AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Hva gjør man? Har altså en sluttdato, men ikke mulig å flytte før den tid. Det bare er sånn og spørsmål om det blir ikke besvart. Anonymkode: 23977...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Hva gjør man? Det høres ikke ut som det er så mye annet å gjøre enn å holde ut? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Man trener til ultramaraton. Anonymkode: df762...7bb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Man øver seg på å tåle, det er lurt å klare det. Det er mye man må tåle og holde ut i livet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Hva man gjør? Man må bare holde ut hvis man ikke har råd til å leie noe annet i mellomtiden. Hva slags svar forventer du egentlig? Anonymkode: 5a51e...8b8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Hørselsvern og unngå blikkontakt👍🏻 Anonymkode: e470c...fd3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar En flytter ut allikevel? Hvis det ikke er noen muligheter, så er det ikke det. Dere kan eventuelt avtale tid for bruk av kjøkken og stue, bestemme at ingen skal ha besøk, osv. Bor dere stort er det lettere med hvert sitt område enn om dere bor smått. Og at musikk/spill/tvtitting skal skje med headset. Anonymkode: 9fff7...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Hvis det er uutholdelig hadde jeg vurdert å flytte snarest mulig uansett. Må bare være kreativ for gjøre det mulig, eks. ekstrajobb e.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar Kostet faktisk på meg å leie en liten rønne til lav pris, samtidig som jeg betalte leie i den vi hadde felles. Så oppholdt meg i den rønna de siste mnd, der fikk jeg hvertfall fred og slapp deale med mennesket i fellesboligen. Vi hadde tidsbestemt leiekontrakt, så var snakk om 3-4 mnd. Absolutt verdt det Anonymkode: 6dbb7...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva slags svar forventer du egentlig? Anonymkode: 5a51e...8b8 Har du aldri selv stått i en livskrise det du desperat søker etter råd selv om du vet det er vanskelig å gi råd? Anonymkode: 23977...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 23. februar #11 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du aldri selv stått i en livskrise det du desperat søker etter råd selv om du vet det er vanskelig å gi råd? Anonymkode: 23977...ec0 Er jo umulig å gi deg annet råd enn å holde ut, når du ikke gir mer informasjon? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Del Skrevet 23. februar Bak en sjokoladekake. Anonymkode: 0b5e5...824 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #13 Del Skrevet 23. februar got2go skrev (14 minutter siden): Er jo umulig å gi deg annet råd enn å holde ut, når du ikke gir mer informasjon? Da får du la være å svare da Anonymkode: 23977...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 23. februar #14 Del Skrevet 23. februar Da holder du bare ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #15 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da får du la være å svare da Anonymkode: 23977...ec0 Kanskje du heller burde lytte til hva denne personen sier deg, i stedet for å gå i forsvar? Det er mange som vil forøke å hjelpe deg, men det er umulig med den informasjonen du oppgir. Anonymkode: 7bc5f...d34 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #16 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du heller burde lytte til hva denne personen sier deg, i stedet for å gå i forsvar? Det er mange som vil forøke å hjelpe deg, men det er umulig med den informasjonen du oppgir. Anonymkode: 7bc5f...d34 Skulle gjerne gitt mer informasjon men da er det ekstremt lett å gjenkjenne meg Anonymkode: 23977...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #17 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle gjerne gitt mer informasjon men da er det ekstremt lett å gjenkjenne meg Anonymkode: 23977...ec0 Du er altså en A-kjendis? Som alle vet hvem er? Eller bare litt høy på deg selv... Anonymkode: f9ac1...5b1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #18 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er altså en A-kjendis? Som alle vet hvem er? Eller bare litt høy på deg selv... Anonymkode: f9ac1...5b1 Og du liker å være troll på nettet? Situasjonen er så spesiell at hvis noen som kjente meg leste dette, ville de med en gang forstå hvem det var. Og jeg vil jo selvsagt ikke at noen i mitt eller hans nettverk skal vite hva jeg skriver her. Anonymkode: 23977...ec0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 23. februar #19 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Da får du la være å svare da Anonymkode: 23977...ec0 Eller så kan du la vær å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #20 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva gjør man? Har altså en sluttdato, men ikke mulig å flytte før den tid. Det bare er sånn og spørsmål om det blir ikke besvart. Anonymkode: 23977...ec0 Hadde vært på biblioteket, museet, sjakkklubb, hobbyklubb osv Anonymkode: d70d2...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå