Gå til innhold

Menn som sjekker opp opptatte kvinner


Gammelsmurfen

Anbefalte innlegg

Jeg som man har kun opplevd dey par ganga. Før noen sier noe, så er jeg ikke sjalu. Jeg stoler 100% på samboeren min. Hun klarer fint å avvise menn selv. 

Men en gang måtte klappe til en fyr. Han var direkte respektløs både mot meg og dama. Og pågående... jævlig irriterende. 

Så det.måtte faktisk en ørefik til for å oppfatte en beskjed.. 

 

Anonymkode: d0e5c...66b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammelsmurfen skrev (4 timer siden):

Ble innlegget mitt litt vanskelig å tyde? 

?

Er dette forum-versjonen av å ta noen i skjortekragen og spør hva faen?

Du kan jo i stedet skrive hva du mener her, det gir seg ikke selv ut fra dette kryptiske lille spørsmålet. Det fremstår bare som du ble litt muggen og prøver å slå tilbake med noe, som om vi er her for å krangle. Dette er et forum, det er korte innlegg, folk misforstår og tillegger deg meninger. Du er nesten nødt til å bruke ordene dine om du ønsker å oppklare noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bestandig så lett å vite. 

Min mann blir også utrolig provosert av slikt, men jeg tror de ikke skjønte at vi var et par, og synes han får ta det som et kompliment. Det gjør jeg, bortsett fra de få gangene kvinner da har blitt ufine. "Det driter jeg i!" sa en kvinne så "sjarmerende" for eksempel. 🤣

Anonymkode: 31b1c...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (45 minutter siden):

?

Er dette forum-versjonen av å ta noen i skjortekragen og spør hva faen?

Du kan jo i stedet skrive hva du mener her, det gir seg ikke selv ut fra dette kryptiske lille spørsmålet. Det fremstår bare som du ble litt muggen og prøver å slå tilbake med noe, som om vi er her for å krangle. Dette er et forum, det er korte innlegg, folk misforstår og tillegger deg meninger. Du er nesten nødt til å bruke ordene dine om du ønsker å oppklare noe.

Du får det siste ordet. God kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (59 minutter siden):

Du får det siste ordet. God kveld. 

Javel, jeg sa jo ingenting, jeg prøvde å gi deg ordet.

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2024 at 11:07 AM, AnonymBruker said:

Nå må du roe ned her, er vel ingenting i denne teksten som antyder at han ser på kvinner som eindeler. Og ja, jeg vil si at det er minste krav når det gjelder folkeskikk og ikke sjekke opp noen som er opptatt, og rett forann partner. Det er respektløst.

Anonymkode: a649a...f45

Tja ... han var tydeligvis svært opprørt over hvor respektløse folk var ovenfor han. Det det var det som var problemet... at de turte å sjekke opp dama foran han ... ikke at de turte å prøve seg på dama.

Det var han som skulle respekteres. Drit nå i dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammelsmurfen skrev (På 24.2.2024 den 22.47):

Jeg er selv mann, og opplever fra tid til annen at menn prøver å sjekke opp kjæresten min rett foran meg. Hva i all verden, tenker jeg. Null respekt. Kunne ikke falt meg inn å sjekke opp ei opptatt dame, og langt fra rett foran typen hennes. Det skal sies at jeg ved et par anledninger har tatt vedkommende i skjortekraven og spurt hva faen. De blir rimelig spake 😁

Vi gjør deg faktisk en tjeneste, vi tester for å se om dama di viser interesse, noe som vil vise om hun er villig til å være utro mot deg.

Anonymkode: 6e9ab...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 6.04):

Vi gjør deg faktisk en tjeneste, vi tester for å se om dama di viser interesse, noe som vil vise om hun er villig til å være utro mot deg.

Anonymkode: 6e9ab...306

Gudd løkk. Hun er 110% trofast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (20 minutter siden):

Gudd løkk. Hun er 110% trofast. 

🤣😂🤣😅

Anonymkode: e0148...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ei kvinne er 110%  trofast. Passer det i manosphere/alfamann/incel narrativet ditt, ts?

Anonymkode: e0148...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...