AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Hvor mange bruker for å sjekke HCG stigning hjemme? Anonymkode: ea7d2...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Del Skrevet 24. februar Jeg sjekket at det ble flere uker:) 1-2, 2-3 og 3+. Anonymkode: d756e...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar Egentlig er det bare tull. Kjøper du strips vil de også bli gradvis sterkere og du kan se når du får dye stealer selv. CB er dyrt, strips fra Makesure koster en liten brøkdel pr stk. Anonymkode: aa333...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Man kan helt fint ha fin progresjon på hcg i blodet uten at man oppnår 3+ på CB. Skal man først bruke tester til det man ikke skal bruke dem til- tyde hcg stigning.. Er det bedre å bruke strips. Billigere også Anonymkode: db23e...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Jeg gjorde det i alle graviditetene. To gikk bra, og mistet i SA og MA de to andre. Jeg tok dem fra hverandre og så på strekene innvendig. Man skal ikke gjøre det, men jeg klarte ikke å la være. Men uansett så så jeg tydelig forskjell fra når det gikk bra, og ikke. Anonymkode: c670a...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg gjorde det i alle graviditetene. To gikk bra, og mistet i SA og MA de to andre. Jeg tok dem fra hverandre og så på strekene innvendig. Man skal ikke gjøre det, men jeg klarte ikke å la være. Men uansett så så jeg tydelig forskjell fra når det gikk bra, og ikke. Anonymkode: c670a...ab0 Hvordan da? Anonymkode: e087a...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå