AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Hvordan ser utfloden ut før EL slim? Anonymkode: 98ae7...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Anonymkode: d0bdc...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Hos meg er det kun èn dag etter mensen hvor det kommer slimete utflod, denne ene dagen er det tørt og ingen utflod. Jeg har mens i 7 fulle dager så kanskje derfor. Anonymkode: e1942...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Som regel er utfloden min litt sånn kremete/kornete/sticky etter mensen. Og lite eller ingenting. I 2-4 dager rundt EL er den veldig vannete. Og mye. Anonymkode: 6f164...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar 1 hour ago, AnonymBruker said: Som regel er utfloden min litt sånn kremete/kornete/sticky etter mensen. Og lite eller ingenting. I 2-4 dager rundt EL er den veldig vannete. Og mye. Anonymkode: 6f164...c71 Samme, må ha bind/innlegg de dagene. Anonymkode: e1942...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå