Kryneren Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar Kryneren skrev (På 24.2.2024 den 23.07): Barnslig som i umoden, uselvstendig er noe annet enn å ha en hobby med seg fra guttelaget, eller like å spille/ leke. Sistnevnte er positivt, tenker jeg. Men det er jo du og partner som skal leve sammen. Guttedagene altså 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #22 Del Skrevet 26. februar Alle har vel noen barnslige sider? På noen områder er jeg som en 10-åring, på andre er jeg mer som de rundt 90. Det tror jeg gjelder de fleste. Anonymkode: 469a9...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. februar #23 Del Skrevet 26. februar 4 hours ago, AnonymBruker said: Hæ? Anonymkode: b732c...e46 Det sies at man ikke er voksen før man tør å være barnslig, så da må jeg være eldgammel jeg så barnslig som jeg er til tider 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 3. mars #24 Del Skrevet 3. mars Peanut skrev (På 26.2.2024 den 21.03): Det sies at man ikke er voksen før man tør å være barnslig, så da må jeg være eldgammel jeg så barnslig som jeg er til tider 🤓 Digger det 💕helt enig med deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå