AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Ser at det blir omtalt en hendelse på sosiale medier ang et hundekurs i Troms der en hund ble påført ubehag - er det noen som kjenner til dette? Ev hvilken hundeskole dette gjelder, eller om det var NKK instruktør? Er det instruktør som dekker hele landet (de reiser jo en del) eller en lokal? (Ikke skriv navn) Anonymkode: ac75b...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar En privatperson som har oppkalt bedriften sin etter seg selv. Tror han bare opererer lokalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Hva var saken her? Anonymkode: 753d2...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Takk for svar👍🏼 klubben her leier av og til inn instruktører fra andre deler av landet, og jeg reiser litt rundtomkring på kurs - så det er litt greitt å vite hva man skal unngå. Anonymkode: ac75b...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Nutz skrev (58 minutter siden): En privatperson som har oppkalt bedriften sin etter seg selv. Tror han bare opererer lokalt. Nei, vedkommende er fra østlandet og hadde kurs i Tromsø. Anonymkode: 13a80...e57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar https://www.itromso.no/nyheter/i/jlRe8A/jeg-ga-ham-aldri-lov-til-aa-behandle-anja-slik?fbclid=IwAR2WIeqljnsjj5GOSLOutPGzq8kutTI9PB8pVEhI4EHMlbzmzVHqzs-N0uU Fyren har jo svart selv, så ganske greit å finne ut hvem det gjelder. Oppførselen hans på nett i ettertid gjør iallfall at jeg aldri kommer til å gå på kurs hos ham eller de som har tatt instruktørutdanning hos ham og ikke tar avstand fra det å bruke retriverbånd slik det er beskrevet. Så har mange vært fornøyd på kurs med ham, og jeg tviler ikke på at han er dyktig på for eksempel spor og søk etter mennesker, som er det han har spesialisert seg innen på kursfronten. Anonymkode: a46cb...e88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei, vedkommende er fra østlandet og hadde kurs i Tromsø. Anonymkode: 13a80...e57 Alle kursene hans er jo i trøndelag? Da misforstod jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Nutz skrev (6 minutter siden): Alle kursene hans er jo i trøndelag? Da misforstod jeg. Det er to hundeskoler med veldig lignende navn. En av dem er i Trøndelag, en i Oslo. Så vidt jeg kan se er det ikke noe forhold mellom dem ellers. Hendelsen i Tromsø er knytta til den i Oslo. Anonymkode: a46cb...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er to hundeskoler med veldig lignende navn. En av dem er i Trøndelag, en i Oslo. Så vidt jeg kan se er det ikke noe forhold mellom dem ellers. Hendelsen i Tromsø er knytta til den i Oslo. Anonymkode: a46cb...e88 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå