Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg? Et program som var litt likt «Spillet» som jeg ikke greier å huske navn på..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var litt i samme sjanger som Spillet på tv2 nå, men de måtte være innelåst i hver sin «celle» også fikk de lov til å komme ut å sortere binders etter farger fordi de hadde arbeidsoppgaver osv.. Noen som skjønner i det hele tatt hvilket program jeg mener? Jeg tror disse også stemte hverandre ut, men det husker jeg ikke sikkert og de var også innelåst i en bunkers.. noen ganger så fikk de litt god mat, men der bar det sånn at de måtte bestemme seg for å dele eller ikke..

HJELP…. Noen som skjønner i det hele tatt hva jeg prater om? Kommer ikke til å få sove i natt for nå kommer bare dette til å kverne i hue.. 🤔😵‍💫🤯💭💭💭

Anonymkode: e63b2...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden):

Villa Medusa? 

Nei, der var de ikke innesperret. Det jeg snakker om var mye mer likt «spillet» der de bodde uten dagslys, innesperret på hvert sitt rom, fikk bare lov å komme ut når alarmen gikk, måtte ha på seg kjeledresser, gjøre oppgaver som å sortere binders i farger for å tjene poeng osv.. men takk for svar :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener du squid game?🤣

Anonymkode: 25279...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener du squid game?🤣

Anonymkode: 25279...e5d

Nei, det er jo ikke Reality og jeg har heller ikke sett den. Mener å huske at den jeg snakker om også var norsk, men den er noen år gammel altså, ikke noe som har gått de siste 5-6 årene..kanskje enda lenger siden også..🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmmm…aldri hørt om eller sett det før, men det hørtes veldig spennende ut 🤔

Anonymkode: 8d881...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hmmm…aldri hørt om eller sett det før, men det hørtes veldig spennende ut 🤔

Anonymkode: 8d881...b26

Ja jeg husker den som spennende. Synd at jeg ikke greier å komme på navnet 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er jo ikke Reality og jeg har heller ikke sett den. Mener å huske at den jeg snakker om også var norsk, men den er noen år gammel altså, ikke noe som har gått de siste 5-6 årene..kanskje enda lenger siden også..🤔

Jo, Squid Game: The Challenge er en reality serie. Men den kom ut i November i fjor. Den er inspirert av orginal serien som kom ut i 2021.

Anonymkode: c186b...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NordicViking skrev (1 time siden):

JA!!!! Herregud, tusen takk 😃.. Reser på google du.. Jeg fant det ikke.. Det var akkurat den jeg mente 👍Sjekket NRK nå og den ligger jo dessverre ikke der lenger, ellers hadde jeg sett den på nytt igjen. Men takk igjen, da kan jeg sove godt i natt for da slipper hue å kverne på dette 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...