Gå til innhold

Er det greit å være barnslig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i midten av 30-åra og må spørre.

Hvis dere damer her hadde møtt en fyr som virket som en allright type, men som spiller "barnslige" spill som f.eks. Pokemon på en Nintendo Switch, hadde dere brydd dere? 

Anonymkode: c5bf9...ba0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tenkt på det som en hobby lik andre hobbyer. 

Anonymkode: e457d...196

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig digget det.  Å være voksen på de tingene og ansvarsområder en må ta på seg voksenbuksene å være voksen på er en selvfølge. Men å ellers ha litt lek og moro og barnslige gleder synes jeg i høyeste grad er vel så viktig her I livet. Balanse på de rette tingene, til de rette tidene er gull 👌

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en barnslighet jeg hadde tålt. Jeg liker selv å leke litt av og til, og kan like litt tørr humor. Men det er også andre former for barnslighet jeg bare synes er teit.

Anonymkode: 63821...493

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker

Er selv i midten av 30 årene. Og er plenty barnslig😅 liker spill, anime, film, serie. Tuller og fjaser med kona stadig vekk. Og er nok den pappaen som leker mest med barna i akebakken. Skal dog sies at jeg er autist, så jeg takler ikke slik smalltalk som de andre foreldrene driver med, derfor er det enklere for meg å leke med barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor mye tid du bruker på det, og hvordan modenhetsnivået er generelt.

Men ett spill er langt i fra nok til å si at noen er barnslig.

Anonymkode: 8c5d4...a39

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på barnlig og barnslig. Å beholde lekelysten og nysgjerrigheten er bare positivt, synes jeg. Men å sutre for den miste motstand, ikke ta personlig ansvar, osv, er jo ganske negativt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare likt det, er veldig barnslig på mye selv😊🤗

Anonymkode: b5fc4...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så befriende å lese 😍

Kjempeflott at både menn og damer er enige i at hobby og jobb er 2 vidt forskjellige ting !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig som i umoden, uselvstendig er noe annet enn å ha en hobby med seg fra guttelaget, eller like å spille/ leke.  Sistnevnte er positivt, tenker jeg.  Men det er jo du og partner som skal leve sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde absolutt ikke brydd meg. En viss lekenhet må man kunne ha som voksen. Men mulig du finner en holdning hos andre kvinner som er «litt finere på det».

Hobbyer må du jo kunne få ha. Hvorfor skal det å spille Pokemon være så mye mer barnslig enn å drive med idrett? For mange menn er jeg sikkert ganske uattraktiv, fordi jeg spiller CS og Fortnite som 28 åring - men bryr meg ikke.

Anonymkode: b3ecc...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (8 minutter siden):

Barnslig som i umoden, uselvstendig er noe annet enn å ha en hobby med seg fra guttedagene eller like å spille/ leke.  Sistnevnte er positivt, tenker jeg.  Men det er jo du og partner som skal leve sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville antakelig vært skeptisk hvis du er genuint, levende, skikkelig engasjert i det. Hvis det er guilty pleasure/koselig avkobling ville jeg kunnet relatere.

Anonymkode: b4ea5...6e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymkode: 11877...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2/24/2024 at 12:46 AM, AnonymBruker said:

Hvis dere damer her hadde møtt en fyr som virket som en allright type, men som spiller "barnslige" spill som f.eks. Pokemon på en Nintendo Switch, hadde dere brydd dere? 

Nei. 

K36

Anonymkode: 238b7...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 0.46):

Jeg hadde tålt at du hadde en slik hobby hvis du tilbake respekterer at jeg ikke har interesse av å spille med deg og heller vil drive med mine ting. Og så må du ha litt sosial intelligens og skjønne når det er passende og ikke å gå inn i spillebobla di og ikke være i den hele tiden. Har man et forhold, må man tilbringe noe tid sammen også, i tillegg til at man selvfølgelig også har egentid. 

Eksen min likte å spille, men jeg synes det var rimelig upassende da han i et familieselskap på hans side dro på seg Oculus Quest briller og spilte alene inne på et annet rom i over en time mens jeg ble sittende igjen å tørrprate med slektninger av han jeg møtte for første gang. 

Anonymkode: b732c...e46

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (58 minutter siden):

Seff ^^, Man er jo ikke voksen før man tør å være det 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

Hæ?

Anonymkode: b732c...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...