AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Del Skrevet 23. februar 2024 Ny kjæreste. Jeg har iPad i huset uten passord. Har bodd alene meste av tiden, har ingen hemmeligheter, så har ikke giddet å få meg det på iPad jeg bare har liggend hjemme. Kjæresten overnatter hos meg og jeg kom nettopp hjem fra jobb og skulle inn på Facebook på iPaden. Da var jeg plutselig utlogget. Det har aldri skjedd før at jeg har vært utlogget fra Facebook på iPad og telefon. Faktisk så lenge siden at jeg ikke husket Facebook passordet. Fant det ikke på innstillinger heller så kom ikke inn på Facebook. Måtte styre med å skifte passord for å få det til. Syns det var en rar tilfeldighet at dette plutselig skulle skje den natten kjæresten overnatter og har hatt tilgang til nettbrettet mitt. Dvs jeg har ikke sagt til ham at han har det. Men han kunne jo lett finne ut det ved å trykke på den. Og fristelsen kan ha blitt for stor. Hva tror dere? Kan dette ha andre naturlige årsaker? Som sagt. Det har aldri skjedd før at jeg har blitt automatisk logget ut av Facebook’en. Jeg trykker meg alltid bare ut, og logger aldri av. Det er første gang jeg har måttet logge meg på iPad så lenge jeg har hatt det. Altså 5 år siden sist. Jeg syns at å snoke på andre sin Facebook veldig galt. Selv om han er kjæreste. Så ille at jeg ikke tørr å spørre ham, for vil ikke tro det om han og han kan ta det som en fornærmelse om han ikke har gjort det. Men om det er åpentlyst at han har gjort det, så nevner jeg det for ham. Hadde vært noe annet om han la seg langflat og sa nysgjerrigheten ble for stor, så han kikket litt. Da hadde jeg latt det gå. Men får meg passord på telefon og iPad fra nå av.. Anonymkode: 50011...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Del Skrevet 23. februar 2024 Bruker han å låne iPaden? Har heller ikke passord på laptop og alt tilgjengelig og har hendt at kjæresten låner. Ville tenkt at han har brukt fb og logget på sin egen bruker? Det er jo bare å spørre om han har lånt den. Worst case scenario; La oss si at han var nysgjerrig og snoket. Spør hvorfor han gjorde det? Videre bare vær ærlig at du setter ikke pris på det, og at du synes det er veldig galt. Anonymkode: 1d71e...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 23. februar 2024 #3 Del Skrevet 23. februar 2024 Han kan ha logget deg ut for å logge inn på egen konto? Da er det naturlig å logge ut igjen. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. februar 2024 #4 Del Skrevet 23. februar 2024 Hvis han snoket på fb brukeren din ville jeg ikke trodd at han logget ut. Da ville han vel heller ha passet på at alt var sånn det var, før han gikk gjennom. Sikkert mer sannsynlig at han har vært på sin egen. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Del Skrevet 23. februar 2024 Glemte å nevne at jeg spurte om han hadde lånt den og han sa ‘nei, visste ikke en gang at du ikke hadde passord på’. Hvorpå jeg sa jeg syntes bare det var litt merkelig at jeg plutselig var av-logget siden det aldri hadde skjedd før. Han sa ikke noe mer til det, men merket vel at jeg insinuerte at han hadde vært inne. Jeg var jo innom fb på mobilen min på jobb. Kan jeg ha blitt avlogget hjemme om han har søkt aktivt på fb på iPaden min samtidig? Ville jeg ikke fått varsling da om jeg var aktiv på to Facebook sider samtidig? Anonymkode: 50011...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quilliam Skrevet 23. februar 2024 #6 Del Skrevet 23. februar 2024 Facebook har aktivitetslogg i settingsmenyen hvor man kan se absolutt alt man har gjort de siste 30 dagene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Del Skrevet 23. februar 2024 Quilliam skrev (10 minutter siden): Facebook har aktivitetslogg i settingsmenyen hvor man kan se absolutt alt man har gjort de siste 30 dagene Men ser ikke når man logger på og av…fra hvor…? Anonymkode: 50011...5df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quilliam Skrevet 23. februar 2024 #8 Del Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men ser ikke når man logger på og av…fra hvor…? Anonymkode: 50011...5df Man kan se pålogginger, avlogginger vet ikke jeg siden jeg aldri logger av. Man kan se hva man har søkt på, profiler man klikker innpå, ting man har sett på, hvor lenge man har brukt FB hver enkelt dag (delt inn i dag/natt), man kan se hvor mange ganger appen har blitt åpnet på hver spesifik dag. Jeg har FB på engelsk, det heter «your time on Facebook» i settings & privacy, deretter «see time», deretter «see activity log». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå