AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Del Skrevet 22. februar 2024 Jeg hadde el forrige onsdag. Siden tirsdag har jeg hatt murringer i livmor området, det kjennes ut som ett belte som strammer samtidig som det er som mensenmurringer nederst i magen. Har også fått mye luft i magen, kviser, og er veldig hormonell (!!). Reagerer på alt, og følelsene mine er slitsomme å håndtere om dagen. Tok derfor en test jeg hadde liggende i kveld, og det ble en svak skygge. Tok den mest for å roe ned meg selv. Ble ikke rolig da, til informasjon hehe. Prøvde å få det på bildet, men lettere sagt enn gjort for den er så svak! Kan legge det ved likevel, men forventer ikke at noen ser noe Over til spørsmålet..: Noen som har opplevd slik og vært gravid? Anonymkode: 9a30b...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 22. februar 2024 #2 Del Skrevet 22. februar 2024 Umulig å vite og ser dessverre ingenting på testen. Så tidlig hadde jeg kun ekstremt ømme pupper og en «hunch». Fortsett å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Del Skrevet 22. februar 2024 Anononyma skrev (2 minutter siden): Umulig å vite og ser dessverre ingenting på testen. Så tidlig hadde jeg kun ekstremt ømme pupper og en «hunch». Fortsett å teste! Jeg tar en ny på morgen urin imorgen Takk for svar, gøy å høre andres erfaringer og! Anonymkode: 9a30b...2d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Del Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tar en ny på morgen urin imorgen Takk for svar, gøy å høre andres erfaringer og! Anonymkode: 9a30b...2d5 Hvordan var det i dag? Jeg hadde el forrige tirsdag/onsdag. Mye murringer men ikke testet positivt. Har et lite håp men ikke skyhøye forventninger da vi ikke hadde sex dagen før el eller på eggløsningsdagen.. Anonymkode: 4ea5a...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. februar 2024 #5 Del Skrevet 23. februar 2024 Ser ikke noe dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Del Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan var det i dag? Jeg hadde el forrige tirsdag/onsdag. Mye murringer men ikke testet positivt. Har et lite håp men ikke skyhøye forventninger da vi ikke hadde sex dagen før el eller på eggløsningsdagen.. Anonymkode: 4ea5a...4d7 Kan ikke si jeg ser stort.. var en skygge i virkeligheten men😕 fortsatt mye murringer og en tung følelse nederst i magen. øverste er igår kveld, nederste idag tidlig Anonymkode: 9a30b...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. februar 2024 #7 Del Skrevet 23. februar 2024 Du er jo eventuelt bare 9 dpo. Vent noen dager til. Hadde disse symptomene vært pga gravid ville du fått positive test nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Del Skrevet 24. februar 2024 Fikk denne idag.. synes jeg kan se noe bare for å oppdatere! Anonymkode: 9a30b...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #9 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk denne idag.. synes jeg kan se noe bare for å oppdatere! Anonymkode: 9a30b...2d5 Redigerte bildet med lys og farge, ser ingenting.. Anonymkode: f55b9...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 24. februar 2024 #10 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk denne idag.. synes jeg kan se noe bare for å oppdatere! Anonymkode: 9a30b...2d5 Jeg ser 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kll Skrevet 25. februar 2024 #11 Del Skrevet 25. februar 2024 Jeg ser også noe !:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. februar 2024 #12 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 11.08): Fikk denne idag.. synes jeg kan se noe bare for å oppdatere! Anonymkode: 9a30b...2d5 See noe,men ser grå ut:/ dpo er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #13 Del Skrevet 25. februar 2024 Hvorfor ikke bruke tråden som er til dette? Anonymkode: ae195...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #14 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 11.08): Fikk denne idag.. synes jeg kan se noe bare for å oppdatere! Anonymkode: 9a30b...2d5 Jeg hadde sånne tester men tror det er skyggestrek, fikk mensen som normalt denne måneden. Men håper det er et positivt tegn for deg. Fargen bør være rosa. Anonymkode: 4ea5a...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #15 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke bruke tråden som er til dette? Anonymkode: ae195...862 Lurer jeg også på. Irriterende med alle som skal lage egne tråder. Deres test er vel viktigere enn andres og fortjener eget innlegg sikkert Anonymkode: 52b94...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå