Bokormsen Skrevet 1. mars #21 Del Skrevet 1. mars Jeg kjøpte bare bilsåpe på Biltema, en stor dunk, og har oppi bøtte med en sånn grusrist i bunn, og en stor lodden vaskehanske. Mikrofiber til interiør. Har også brukt zalo etc uten at jeg merket forskjell på det, lakken er ikke fettløselig så sikkert null problem, men detailerne vil jo selge spesialprodukter;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 1. mars #22 Del Skrevet 1. mars Vasker først med skumkanon og høytrykksspyler da, for å fjerne grus før håndvask. Om vinteren tar jeg børsteløs eller selvvask, men har også kjørt den i børstevask men sluttet grunnet mye riper i klarlakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 1. mars #23 Del Skrevet 1. mars Eiere av VW, Ŝkoda, Audi, Mercedes og Tesla, går det bra eller? Mercedes har spinnhard lakk mens lakken på Tesla nesten renner av hvis du ser hardt på den. Nå når "alle" følger naboen og kjøper Tesla Moden Y, hvordan står det til i vaskehallen? Så en bilpleier som hadde kjøp en blå Tesla Model Y han ment var solid lakk. Den var metallic og myk som fløyel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå