlige energien og komme tilbake til mine høye vibrasjoner? Noen som kan noe om dette? 

Fred og kjærlighet ❤️ 

Hva stygt snakkes det om?  Har du slått noen?

Hvordan mener du at noe stygt gjort mot andre vil repareres med at DU ikke gjør det bra igjen i fremtiden? Vær voksen og møt opp, si unnskyld til personen ansikt til ansikt. Det eneste er å gjøre positive handlinger igjen. Gode gjerninger..

Anonymkode: 10820...87c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Hvorfor finnes det ikke noen muligheter å be om unnskylding til vedkommende? Finnes ikke vedkommende? Er ikke vedkommende engang å finne på facebook? Du sitter på begrensinger i ditt eget hode. Det er alltid muligheter så fremst du ser de

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor finnes det ikke noen muligheter å be om unnskylding til vedkommende? Finnes ikke vedkommende? Er ikke vedkommende engang å finne på facebook? Du sitter på begrensinger i ditt eget hode. Det er alltid muligheter så fremst du ser de

Dette lurer jeg også på. Er det noe veldig ille siden du er så redd?

Anonymkode: 6102f...a7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva stygt snakkes det om?  Har du slått noen?

Hvordan mener du at noe stygt gjort mot andre vil repareres med at DU ikke gjør det bra igjen i fremtiden? Vær voksen og møt opp, si unnskyld til personen ansikt til ansikt. Det eneste er å gjøre positive handlinger igjen. Gode gjerninger..

Som jeg har skrevet så var det en skrivefeil. Jeg mente å skrive "reparere med å aldri gjøre noe sånt igjen i fremtiden". 

Dessverre er det fremmede, så det er umulig å si unnskyld. Jeg forsøker å gjøre positive gjerninger så ofte jeg kan allerede, og hadde ganske gode vibrasjoner, men dette var et stort hatt i plata for min del. 

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bak en sjokoladekake.

Anonymkode: fec10...178

Hehe, ja, det kan jo gjøre, men ser ikke hva forskjell det gjør? :P 

Jeg kjenner ikke vedkommende, verken ved navn eller andre søkbare karakteristikker. Så nei, her ser jeg ingen muligheter. I tillegg så tenker jeg at jeg ville nok bare såret vedkommende mer må å oppsøke dem på den måten, om det var mulig en gang. 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette lurer jeg også på. Er det noe veldig ille siden du er så redd?

Jeg vet ikke hva som regnes som "veldig ille". Jeg skulle ikke gjort det, det var frekt og hensynsløst. Grunnen til at jeg er redd er fordi jeg føler jeg har fokusert lenge på å ha gode vibrasjoner, og så tråkka jeg skikkelig i salaten og nå har ødelagt min kosmiske energi, på en måte som gjør at jeg tiltrekker meg en hel masse negative situasjoner. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som jeg har skrevet så var det en skrivefeil. Jeg mente å skrive "reparere med å aldri gjøre noe sånt igjen i fremtiden". 

Dessverre er det fremmede, så det er umulig å si unnskyld. Jeg forsøker å gjøre positive gjerninger så ofte jeg kan allerede, og hadde ganske gode vibrasjoner, men dette var et stort hatt i plata for min del. 

TS

Fyllekjørt? Sendt forbannelse over noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du må tilgi deg selv. Du straffer deg selv. Du har gjort noe dumt, du angrer, kjenner skyld, har lært - da er det på tide å tilgi deg selv! 

Anonymkode: 53d47...c82

Takk for at du sier det. Jeg må bare tilgi meg selv og håpe at vibrasjonene mine kommer opp på sitt vante nivå igjen. Jeg tror ikke det å straffe meg selv hjelper noe på energien min. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mest redd for å ha fått dårlige vibrasjoner eller om du såret en person? 

Om du har fått dårlige vibrasjoner så er det kanskje bare lettere å godta det? Og det trenger jo ikke være sånn for alltid😊 

om du skifter fokus til hvordan den andre personen føler og ikke hvilke konsekvenser det har for deg å være kjipt så tror jeg det ordner mye. Du må på en måte bare godta handlingen du gjorde og konsekvensen. Hva var det i deg som fikk deg til å handle som du gjorde? Vær ærlig! Hvordan tror du den andre føler seg? Vær ærlig

nå vet jo ikke vi hva du har gjort så blir vanskelig å gi råd. Men husk at dårlige vibrasjoner kan snus❤️

Anonymkode: 857b3...cf4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...