AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Hei, vurderer melde meg inn. Noen med gode erfaringer/resultat fra å være medlem der? Anonymkode: ffdc1...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Lurer på det samme! Jeg er 50, vet masse om kosthold, men trenger likevel hjelp med matplan og motivasjon. Har du gått ned med Vektklubb? Medlemsskap på tilbud nå. Anonymkode: 7d679...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Det er meg som skrev rett over her på fredag. Meldte meg inn i VGs vektklubn rett etter det jeg skrev, og etter planen skal jeg ha 1300 kcal daglig, og har fulgt det f.o.m fredag. Veide meg i dag, mandag, og har begynt å gå ned allerede! Går jo uansett mye ned i starten, men dette var veldig motiverende. Spiste t.o.m fårikål både fredag og lørdag. Men veier maten og fører nøyaktig inn i appen og holder meg på maks kalori-inntak. Enklere enn My Fitness Pal som jeg har brukt før. Anbefales! Anonymkode: 7d679...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Har brukt den i flere runder tidligere. Hendig verktøy. Funker om man er nøye med registreringa. Er jo ingen mirakelkur, men kan være motiverende å få en såpass god oversikt over inntak som den gir. Kan også gi noen wake up calls på matvarer som er «skjulte kaloribomber». Anonymkode: d7cbc...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september Jeg gikk ned 12kg da jeg meldte meg inn der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå