Gå til innhold

Tesla-kunder er på klage-toppen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Men de er jo ikke kule heller" - å nei! Det viktigste i livet mitt er å fremstå som kul!

Anonymkode: aec52...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (På 24.2.2024 den 8.21):

Eneste verkstedet jeg har vært på med Tesla Yen min på 1 år har vært for å skifte dekk. Bank i bordet for har aldri hatt problemer ^^, 

Om noen anonyme brukere kaller meg for idiot, «lettlurt tulling» eller what not fordi jeg kjører den- stick it where the sun don’t shine. 

lol, du er en tulling! Du prater om en ett år gammel bil. bare vent til garantien går ut. Da flyr tusen lappene raskt ut

Anonymkode: 038ab...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

lol, du er en tulling! Du prater om en ett år gammel bil. bare vent til garantien går ut. Da flyr tusen lappene raskt ut

Anonymkode: 038ab...5c5

Dine ord. Rart at folk har hatt Tesla i flere år uten problemer da. 
Samt, rart at så mange kjøper Tesla om den skal være så ille 407BA811-4C4F-49D5-8A05-2EC09875B553.gif.aee53ddce4e9933aa0500bd6cf04164d.gif

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 8.30):

Tesla er kanskje bra biler, men ikke kalle de fot kule. De er veldig gubbebiler.

Anonymkode: 2e95d...490

Gubbebiler?!? Hehe, det kan sikkert sies mye rart om Tesla, men at det er gubbebiler kan jeg ikke helt se. Det er noe noe av det er sportslige du får kjøpt blant vanlige personbiler.

Anonymkode: 4e126...9e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 5.55):

Du ser ikke selvmotsigelsen i at du nå er på din andre Tesla? Kan ikke være mye til kvalitet hvis de må byttes ut så ofte.

Anonymkode: af936...6a5

Jeg tipper det er plass og ikke kvalitet som gjør at man bytter fra 3 til y. Det var i alle fall grunnen til at vi byttet fra s til x for 7,5 år siden. Vi er veldig fornøyde og har ikke planer om å bytte selv om vi egentlig ikke trenger så stor bil lenger siden ungene er blitt så store. (Kvaliteten og brukervennligheten er i alle fall mye bedre på tesla enn på Mercedes eqa som nå er to år gammel.)

Anonymkode: cb8e3...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tesla er en bil jeg aldri skal ha.. takk og Gud for det, noe amerikansk søppel. Den er også i tillegg stygg å se på, og mange som kjører den nå.. Så lite spesiell. Får holde meg til bedre biler som tyskerne er flinke på å lage. 

Anonymkode: 3c53f...627

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tesla er en bil jeg aldri skal ha.. takk og Gud for det, noe amerikansk søppel. Den er også i tillegg stygg å se på, og mange som kjører den nå.. Så lite spesiell. Får holde meg til bedre biler som tyskerne er flinke på å lage. 

Anonymkode: 3c53f...627

Siden NÅR lager tyskerne gode biler?

Om vi ser bort fra Skoda Fabia 2003er da.

:skya:

Anonymkode: aab8a...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel har vert gode biler. Hatt flere ,en Vectra i over 20 år, nesten uten feil.

Anonymkode: 20156...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Opel har vert gode biler. Hatt flere ,en Vectra i over 20 år, nesten uten feil.

Anonymkode: 20156...533

Opel ruster godt ihvertfall!

Anonymkode: aec52...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...