AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Jeg sluttet på p-pillen i begynnelsen av desember, og har fortsatt ikke fått mensen. Har hatt murringer sånn 2-3 ganger den siste mnd, og blitt så håpefull og trodd den skulle komme. Med nada. Har flere ganger tidligere gått av pillen, og da har mensen kommet relativt fort. Var hos gyno for 3 uker siden, og hun så mange egg i begge ledere, og sa jeg definitivt ikke var i overgangsalderen. Kvinner i min familie kommer tiiiiidlig (32-38år) i overgangsalderen, men det var ingen tegn på det hos meg. Jeg er ikke overvektig, men sliter med en kronisk slimhinnesykdom som jeg må operere for. Det er bare så merkelig at mensen har utegått all denne tiden. Har noen andre opplevd det samme, og har mensen plutselig vist sin velkomst? Anonymkode: 74f3a...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Del Skrevet 24. februar Vet du når du har eggløsning? Synes det høres litt lenge at mensen har ikke kommet siden desember. Sies at noen ganger kan det ta lengre tid, men dra til lege/gyn igjen når det er mars - ikke normalt at det tar over tre måneder og mensen har enda ikke kommet. Har du regelmessig syklus ellers tidligere? Ingen tegn til PCOS? Anonymkode: 068b9...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairy95 Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sluttet på p-pillen i begynnelsen av desember, og har fortsatt ikke fått mensen. Har hatt murringer sånn 2-3 ganger den siste mnd, og blitt så håpefull og trodd den skulle komme. Med nada. Har flere ganger tidligere gått av pillen, og da har mensen kommet relativt fort. Var hos gyno for 3 uker siden, og hun så mange egg i begge ledere, og sa jeg definitivt ikke var i overgangsalderen. Kvinner i min familie kommer tiiiiidlig (32-38år) i overgangsalderen, men det var ingen tegn på det hos meg. Jeg er ikke overvektig, men sliter med en kronisk slimhinnesykdom som jeg må operere for. Det er bare så merkelig at mensen har utegått all denne tiden. Har noen andre opplevd det samme, og har mensen plutselig vist sin velkomst? Anonymkode: 74f3a...d0f Jeg sluttet også på p-piller i desember (16.) og har ikke fått mensen enda. Eller, fikk en bortfallsblødning to dager etterpå, men ikke fått ordentlig mensen. Gikk på p-pillen i ti år ca, så tenkt at kroppen min trenger litt tid på å få mensen selv. Men vet ikke hva som er unaturlig lenge og ikke når der gjelder å få mensen etter slutt på p-piller.. Kan derfor ikke hjelpe deg, men er i samme situasjon ❤️ 29 år her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg sluttet på p-pillen i begynnelsen av desember, og har fortsatt ikke fått mensen. Har hatt murringer sånn 2-3 ganger den siste mnd, og blitt så håpefull og trodd den skulle komme. Med nada. Har flere ganger tidligere gått av pillen, og da har mensen kommet relativt fort. Var hos gyno for 3 uker siden, og hun så mange egg i begge ledere, og sa jeg definitivt ikke var i overgangsalderen. Kvinner i min familie kommer tiiiiidlig (32-38år) i overgangsalderen, men det var ingen tegn på det hos meg. Jeg er ikke overvektig, men sliter med en kronisk slimhinnesykdom som jeg må operere for. Det er bare så merkelig at mensen har utegått all denne tiden. Har noen andre opplevd det samme, og har mensen plutselig vist sin velkomst? Anonymkode: 74f3a...d0f Tok 4 mnd før jeg fikk mensen etter jeg sluttet på ppiller. Mensen er jo uteblitt fordi du ikke har hatt EL.. Så er nok bare å vente, eller få hjelp til å få EL av gyn. Anonymkode: cf10a...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar For noen kan det jo ta 1-12 mnd før de eventuelt kommer igang igjen. Spør eventuelt gynekolog om hjelp om du vil bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Del Skrevet 25. februar Gjelder det samme pstav? Skulle gjerne hatt el og mensen tilbake før jeg blir 37. Anonymkode: 22a2f...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Del Skrevet 25. februar Hvor gammel er du? Tok legen blodprøver på f.eks FSH? Var blodprøvecerdiene dine bra ellers? Anonymkode: 9e996...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå