AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Del Skrevet 24. februar 2024 Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne, så beklager moderatorer. Noen som vet hva som skjer med Home&Cottage butikker, skal de stenge? Noen som vet? Jeg har lest litt men skjønner ikke mye av det 🤷♀️ Blir lei meg om de stenger, min favoritt butikk 😢❤️ Anonymkode: 648fe...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Del Skrevet 24. februar 2024 De går dårlig. Anonymkode: 557cf...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Nå er de konk! Anonymkode: 59aaa...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 7.21): Visste ikke hvor jeg skulle plassere denne, så beklager moderatorer. Noen som vet hva som skjer med Home&Cottage butikker, skal de stenge? Noen som vet? Jeg har lest litt men skjønner ikke mye av det 🤷♀️ Blir lei meg om de stenger, min favoritt butikk 😢❤️ Anonymkode: 648fe...29f Gammel tråd, men nå er det slutt. Anonymkode: c38ab...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gammel tråd, men nå er det slutt. Anonymkode: c38ab...4db Ikke rart, med de prisene for hele enkle kommoder og krakker Anonymkode: 27bda...b55 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden På tide. Boikottet kjeden etter måten de behandlet ansatte på. Anonymkode: 8fc43...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Skulle bare mangle, under middels kvalitet og stil til overpriser. Anonymkode: 59c03...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Ser frem til konkurssalget. Da skal jeg plukke opp smulene deres. Noen som vet når konkurssalget starter? Anonymkode: 5b7b7...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke rart, med de prisene for hele enkle kommoder og krakker Anonymkode: 27bda...b55 Er ikke det smak og behag egentlig? Jeg synes ikke at de stolene, bordene, kommoder rundt omkring i andre kjeder er noe finere. Spinkle og stygge og koster mye. Hadde aldri kjøpt de. Synd at de er konk da, de hadde mye fint, og en del som ikke finnes andre steder, så trist for meg da. Anonymkode: 648fe...29f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ser frem til konkurssalget. Da skal jeg plukke opp smulene deres. Noen som vet når konkurssalget starter? Anonymkode: 5b7b7...dbe Du får ringe å spørre da, vet du. «plukke opp smulene deres», så slem du er. Anonymkode: 648fe...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #11 Del Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du får ringe å spørre da, vet du. «plukke opp smulene deres», så slem du er. Anonymkode: 648fe...29f Det er slemt å dra på konkurssalg? Dette er business. De flinkeste overlever. Survival of the fittest. Anonymkode: 5b7b7...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå