Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #21 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg ER både slank og smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #22 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis jeg må velge hadde jeg selvfølgelig valgt smart. Selv om jeg er egentlig er fornøyd som slank og dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. februar 2006 #23 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart selvsagt, under forutsetning at denne overvekten ikke er dødelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2006 #24 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart! (men ikke smart og dritfeit) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 2. februar 2006 #25 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart, så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #26 Del Skrevet 2. februar 2006 Siden jeg trives så godt med min vekt nå, er jeg fristet til å dra en "jeg er feit, du er smart, jeg kan slanke meg." så joda. Tjukk og smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 2. februar 2006 #27 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart, helt klart. Forøvrig er det slik tingenes tilstand er i dag også, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 2. februar 2006 #28 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Ettersom jeg nettopp spiste en halv kg sjokolade(og føler meg deppet over det), sier jeg slank. De dumme har det godt, sies det. Endret 3. februar 2006 av hecuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #29 Del Skrevet 2. februar 2006 Smart, uten tvil - nå er jeg vel egentlig slank, men allikevel da.. ville ikke byttet ut hodet mitt mot noe, og skulle jeg ønsket meg endringer ville jeg blitt enda smartere, selv om jeg samtidig måtte lagt på meg ti kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 3. februar 2006 #30 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg tror dumme mennesker er lykkeligere enn smarte. Derfor må det jo være ideelt å være lykkelig og slank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 3. februar 2006 #31 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg tror dumme mennesker er lykkeligere enn smarte. Derfor må det jo være ideelt å være lykkelig og slank? ← Nettopp. derfor valgte jeg slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. februar 2006 #32 Del Skrevet 3. februar 2006 Smart! men nå er jeg så heldig å være begge deler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #33 Del Skrevet 3. februar 2006 Smart, og siden jeg da var så smart så ville jeg slanka meg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #34 Del Skrevet 3. februar 2006 Smart, og siden jeg da var så smart så ville jeg slanka meg etterpå ← Og da greide du samtidig å si at alle overvektige er dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #35 Del Skrevet 3. februar 2006 Utrolig hvor mange her som anser seg selv som smart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #36 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Og da greide du samtidig å si at alle overvektige er dumme. ← Kjære vene, SÅ hårsår går det ikke an å være i en slik uhøytidelig tråd Endret 3. februar 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #37 Del Skrevet 3. februar 2006 Smart, og siden jeg da var så smart så ville jeg slanka meg etterpå ← Tror ikke det er sååå enkelt gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #38 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Nå var heller ikke poenget mitt å henge ut de som veier for mye, der har jeg vært selv og vet godt hvordan det er. Det jeg ville frem til var hvorfor nøye meg med bare en av delene. Men det kom tydeligvis ikke frem Endret 3. februar 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #39 Del Skrevet 3. februar 2006 Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 3. februar 2006 #40 Del Skrevet 3. februar 2006 Og da greide du samtidig å si at alle overvektige er dumme. ← :klø: Må være kjedelig å ta seg nær av sånt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå